Je prent het jezelf in, hierdoor sta je niet open voor liefde.quote:Ik kan niet verliefd worden.
maar ik voelde gewoon niks voor ze.
Maar ik voel niks voor hem.
Ik ben aromantisch aseksueel.
Ik ben ook in het begin nooit verliefd op hem geweest. Heb nog nooit vlinders gehad voor iemand. Ook niet een klein beetje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je bedoelt dat je niet meer van hem houdt. Want je zult echt niet na een relatie van 8 jaar nog knetterverliefd op elkaar zijn.
Je bent door je verknipte jeugd vol misbruik en ellende emotioneel compleet afgevlakt ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben ook in het begin nooit verliefd op hem geweest. Heb nog nooit vlinders gehad voor iemand. Ook niet een klein beetje.
Ben niet misbruikt en heb een hele leuke jeugd gehad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je bent door je verknipte jeugd vol misbruik en ellende emotioneel compleet afgevlakt ?
Goedzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ben niet misbruikt en heb een hele leuke jeugd gehad.
quote:Gevoelens van verliefdheid
De wetenschap krijgt steeds meer inzicht in wat liefde eigenlijk is. Hoe het begint, hoe het kan voortduren en hoe het beëindigd.
Het gevoel van verliefdheid wordt veroorzaakt door een chemisch stofje in de hersenen, phenylethylamine (PEA).
http://relatie.rubriek.nl/relatie/liefde.asp
Op grond van alleen bovenstaande (of de rest van de OP) ben ik niet overtuigd dat het dús ook nooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar ik weet zeker dat dat niet het geval is. Heb nml zoveel leuke jongens/meisjes ontmoet. Heb ook relaties gehad, maar ik voelde gewoon niks voor ze.![]()
Mensen die denken al hun gevoelens te kunnen kanaliseren en uiteindelijk rationaliserenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:26 schreef Devpartner het volgende:
zijt blij... je bent dan 1 van de weinigen die een relatie kan aangaan uit rationele overwegingen ipv emotionele redenen die uw rationeel vermogen compleet upfucken de eerste maanden/jaren.
Ik ben ook niet iemand die vlinders krijgt en whatever omschrijvingen er nog omgaan. Ik baseer mij volledig op heb ik een goede tijd als ik bij die persoon ben en denk ik erna nog aan op een positieve manier? --> good. Als je niet zo bent moet je niet wachten op vlinders en op dromen waarbij j samen geitenwollensokken draagt terwijl je samen boompjes en julle 19 hondjes knuffelt.
verliefdheid is maar een tool die ervoor zorgt dat je tijd investeert in mogelijks goed genetisch voortplantingsmateriaal.
Ok Devpartner zegt het wat extreem, maar als je die gevoelens niet 'kent' dan is het logisch dat je er niet meer om zou kunnen gaan als je daar ooit een keer last van krijgt. Dat komt niet perse doordat hij alles WIL rationaliseren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Mensen die denken al hun gevoelens te kunnen kanaliseren en uiteindelijk rationaliseren![]()
Denk je nou dat je alles in je leven kunt beredeneren? Op het moment dat jij geconfronteerd wordt met bepaalde gevoelens die je op dat moment NIET kunt afblocken met logica dan garandeer ik je vast een langere periode ziektewet/gesticht omdat je nooit geleerd hebt je eigen gevoelens en emoties onder ogen te zien ....
Ja hier herken ik me wel in!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:26 schreef Devpartner het volgende:
zijt blij... je bent dan 1 van de weinigen die een relatie kan aangaan uit rationele overwegingen ipv emotionele redenen die uw rationeel vermogen compleet upfucken de eerste maanden/jaren.
Ik ben ook niet iemand die vlinders krijgt en whatever omschrijvingen er nog omgaan. Ik baseer mij volledig op heb ik een goede tijd als ik bij die persoon ben en denk ik erna nog aan op een positieve manier? --> good. Als je niet zo bent moet je niet wachten op vlinders en op dromen waarbij j samen geitenwollensokken draagt terwijl je samen boompjes en julle 19 hondjes knuffelt.
verliefdheid is maar een tool die ervoor zorgt dat je tijd investeert in mogelijks goed genetisch voortplantingsmateriaal.
Verliefdheid slechts als een "tool" zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ok Devpartner zegt het wat extreem, maar als je die gevoelens niet 'kent' dan is het logisch dat je er niet meer om zou kunnen gaan als je daar ooit een keer last van krijgt. Dat komt niet perse doordat hij alles WIL rationaliseren.
Ik weet niet of je nu op degene reageert die ik quote of op mij doelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
Verliefdheid slechts als een "tool" zien![]()
Pure armoede......
Niet naar jou toe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu op degene reageert die ik quote of op mij doelt.
Maar zo zie ik het zelf niet. Ik herken wel veel van de TS. Dat je echt die verliefde gevoelens die (bijna) iedereen lijkt te ervaren, zelf maar niet meemaakt.
Ja, maar als iemand doodgaat, dan voel ik weer niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:43 schreef Felixa het volgende:
Heb je op andere vlakken wel "gevoel"?
Kun je bijvoorbeeld huilen om een zielige film of ontroerd raken van mooie muziek?
Wtf je lijkt wel een autistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand doodgaat, dan voel ik weer niks.
Ik mis iemand ook niet. Heb nog nooit een partner gemist als ik bij m wegging. Nog nooit liefdesverdriet gehad.
Nog nooit een huisdier gemist als het doodging.
En al het nare nieuws op tv, dat doet mij ook niks. Verstandelijk weet ik dat het erg is, gevoelsmatig niet.
Ik weet niet hoe het voor hem is, maar ook in zijn laatste post herken ik veel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Niet naar jou toe.
Als je verder gelukkig bent no big deal toch? Het lijkt mij vreselijk een relatie die gebaseerd is op ratio . Kun je wel van iemand houden dan en dergelijke gevoelens ontwikkelen? Of is het meer een overeenkomst waar 2 mensen die min of meer dezelfde principes en ideologie nastreven op vriendschappelijke basis een invulling aan hun leven geven?
Die mate van verliefdheid die jij schetst waarin je compleet gefixeerd bent op die persoon en alles vergeet om je heen lijkt me niet de standaard-norm (voor zover die al bestaat) . Schijnbaar wordt het verliefdheids gevoel door een of ander stofje in je hersenen geregeld kan dus zijn dat daar iets mee is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor hem is, maar ook in zijn laatste post herken ik veel.
Het is dat je wel om iemand geeft en hem (of haar) lief vindt. Ik heb 5 jaar een relatie gehad en daarin ook nooit echt super verliefd geweest. Maar hem wel heeeeeel leuk vond en lief enzo. Of het ooit echt het houden van was. Denk niet zoals anderen dat ervarend enk ik. Want idd, tis veel gerationaliseerd.
Maar toen ik het uit wou maken wel ontzettend verdrietig was en dat ik niet snapte dat ik het wou afbreken al was dat een paar dagen later weer over
Maar het zal nooit het " ik zag hem staan en alles verdween om mij heen" -gevoel kunnen worden bv.
verwacht ik in ieder geval.
Ik kon nooit huilen om films (ja tekenfilms), maar nu gebeurd het af en toe wel dat ik een traantje laat. En om m'n oma heb ik gehuild, maar over de rest van de familie, ik verwacht het niet (die leven nog).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:09 schreef Winner_Taco het volgende:
Die mate van verliefdheid die jij schetst waarin je compleet gefixeerd bent op die persoon en alles vergeet om je heen lijkt me niet de standaard-norm (voor zover die al bestaat) . Schijnbaar wordt het verliefdheids gevoel door een of ander stofje in je hersenen geregeld kan dus zijn dat daar iets mee is.
Maar dat je wel kunt huilen om een film maar niet om een sterfgeval van een dierbare lijkt me een ongezond iets hoor . Mensen verschillen ok dat is zo , en als jij die gevoelens nooit gehad hebt zul je ze ook wel niet missen I guess.
Sex is trouwens wel een stuk intenser als je écht verliefd bent op iemand . Aan de andere kant kun je vrijwel niet gekwetst worden ook , dus dat is een voordeel . Ik vraag me alleen af waardoor TS zichzelf gelukkig prijst? Dergelijke gevoelens (al is het alleen maar houden van) zijn toch elementair ?
Sta je er wel voor open dan om gek op iemand te zijn? En ach jij hebt tenminste gevoelens blijkt uit he feit dat je verdriet hebt gehad toen je oma dood ging. Wat ik me afvraag he ( je hoeft het niet te zeggen) Maar hoe deed je dat dan toen je een vriend had? Wist hij dat je niet echt van hem hield of hebben jullie het er nooit over gehad samen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kon nooit huilen om films (ja tekenfilms), maar nu gebeurd het af en toe wel dat ik een traantje laat. En om m'n oma heb ik gehuild, maar over de rest van de familie, ik verwacht het niet (die leven nog).
Het is wel dat je emoties afblokt, ook voor jezelf. Maar het niet kennen, zorgt er niet per definitie voor dat je het niet mist. Ik zou het heel graag eens willen ervaren. En ndat hoeft niet dat overdreven ' ik zie de rest van de wereld niet meer' te zijn, maar gewoon kriebels om iemand en aan die persoon blijven denken als hij er neit is ofzo. lijkt me heerlijk
Voor mijn idee sta ik er zeker voor open, al zal ik die wss pas laten gaan (ook voor mezelf) op het moment dat ik 'weet' dat de ander er hetzeldfe over denkt en voor mij gaat. Omdat het voor mijn gevoel geen 'nut' heeft om verliefd te zijn op iemand die dat niet op jou is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:22 schreef Winner_Taco het volgende:
Sta je er wel voor open dan om gek op iemand te zijn? En ach jij hebt tenminste gevoelens blijkt uit he feit dat je verdriet hebt gehad toen je oma dood ging. Wat ik me afvraag he ( je hoeft het niet te zeggen) Maar hoe deed je dat dan toen je een vriend had? Wist hij dat je niet echt van hem hield of hebben jullie het er nooit over gehad samen?
Tja...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
En waarom had je besloten een relatie aan te gaan met je huidige partner?
Ik herken dit ook. Ook vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef Devpartner het volgende:
Tuurlijk kun je niet alles rationaliseren, dat geef ik ook aan in 1 van de eerste zinnen. Het is niet omdat ik verliefdheid als een tool zie dat ik verliefdheid betievel. Hetzelfde geld voor aggressie, geluk, angst, pijn.
Ik heb bijvoorbeeld (zoals andere persoon hier) geen problemen met afscheid, missen, rouwen.
Heb dan wel weer meer last bij bv frustraties door bagataliteiten of mij enorm kan laten opgaan in een toffe activiteit.
Weet niet of dit hetzelfde is voor de andere poster, maar kenmerkend... en misschien valt dat je wel op, is dat het vooral de kortstondige emoties zijn waar ik aangeef meer last van te hebben. (eg of waar relatief gezien mijn emoties meer de bovenhand hebben).
Puur hoe ik het ervaar is dat de emoties die ik ervaar (eender welke) zeer kortstondig zijn. Dus voor langdurige emoties zoals verliefdheid, rouwen, missen gaan wij veel gemakkelijker over gaan (of veel rapper klaar met zijn). Terwijl het waarschijnlijk meer gelijk (of langer) duurt voor mij (ons?) om zeer kortstondige emoties te behandelen (goede of slechte).
vb: iemand die deel uitmaakt van je leven voor 20jaar en die plots verdwijnt heb ik absoluut geen moeite mee.
Een zeer tof avondje uit waar ergens iets in verkeerd keelgat schiet (vb opmerking over een tv serie bij wijze van spreke) en het eerste uur zou ik het zeer moeilijk hebben om terug plezier te hebben. Als er echter direct erna iets gebeurd wat plezant is zit ik wel direct terug in het plezierige kamp
Ik stuitte op een ander forum bij het doorbladeren van topics op een ´omstreden´ of ´berucht´ Brummetje.quote:
Volgens mij ben je in de war met JEZELF.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Nou zoals de titel al zegt: Ik kan niet verliefd worden.![]()
Nou gaan jullie misschien wel zeggen: Dan heb je de ware nog niet ontmoet!
Maar ik weet zeker dat dat niet het geval is. Heb nml zoveel leuke jongens/meisjes ontmoet. Heb ook relaties gehad, maar ik voelde gewoon niks voor ze.![]()
Mijn ex houd al 8 jaar lang van mij. Hij zegt te voelen dat ik zijn ware ben. Hij voelt dat onze liefde nog niet over is en wij bij elkaar horen.Maar ik voel niks voor hem.
Ik ben aromantisch aseksueel...
*kwijlt*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Snowcold het volgende:
Goh, ik kan me dat totaal niet voorstellen maar dat maakt het juist zo interessant. Ik denk juist dat ik het tegenovergestelde ben, ik voel alles heel erg intens. Ik huil veel en snel en kan mezelf ook snel in de put werken als ik me ook maar een beetje verdrietig voel. Verliefdheid neemt bezit van mij en ik voel me helemaal in extase als ik een superleuke avond heb gehad.
Soms is dat ook vervelend, vooral als het negatieve gevoelens zijn. Je voelt soms té veel, waardoor je in een soort depressie lijkt te raken. Kleine dingetjes worden groot en je kan je bijzonder snel gekwetst voelen. Ik ga er nu wel wat beter mee om, maar ik merk wel dat ik alles op een zeer intense manier voel. Ben een echt gevoelsmens wat dat betreft.
sorry maar ik geloof niet in god en zal dat ook nooit doen. (als je de connectie niet snapt zal ik het uitschrijven xD)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef t1m0k het volgende:
Alles in dit topic is bullshit en tl;dr. Ooit wordt je wel verliefd; ooit vind je wel de ware. Wat er nog niet is kan altijd nog komen. Ik ben ook nog nooit verliefd geweest, maar ik sta me er niet durk om te maken. Komt allemaal wel.
Lachen (plezier), opwellingen, lust etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik herken dit ook. Ook vooral dat laatste.
Alleen het eerste gedeelte snap ik niet zo heel goed. Wat zijn precies voorbeelden van kortstondige emoties?
GirlyGlue, wat bedoel je??
Volgens mij ben je ontmaskerd, Brummetje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Ik stuitte op een ander forum bij het doorbladeren van topics op een ´omstreden´ of ´berucht´ Brummetje.
Maar het zal vast het toeval zijn dat er meerdere Brums rondlopen.
Het kan ook heel erg fijn zijn ja, maar verliefdheid duurt niet eeuwig hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
*kwijlt*
dat lijkt mij nou echt geweldig.![]()
Ik snap dat je vindt dat er ook nadelen aan kleven.
Als je écht verliefd bent heb je toch zeker een enorm bord voor je kop? Je ziet de negatieve kanten van de persoon op wie je verliefd bent niet meer , signalen waar je normaal alert van werd en wellicht 1 of 2 stappen terug zou nemen in je gevoel laat je niet toe dus of dat nou zo positief is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:53 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Het kan ook heel erg fijn zijn ja, maar verliefdheid duurt niet eeuwig hè.
Maar het betekent ook dat je andere emoties die gepaard gaan met verliefdheid intenser voelt. Verdriet, jaloezie, woede, etc. Vooral het missen was bij mij altijd een grote uitdaging. Als ik drie weken met mijn ouders op vakantie ging, mijn vriend achterlatend, ging ik altijd kapot.
Dat zullen genoeg mensen hebben, al zullen de mensen de geintresseerd zijn in dit topic dit dus niet snel meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 06:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Net als die meisjes met loverboys . Mja zonder verliefdheid?? Echt niet hoorAls het goed is gaat de verliefdheid over en wordt het houden van . Moet wel zeggen ben nu 3 jaar samen en heb nog steeds af en toe die verliefdheidsgevoelens als we elkaar een poosje niet hebben gezien. Niemand hier die dat ook heeft?
Ik geloof ook niet in god en ook niet zozeer in de "ware". maar iedereen loopt in zijn leven wel eens tegen een persoon aan waar hij verliefd op wordt. Of dat nou is als je 16 bent of 61, dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef Devpartner het volgende:
[..]
sorry maar ik geloof niet in god en zal dat ook nooit doen. (als je de connectie niet snapt zal ik het uitschrijven xD)
Ik kan heel erg uitkijken naar nieuw mobieltje bijv. Op i-net zoeken welke enzo en toch wel ernaar toeleven dat ik 'm kan/mag kopen (of krijg bij verlenging). Maar zodra ik m heb, is dat gelijk over. Dan is dat hyperige eraf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Lachen (plezier), opwellingen, lust etc.
Hou je wel van je ouders? Van je vrienden? Ben je ooit wel eens verdrietig of blij geweest? (En dan bedoel ik niet om iets materieels).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik kan heel erg uitkijken naar nieuw mobieltje bijv. Op i-net zoeken welke enzo en toch wel ernaar toeleven dat ik 'm kan/mag kopen (of krijg bij verlenging). Maar zodra ik m heb, is dat gelijk over. Dan is dat hyperige eraf.
Een dagje uit is gewoon een dagje uit. Helemaal niet zo enorm bijzonder of helemaal geweldig. Ik geniet er ook niet enorm van.
Kan ook niet laten merken dat ik geniet.
Collega heeft zelfmoord gepleegd. Ook dat doet me niet echt veel. Het is meer dat ik het wel interessant vind, waarom iemand het nou doet en hoe het gebeurd is.
Tuurlijk weet mijn verstand wel dat het vreselijk is, maar ja, mn gevoel dus niet. I'm horrible!
je hebt mij gewoon nog nooit ontmoet....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn ex houd al 8 jaar lang van mij. Hij zegt te voelen dat ik zijn ware ben. Hij voelt dat onze liefde nog niet over is en wij bij elkaar horen.Maar ik voel niks voor hem.
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef KeyzerSoze het volgende:
[..]
Hou je wel van je ouders? Van je vrienden? Ben je ooit wel eens verdrietig of blij geweest? (En dan bedoel ik niet om iets materieels).
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt mij gewoon nog nooit ontmoet....
Dat vragen mijn ouders ook weleens. Wat wil je in je leven bereiken? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Mij boeit het niet zoveel wat ik ga doen of hoe het loopt. Ik heb geen plannen, zie wel hoe het loopt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:20 schreef Cue_ het volgende:
Je leeft gewoon heel oppervlakkig.
Wat ik mij afvraag, hoe is je instelling van het leven, wat is het doel ervan, of heeft het geen doel. Wil je iets bereiken of zit je je tijd uit? hoe kijk je tegen die dingen aan?
same insteek als ik dus ongeveerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:28 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat vragen mijn ouders ook weleens. Wat wil je in je leven bereiken? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Mij boeit het niet zoveel wat ik ga doen of hoe het loopt. Ik heb geen plannen, zie wel hoe het loopt...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
En waarom had je besloten een relatie aan te gaan met je huidige partner?
Haaaiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Omdat ik toen een vriendje wilde.
O en ik ben trouwens vrijgezel.
Heb je veel 'trauma's' meegemaakt of dat je een vermoeden hebt waar het aan kan liggen.. misschien idd die adoptie ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik denk dat ik al die emoties helemaal niet aan kan. Dat het daarom geblokkeerd zit.(Is een vermoeden.)
Dat zou een oorzaak kunnen zijn, maar daar heb ik verder geen idee van eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Nou ja, ik ben dus in de belangrijkste tijd van mijn leven (9 maanden) geadopteerd. Ik kwam met 4 maanden in het kindertehuis terecht. En juist in die periode ga je je hechten aan mensen, heb ik ooit ergens gelezen. Dus ik was net gehecht aan mijn biomoeder, toen ze me naar het tehuis bracht. Was ik daar gewend/gehecht aan de verzorgers werd ik geadopteerd...
Maar verder geen trauma's meegemaakt. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren.
Agrees, zoek een leuke vent uit in je omgeving die iets bij je doet, een lach of whatevaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Als je maar hard genoeg blijft roepen dat je niet verliefd kan worden, dan zal het hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren. So keep up the good work y'all!
OOW dus dat is het! Ik dacht al wacht nu al enkele jaartjes op kriebels maar tis oppelop ofzo?Vin der niks meer an die stomme liefdequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:26 schreef Devpartner het volgende:
klinkt toch als een autisme spectrum stoornis, sorry..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:16 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.![]()
Ik ben licht depressief geweest (volgens de psych). Maar verder ben ik nooit echt verdrietig geweest. Ik huilde bij begrafenis omdat iedereen huilde, niet omdat ik ze mistte. Heb na de begrafenis ook nooit meer gehuild om de overleden personen.
En ik vermoed ook dat ik mijn ouders niet zal missen als ze overleden zouden zijn.
Echt blij... Nee ook niet. Ouders zijn pas 3 weken weg geweest, heb ze geen moment gemist, vond het heerlijk (bijna) alleen thuis te zijn. En was niet overdreven blij dat ze weer thuis waren. Niet blij zoals een ander zou zijn geweest (broertje bijv).
Kwaadheid voel ik ook niet, haat ook niet. Ergernis ook niet echt. Verliefdheid dus niet, blijdschap niet. Verdriet niet (meer). Schaamtegevoel ken ik ook niet. Shock ( naar nieuws) ook niet. Plezier/genieten ken ik niet. En houden van niet.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:36 schreef Brummetje_ het volgende:
heb het ook nog nooit gehad, tot een korte tijd terug. De emoties die jij nooit ervaart, daar kan ik sommige wel van begrijpen. Had ik ook nooit. Begrafenissen, nee deden me niks, behalve als ik de rest zag huilen idd. Vond het wel raar maja ik voelde ze niet, hechte er ook geen waarde aan.Superblij, viel ook wel mee. Enige wat ik weet is dat ik gevoelig ben voor adrenaline, dus daar haalde ik mijn voldoening uit, bij sport of zoiets.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben ook blij om te lezen dat meerdere mensen dit ondervinden. Ik dacht nml echt dat ik de enige was.Want je hoort het toch niet vaak. Waarom zou je gaan verkondigen aan mensen dat je niet verliefd kan worden? Dat doe je niet, dat is raar.
En btw iemand zei dat als ik me er zo op focus dat ik idd niet verliefd zal worden. Maar zo erg focus ik me er niet op. Het beïnvloed niet mijn leven ofzo. Ik denk er ook niet dagelijks aan.
En als ik er wel aan denk is het niet van: "O help ik ben nog nooit verliefd geweest en ik wil het zooooo graag." Meer dat ik benieuwd was of er nog anderen zijn. En dat ik wel zou willen weten hoe het komt.
Dat lijkt inderdaad op een beginnende verliefdheidquote:Op donderdag 12 november 2009 07:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind nu iemand leuk!
Maar ja, is het verliefd zijn? Zelf dacht ik altijd: dan moet je toch meer/vaker iets voelen?
Okeej, mijn symptomen:
- De hele dag aan hem denken
- Zenuwachtigheid ondanks dat ik m niet zie
- Dagdromen/fantaseren over hem
- Verlegen zijn als ik m zie (wat nog niet zo vaak is)
Maar ik heb bijv niet dat ik niks meer hoef te eten, of dat ik niet kan slapen. En echt een gevoel (vlinders) in mijn buik heb ik niet. Alleen dus een zenuwachtig gevoel in mijn borskas.
Ik heb hem in totaal 2 keer gezien.
Zie je wel...quote:Op donderdag 12 november 2009 07:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind nu iemand leuk!
Maar ja, is het verliefd zijn? Zelf dacht ik altijd: dan moet je toch meer/vaker iets voelen?
Okeej, mijn symptomen:
Maar ik heb bijv niet dat ik niks meer hoef te eten, of dat ik niet kan slapen. En echt een gevoel (vlinders) in mijn buik heb ik niet. Alleen dus een zenuwachtig gevoel in mijn borskas.
Een mengsel van euforie en voedsels vergifteging, tegelijkertijd je geweldig voelen en toch kostmisselijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vraag me af wat mensen voelen die zeggen "crazy in love" te zijn. Of "hoteldebotel" of "stapelgek/verliefd".
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een mengsel van euforie en voedsels vergifteging, tegelijkertijd je geweldig voelen en toch kostmisselijk.
Het idee van met coke xtc en viagra en in bed liggen met een fotomodel dat alleen maar jouw wil
Het idee dat je ingewanden er uit gerukt worden als ie er niet is.
Het willen versmelten met hem tot 1 geheel
Vlindens zijn de kriebels in je buik die je voelt als je erg zenuwachtig, maar blij tegelijk bent.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef GirlyGlue het volgende:
Vlinders hoef je niet per se te hebben. Ik vind dat nogal een vage term, ´vlinders´.
Zelf ben ik weleens verliefd geweest maar om nou te zeggen dat ik vlinders heb gevoeld![]()
Wel wat je zegt, de hele dag aan iemand denken met een zenuwachtig gevoel. Als je dat hebt, dan weet je gewoon dat je verliefd bent.
Ik heb zelf op de eerste dag dat ik het voelde, de hele nacht wakker gelegen met een beetje misselijkheid![]()
![]()
Bij de één uit het zich heftiger dan bij de ander. Als jij sowieso niet veel doet op emotie, zullen je emoties je ook niet totaal in de greep houden, ook niet bij verliefdheidquote:Op donderdag 12 november 2009 07:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind nu iemand leuk!
Okeej, mijn symptomen:
Niet wederzijds?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Frederick_Blah het volgende:
Verliefdheid is verschrikkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |