Jawel, maar luik moet in de muur.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:17 schreef bleiblei het volgende:
Oh! die vloer wordt mooi! Blijven trouwens alleen de "oneffenheden" grijs of krijgt de gehele vloer een grijze waas?
Wat tm al zegt...quote:Ben je trouwens in de zoektocht naar het washen van de vloer iets tegengekomen van het "verdonkeren" van het eiken dmv. ijzerhoudende zaken? Zodat het looizuur reageert? Ik vraag me af hoe zoiets eruit zou zien maar kan niets vinden op internet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:56 schreef Pseik-O het volgende:
Ziet er allemaal goed uit zo, hoop ooit ook zo'n oud boeren landhuisje te kunnen kopen en dan helemaal te restaureren.. maar dat blijft nog wel even toekomst muziekeerst me huidige woning maar afklusseren en dan zien we wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef twentemeisje het volgende:
Ze waren wel van de 'gadgets' of niet, die vorige bewoners?
Is het aanrechtblad nog een beetje recht-toe-recht-an of valt dat tegen?
Eiken kasteeldelen, noemen ze het geloof ik en volgens mij inderdaad uit Frankrijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:41 schreef Wooldoor het volgende:
Mooie vloer zeg, rustiek europees eiken met een whitewash of een ander type plank en behandeling?
quote:
Ja, die heb ik al ij grote getallen gekocht...quote:Vind de gadget welmaar inderdaad dat blad
![]()
Maar die knopjes die ronde op de kastjes heb jij die gekocht??
Ik dacht het alquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mevroi ongeduld...![]()
[..]
Ja, die heb ik al ij grote getallen gekocht...![]()
Nu nog andere frontjes, want dit staat voor geen meter...
Ik zal je vertellen, dit blad heeft een godsvermogen gekost... is uit 1 stuk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef twentemeisje het volgende:
Of het qua kosten nog een beetje meevalt om het blad te vervangen? Als het een redelijke standaardmaat is dan zal het nog wel meevallen, misschien zelfs wel via een veiling een mooi blad op de kop te tikken. Als je een exotische hoekopstelling hebt, dan zal het al wat duurder zijn waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Groene zeep gespot op fotoMy fav!
Laatst een collega nog een pot cadeau gedaan![]()
Hebben de vorige bewoners achter die spiegel met verwarming nou alleen sierstriptegels geplakt i.p.v. gemengd met andere "gewone" tegels?
quote:Prachtig, om nog eens je mooie muur te zien, hele mooie kleur in combi met de houten balken![]()
Welke kleur had je nou ook alweer gepakt daarvoor? (geen zin om terug te lezen) En had je F&B verf gebruikt of de kleur laten mengen? Ik weet het niet meer
![]()
Heerlijk!quote:Lekker geworden, het draadjesvlees? Ik had vandaag even snel pasta, maar we hebben al weer lekker stoofpeertjes en anders zulks gegeten, jummmm. Slow food FTW
Ja....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef phluphy het volgende:
Jemig wat jammer dat die mensen zo'n slechte smaak hadden. Maar die keuken, en zelfs de frontjes, vind ik heul zo gek niet. Ik denk dat als je een ander blad zou hebben, en daarbij passende knopjes of greepjes, dat je de frontjes nog wel kan laten zitten. Oh ja, en die keramiekshit moet natuurlijk ook weg. Verkopen via MP of anders ritueel verbanden.
De badkamer en wc zijn ook al zo nieuw en toch zo ... raar .... alles glimt zo! Wel luxe zeg, zelfs een verwarmde spiegel tegen het beslaan. Hoe verzín je het!
Ik ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Reese het volgende:
Obli!![]()
Ik heb vandaag een plaatje van een héle mooie haard uit een tijdschrift gescheurd voor je. Zal het morgen op mijn werk even inscannen . Sluit precies aan bij de foto's die je al eerder gepost hebt hier.
Oh, wil je misschien je mailadres even PM'en want ik kan geen pdf's posten in een topic, denk ik?!
Whehehe, ook die gaan eruit...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Die windowseats schieten ook al mooi op!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Hebben jullie me niet horen mopperen, gisteren?
Haal vloerdelen naar binnen via raam, stoot ik in MIJN stucwerk...![]()
Gewoon een deuk in MIJN stucwerk...![]()
![]()
![]()
![]()
Deed het gelukkig zelf..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk ook dat ik het snap
Ben benieuwd naar je nieuwste projecten!
Je kunt inmiddels leuke kloons aanmaken hier, SuperStuccer, MetselMuppet, KwastEenKast
Slaap lekker!quote:Ok, tijd om richting bed te trekken
Nee, afschuwelijk niet, maar wel in dit huis.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef twentemeisje het volgende:
Er zat al zo'n rare piep in mijn eur... ik dacht ff dat het een banaan was...
Ben benieuwd wat je er nu van gaat maken Obli!
De badkamer zou ik zelf niet hebben gekozen, maar afschuwelijk is ie ook weer niet toch?
Whehehe, wel een goede rede...quote:En je stucwerk, AI AI AI! Dan is het inderdaad maar goed dat je het zelf hebt gedaan, wil je in elk geval niet iemand anders' hersenpan indeuken.
Pm het wel even.quote:
Neen, geen eiken, dit wordt of kleine zwarte plavuisjes of terra..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jee, wat een lelijke vloer..... wat wil je hier voor vloer in plaatsen? Tegels? Meer van dat prachtige eiken?
Ja, laat je een keuken van rond de 50.000 gulden plaatsen, vergeet je in feite de vloer.quote:
Thank you!quote:
Jij altijd...quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neen, geen eiken, dit wordt terra..
Dank je wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef wormtrein het volgende:
- Ik kom hier normaal nooit hè, maar de titel sprak me wel aan ---> wat 'n vet huis zeg! Zoiets wil ik later als ik groot ben ook wel, zo gezellig met al dat hout!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Net even in bad geweest, gelijk even foto gemaakt:
Op de voorgrond zie je de afstandbediening.![]()
Oh en een mesje, heb ik gebruikt om de batterijen te vernieuwen...![]()
[ afbeelding ]
Aan:![]()
[ afbeelding ]
Wehehe, voordat we erin hadden gezeten wel ja....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jij wilde het bad er toch uit hebben?
Haha ja uiteraard, leuk om inspiratie op te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel.
Toch zou je bij de andere ook even moeten kijken, zitten zulke gezellige en mooie huizen tussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |