Ik kan heel erg uitkijken naar nieuw mobieltje bijv. Op i-net zoeken welke enzo en toch wel ernaar toeleven dat ik 'm kan/mag kopen (of krijg bij verlenging). Maar zodra ik m heb, is dat gelijk over. Dan is dat hyperige eraf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Lachen (plezier), opwellingen, lust etc.
Hou je wel van je ouders? Van je vrienden? Ben je ooit wel eens verdrietig of blij geweest? (En dan bedoel ik niet om iets materieels).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik kan heel erg uitkijken naar nieuw mobieltje bijv. Op i-net zoeken welke enzo en toch wel ernaar toeleven dat ik 'm kan/mag kopen (of krijg bij verlenging). Maar zodra ik m heb, is dat gelijk over. Dan is dat hyperige eraf.
Een dagje uit is gewoon een dagje uit. Helemaal niet zo enorm bijzonder of helemaal geweldig. Ik geniet er ook niet enorm van.
Kan ook niet laten merken dat ik geniet.
Collega heeft zelfmoord gepleegd. Ook dat doet me niet echt veel. Het is meer dat ik het wel interessant vind, waarom iemand het nou doet en hoe het gebeurd is.
Tuurlijk weet mijn verstand wel dat het vreselijk is, maar ja, mn gevoel dus niet. I'm horrible!
je hebt mij gewoon nog nooit ontmoet....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Nou zoals de titel al zegt: Ik kan niet verliefd worden.![]()
Nou gaan jullie misschien wel zeggen: Dan heb je de ware nog niet ontmoet!
Maar ik weet zeker dat dat niet het geval is. Heb nml zoveel leuke jongens/meisjes ontmoet. Heb ook relaties gehad, maar ik voelde gewoon niks voor ze.![]()
Mijn ex houd al 8 jaar lang van mij. Hij zegt te voelen dat ik zijn ware ben. Hij voelt dat onze liefde nog niet over is en wij bij elkaar horen.Maar ik voel niks voor hem.
Ik ben aromantisch aseksueel...
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef KeyzerSoze het volgende:
[..]
Hou je wel van je ouders? Van je vrienden? Ben je ooit wel eens verdrietig of blij geweest? (En dan bedoel ik niet om iets materieels).
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt mij gewoon nog nooit ontmoet....
Dat vragen mijn ouders ook weleens. Wat wil je in je leven bereiken? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Mij boeit het niet zoveel wat ik ga doen of hoe het loopt. Ik heb geen plannen, zie wel hoe het loopt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:20 schreef Cue_ het volgende:
Je leeft gewoon heel oppervlakkig.
Wat ik mij afvraag, hoe is je instelling van het leven, wat is het doel ervan, of heeft het geen doel. Wil je iets bereiken of zit je je tijd uit? hoe kijk je tegen die dingen aan?
same insteek als ik dus ongeveerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:28 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat vragen mijn ouders ook weleens. Wat wil je in je leven bereiken? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Mij boeit het niet zoveel wat ik ga doen of hoe het loopt. Ik heb geen plannen, zie wel hoe het loopt...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
En waarom had je besloten een relatie aan te gaan met je huidige partner?
Haaaiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:17 schreef Brummetje_ het volgende:
Omdat ik toen een vriendje wilde.
O en ik ben trouwens vrijgezel.
Heb je veel 'trauma's' meegemaakt of dat je een vermoeden hebt waar het aan kan liggen.. misschien idd die adoptie ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik denk dat ik al die emoties helemaal niet aan kan. Dat het daarom geblokkeerd zit.(Is een vermoeden.)
Dat zou een oorzaak kunnen zijn, maar daar heb ik verder geen idee van eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Nou ja, ik ben dus in de belangrijkste tijd van mijn leven (9 maanden) geadopteerd. Ik kwam met 4 maanden in het kindertehuis terecht. En juist in die periode ga je je hechten aan mensen, heb ik ooit ergens gelezen. Dus ik was net gehecht aan mijn biomoeder, toen ze me naar het tehuis bracht. Was ik daar gewend/gehecht aan de verzorgers werd ik geadopteerd...
Maar verder geen trauma's meegemaakt. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren.
Agrees, zoek een leuke vent uit in je omgeving die iets bij je doet, een lach of whatevaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Als je maar hard genoeg blijft roepen dat je niet verliefd kan worden, dan zal het hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren. So keep up the good work y'all!
OOW dus dat is het! Ik dacht al wacht nu al enkele jaartjes op kriebels maar tis oppelop ofzo?Vin der niks meer an die stomme liefdequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:26 schreef Devpartner het volgende:
zijt blij... je bent dan 1 van de weinigen die een relatie kan aangaan uit rationele overwegingen ipv emotionele redenen die uw rationeel vermogen compleet upfucken de eerste maanden/jaren.
Ik ben ook niet iemand die vlinders krijgt en whatever omschrijvingen er nog omgaan. Ik baseer mij volledig op heb ik een goede tijd als ik bij die persoon ben en denk ik erna nog aan op een positieve manier? --> good. Als je niet zo bent moet je niet wachten op vlinders en op dromen waarbij j samen geitenwollensokken draagt terwijl je samen boompjes en julle 19 hondjes knuffelt.
verliefdheid is maar een tool die ervoor zorgt dat je tijd investeert in mogelijks goed genetisch voortplantingsmateriaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |