Nee dat kan niet.quote:Maar zot, 23/17 kan toch best?
wanneer?quote:
Allebei.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
Met de TT of met jou?
8equote:
ik 10dequote:
wat is er zo speciaal aan 21 of 22 danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar je kamer is nog geen 22 vierkante meter. Kut voor je.
Nog een half jaar.quote:
nog gefeliciteerd dan?quote:
ik heb gers al eens gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:49 schreef Japsnars het volgende:
We moeten eens een meet gaan opzetten tussen Gers, Fas en swarma
Dat is weer minder ruimte voor een tv, wel 4" kleinerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan 21 of 22 dan?
Gers wil met Swarma seksen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:49 schreef Japsnars het volgende:
We moeten eens een meet gaan opzetten tussen Gers, Fas en swarma
quote:
geen topic gehadquote:
septemberquote:
Dacht al, arme jij op dierendag.quote:
Oja, maar die heeft er nog geen woning toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb gers al eens gezienen fas niet
smart ass kan ook mee meeten toch, ook nijmegen
Niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan 21 of 22 dan?
Wel 3/4quote:
die was nog op zoek dacht ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, maar die heeft er nog geen woning toch?
En ik heb er ook nog wel een huis/verblijfplaats in de buurt
Spannendquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niks.
Ik wil enkel de harde feiten er bij jou inpeperen.
Mijn bed is al 3 vierkante meterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:51 schreef Goofisch het volgende:
Mijn eerste kamer in leiden was 8 m :'')
kon me niet eens fatsoenlijk omkleden.
je hebt gelijkquote:
OMG JE BENT PRECIES EEN HALF JAAR OUDER. OPEN JE OGEN. DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.quote:
Enorm.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG JE BENT PRECIES EEN HALF JAAR OUDER. OPEN JE OGEN. DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
87 + 22 = 88 + 21 = 109
109 = 10/9
10/9 = 9/10
9/10 DE DAG VOOR 9/11. DE LINKSE KERK ZIT HIER ACHTER. STEM WILDERS VOORDAT HET TE LAAT IS.
Een familie landhuis, van mijn overleden omaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die was nog op zoek dacht ik
wat is jouw optie dan?
LIEG NIET. DE FEITEN LIGGEN VOOR JE. JE HOEFT ALLEEN MAAR TE KIJKEN! OPEN JE OGEN!!!!1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
Jouw vergelijking klopt helemaal niet xD heb je helemaal geen statistiek gehad ofzeu!?!? XD
quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG JE BENT PRECIES EEN HALF JAAR OUDER. OPEN JE OGEN. DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
87 + 22 = 88 + 21 = 109
109 = 10/9
10/9 = 9/10
9/10 DE DAG VOOR 9/11. DE LINKSE KERK ZIT HIER ACHTER. STEM WILDERS VOORDAT HET TE LAAT IS.
Kijk maar uit dat je er niet uit valt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
maar ik ga er een 2e verdieping in bouwen, t is 4 meter hoog ofzo![]()
dus iig n hoog bed maken, en evt nog wat opslagruimte ofzo
Haha, Goofisch is best wel dik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:51 schreef Goofisch het volgende:
Mijn eerste kamer in leiden was 8 m :'')
kon me niet eens fatsoenlijk omkleden.
remlof did itquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt gelijkhoe kan dat nu weer
het wordt geen 1 pers bed natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je er niet uit valt.
Allesbehalve comfortabel.
quote:
[ insert IQM's opmerking ]quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt geen 1 pers bed natuurlijkik wil wel kunnen ronddraaien
Tsja, ik moet nog aan die tijd beginnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik had toen een 1persoonsbed. dat wat kut neuken en samen slapen.
inmiddels in amsterdam in een riant appartement. want afgestudeerd
quote:
verbeterdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt geen 1 pers bed natuurlijkik wil wel kunnen ronddraaienneuken
Ik zit er over te denken terug te gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik moet nog aan die tijd beginnen
En ik had gewoon nu al bezig kunnen zijn![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:01 schreef swarmahoer het volgende:
Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:51 door Adolecens:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
je eerste centrale topic
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't is jouw subforum he..![]()
Maar bij deze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:04 schreef Zotheid het volgende:
In Leiden wil ik ook een tweepersoonsbed aanschaffen. Dit bed is klein en kraakt.Wat gezellig, nog een Fok!ker in LeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Je kan tegenwoordig ook gewoon een post editen.quote:
Ik ben ontstaan in ONZ, ja!quote:
In Leiden wil ik ook een tweepersoonsbed aanschaffen. Dit bed is klein en kraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Leiden wil ik ook een tweepersoonsbed aanschaffen. Dit bed is klein en kraakt.Krakende beddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had een scharrel, en als ik bij der sliep kreeg ik s,ochtends de opmerkingen van der huisgenoten dat onze sex te hard was.
Ze konden het tempo van de sex aan het gekraak van het bed meeluisteren
Nu ken ik die griet niet meer maar dat terzijde.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
En ik heb gehoord dat ze aids gaan saaien in dit topic zodat wij allemaal doodgaan het is allemaal een complot van fok om van ons af te komen terwijl wij altijd superaardig zijn in dit topic maar ze willen ons allemaal aids geven en ons doodvermoorden terwijl er een regel is dat niemand iemand anders op fok mag doodwensen ik vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
OMG! Ik snap het nu!
Bt en Ado worden mod gemaakt, zodat remlof en consorten hun handen niet meer vol hebben aan het temmen van ons boefjes. Ze gaan er vanuit dat de altijd aanwezige Bt en Ado, ook al zijn ze mod van respectievelijk PUB en SEX, een oogje in het zeil houden.
Ik heb een kamer in de Haarlemmerstraat gezien. Moet nog gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat gezellig, nog een Fok!ker in Leiden
Och, van Bt wil ik best aids krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
En ik heb gehoord dat ze aids gaan saaien in dit topic zodat wij allemaal doodgaan het is allemaal een complot van fok om van ons af te komen terwijl wij altijd superaardig zijn in dit topic maar ze willen ons allemaal aids geven en ons doodvermoorden terwijl er een regel is dat niemand iemand anders op fok mag doodwensen ik vind het niet kunnen.
de straat van peter labrierequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een kamer in de Haarlemmerstraat gezien. Moet nog gaan kijken.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
IQM kan niet zonder Lamon., post Lamon. eindelijk eens buiten de KLB SC gaat IQM in de SC posten waar Lamon. post.
Wanneer zijn de eerste open dagen van de univ Leiden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een kamer in de Haarlemmerstraat gezien. Moet nog gaan kijken.
Whehehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
OMG! Ik snap het nu!
Bt en Ado worden mod gemaakt, zodat remlof en consorten hun handen niet meer vol hebben aan het temmen van ons boefjes. Ze gaan er vanuit dat de altijd aanwezige Bt en Ado, ook al zijn ze mod van respectievelijk PUB en SEX, een oogje in het zeil houden.
Ik hoop voor je dat je aids lepra heeft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is erquote:
Ik erger me er zelf ook dood aan. Voorheen had ik nog m'n bank maar niet al te lang geleden ben ik daar doorheen gezakt, dus die mist nu een poot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Krakende bedden![]()
Had een scharrel, en als ik bij der sliep kreeg ik s,ochtends de opmerkingen van der huisgenoten dat onze sex te hard was.
Ze konden het tempo van de sex aan het gekraak van het bed meeluisteren
Nu ken ik die griet niet meer maar dat terzijde.
Nou nou...quote:
Juist niet. Vergezochte shiznit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe
Jij kijkt zeker ook veel van die Conspiracy films of niet?
Kamer is 22 m2.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
de straat van peter labriere
Kamertjes daar zijn wel relatief klein trouwens.
20/21 november als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wanneer zijn de eerste open dagen van de univ Leiden?
zal wel wat kosten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kamer is 22 m2.
Grotere ramen en dus veel meer licht dan nu.
[..]
20/21 november als ik het goed heb.
Op een zaterdagquote:Studiefestival 24 oktober
Het Studiefestival is een voorlichtingsdag, waarop je meer te weten komt over alle studies van de Universiteit Leiden. Je kunt al je vragen stellen over studeren in Leiden aan studenten, docenten en studieadviseurs.
Je woont in de bijlmer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:12 schreef Siniti het volgende:
Trouwens weer iemand vermoord 10 minuten van waar ik woonGezellig!
Oke, topquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
20/21 november als ik het goed heb.
wat voor studie wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, top
Ik ben van plan om dit jaar wat meer universiteiten te gaan bezoeken. (Vorig jaar alleen in delft gekeken)
Want ik heb nog geen idee wat ik wil gaan doen en daarnaast vind ik uni's bezoeken al een stuk interessanter en educatiever dan de gemiddelde schooldag.
Hehe, zo'n beetje boven JMW dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:11 schreef Goofisch het volgende:
Ik woonde overigens op de breestraat.
direct naast minerva tegenover ollerosso
Rechts voor me zat de citysnack
zaterdag om half 4 uit het raam kijken naar vechtparijen![]()
Niet meer dan wat ik nu betaal. Goedkoper zelfs, aangezien ik nu nog los internet heb.quote:
ik betaal dr 410 voor, dus ja wat is veel tegenwoordig, voor minder heb je t ook niet meerquote:
Ik betaal iets meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik betaal dr 410 voor, dus ja wat is veel tegenwoordig, voor minder heb je t ook niet meer
Asociaal eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik betaal dr 410 voor, dus ja wat is veel tegenwoordig, voor minder heb je t ook niet meer
Dat is dus een beetje de grote vraag, ik heb werkelijk nog geen idee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor studie wil je gaan doen?
nee tegenover JMWquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hehe, zo'n beetje boven JMW dus?
[..]
Niet meer dan wat ik nu betaal. Goedkoper zelfs, aangezien ik nu nog los internet heb.
WAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee tegenover JMW
waar ik overigens 7 jaar gewerkt heb.
Het moet wel leuk blijven hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook gewoon een post editen.
ergens september 2008quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAAAAAAAT?
Wanneer ben je gestopt? Ik heb er tot juni oid ook gewerkt.
Tofquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ergens september 2008
Volgens mij ken ik jou
Wtf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ergens september 2008
volgens mij ken ik jou ?
Begin '08 tot half '09 ongeveer.quote:
Nee ik ben voor die tijd denk ik al weggegaan. Maar ze kennen mij daar nog wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf.
Ben jij nog naar het afscheidsfeest van Simone geweest? Dat was in Leiden.
O, en dan ken je Alfredo ook wel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Begin '08 tot half '09 ongeveer.
Stond sowieso bijna altijd wel in de Arena.
Ben jij het, papa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |