Heb je hem al gezien?quote:
Dan hou je toch gewoon één oog dicht?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:59 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is die film alleen in 3d te zien trouwens
Voor 3d films moet ik betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan hou je toch gewoon één oog dicht?
Ja, niks unlimited dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh je hebt een unlimited? Dan moet je een paar euro bijleggen, boe-hoe.
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt?Dat is zwerverig. Heb jij zo'n pathé kaart?
Heb je dat niet zelf ingesteld?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:06 schreef Albert86 het volgende:
mogguh.
Toch grappig dat ze bij windows live messenger weten dat ze spammen. Krijg hun mail in mijn ongewenste postvak van hotmail
Hip!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:03 schreef Bob. het volgende:
Oké, niet helemaal unlimited nee.Maar die 2 euro extra moet je toch wel kunnen ophoesten? Krijg je er wel zo'n kek brilletje bij.
Sorry, ik zal me inhouden!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Niet spoilen! ik moet hem nog zien!![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef JH87 het volgende:
Ziek naar huis gegaan uit de UB.
Het gaat toch om 't gebaar. Niet afkraken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:01 schreef Luco het volgende:
Waarom hangt dat beest aan de haren van Goudlokje?
Zo heette dat mens toch?
Klasse.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Luco het volgende:
Waar ben ik aan begonnen... Ik heb zojuist in een opwelling La Divina Commedia van Dante gekocht...
Moet toch enigzins m'n culturele erfgoed kennenquote:
Wat is dat ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Luco het volgende:
Waar ben ik aan begonnen... Ik heb zojuist in een opwelling La Divina Commedia van Dante gekocht...
Literatuur op het niveau van de Oddysee, Faust, Don Quichot en MacBeth. Het belangrijkste Italiaanse literaire werk dat er ooit is geschreven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat is dat ?
* 2cv zich cultuurbarbaar voelt
Ik hoop voor je dat het vertaald is naar het Nederlandsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Literatuur op het niveau van de Oddysee, Faust, Don Quichot en MacBeth. Het belangrijkste Italiaanse literaire werk dat er ooit is geschreven.
Dan zijn er 2 mogelijkheden. DaD of iemand anders waarvan ik niet zeker ben of ik nou de echte naam of de nickname onthouden heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag lunchen in Groningen, met een mooie vrouw die vroeger veel in dit topic postte
Al een idee waar je wilt gaan lunchen Alexxxxx?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag lunchen in Groningen, met een mooie vrouw die vroeger veel in dit topic postte
DaD post hier soms nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 mogelijkheden. DaD of iemand anders waarvan ik niet zeker ben of ik nou de echte naam of de nickname onthouden heb.
Dat laat ik denk ik aan mijn gezelschap over, maar met DaD ooit lekker gegeten in het kostershuis, onder de martinitorenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Al een idee waar je wilt gaan lunchen Alexxxxx?
De kosterij bedoel je zeker, die zit in het oude kostershuis aan de voet van de toren, mooie plek om mensen te kijken onder het genot van een biertjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DaD post hier soms nog
[..]
Dat laat ik denk ik aan mijn gezelschap over, maar met DaD ooit lekker gegeten in het kostershuis, onder de martinitoren
Ja, de Italiaanse hadden ze niet (En misschien maar goed ook aangezien m'n leesvaardigheid in het Italiaans niet denderend is)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het vertaald is naar het Nederlands
Ik had eens een college waarin het werk behandeld werd en de docent las het voor in het Italiaans. Oh man.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, de Italiaanse hadden ze niet (En misschien maar goed ook aangezien m'n leesvaardigheid in het Italiaans niet denderend is)
Je gleed soppend van de collegebank?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had eens een college waarin het werk behandeld werd en de docent las het voor in het Italiaans. Oh man..
Nee, klopt, beeldschoon komt meer in de buurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En is niet mooi..
Veel plezier!.
quote:
Nietes.quote:
Ach, het zijn nog gewoon dezelfde mensen als vroegah.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nietes..
Ik ben trouwens helemaal kwijt wie wie nu is hier..
Soms <---> veel.quote:
Een liegende secretaresse, foeiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En is niet mooi..
Veel plezier!.
Klinkt als een slechte kinderserie of een vibratorreclamequote:
Klein verschil tussen die twee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte kinderserie of een vibratorreclame
Lyssa?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, in mijn geheugen gegraven
Het is donderdagquote:
Ja bij het station zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan sowieso wel in de buurt uitstappen.
De bussen stoppen nu of op het zuiderdiep of bij de stadsschouwburg. Vanaf beide haltes is het een paar minuten lopen naar de grote marktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef alors het volgende:
Hey grunnegers, hoe zit het nou met die buslijnen bij de Grote markt? Komt de 11 daar nog in de buurt langs richting Zuidhorn? Richting Station komt ie er wel langs... Maar ik dacht dat ie richting Zuidhorn tegenwoordig een heel andere route rijdt...
9292ov zegt dat ie er wel langskomt, maar ik moet het echt zeker weten....
Nog niet unband?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:31 schreef Slork het volgende:
Ik ben het, je favoriet!
Hoezo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Jesse_ het volgende:
Blijf ik nou de rest van mijn tijd in Groningen in een bouwput wonen of is er straks nog een intermezzo?
Omdat het fietsen rond de grote markt nu nog moeizamer gaat dan normaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Jesse_ het volgende:
Blijf ik nou de rest van mijn tijd in Groningen in een bouwput wonen of is er straks nog een intermezzo?
Oke bedankt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bussen stoppen nu of op het zuiderdiep of bij de stadsschouwburg. Vanaf beide haltes is het een paar minuten lopen naar de grote markt
De brugstraat is over een maandje klaar. De rest boeit niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef MaxMark het volgende:
Groningen is één grote bouwput. A-brug/straat, Grote Markt, Julianaplein, Damsterdiep en weet ik veel wat meer
Als je daar blij om bent ben je echt een stakker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:22 schreef NikkelCobalt het volgende:
Oohh de tram komt misschien voor mijn huis langs
Pardon?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:13 schreef Labjas het volgende:
[..]
Ga jij nou maar slapen verzuurd mens.
Als m'n belastingcenten eraan besteed worden wil ik er van kunnen genietenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:23 schreef Labjas het volgende:
[..]
Als je daar blij om bent ben je echt een stakker.
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:30 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Als m'n belastingcenten eraan besteed worden wil ik er van kunnen genieten
Hoe laat dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:40 schreef Bob. het volgende:
Ik ben net terug uit de stad, en nu ben ik braaf al weer terug omdat ik morgen college heb.
Mja lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:40 schreef Bob. het volgende:
En een beetje vent heeft wel genoeg aan 5 uur slaap, dus hup, dat college red je best nog.
Als jij vannacht naast me lag zou ik wel extra energie hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:40 schreef Bob. het volgende:
En een beetje vent heeft wel genoeg aan 5 uur slaap, dus hup, dat college red je best nog.
Relaxed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
11:40.Maar daarvoor moet ik nog de stad in en een hoofdstuk lezen.
Casanovaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:43 schreef Labjas het volgende:
[..]
Als jij vannacht naast me lag zou ik wel extra energie hebben.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:48 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Casanova
Ik ben nog aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |