Nietes.quote:
Ach, het zijn nog gewoon dezelfde mensen als vroegah.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nietes..
Ik ben trouwens helemaal kwijt wie wie nu is hier..
Soms <---> veel.quote:
Een liegende secretaresse, foeiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En is niet mooi..
Veel plezier!.
Klinkt als een slechte kinderserie of een vibratorreclamequote:
Klein verschil tussen die twee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte kinderserie of een vibratorreclame
Lyssa?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag lunchen in Groningen, met een mooie vrouw die vroeger veel in dit topic postte
Daar zat ik ook aan te denken.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, in mijn geheugen gegraven
Het is donderdagquote:
Ja bij het station zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan sowieso wel in de buurt uitstappen.
De bussen stoppen nu of op het zuiderdiep of bij de stadsschouwburg. Vanaf beide haltes is het een paar minuten lopen naar de grote marktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef alors het volgende:
Hey grunnegers, hoe zit het nou met die buslijnen bij de Grote markt? Komt de 11 daar nog in de buurt langs richting Zuidhorn? Richting Station komt ie er wel langs... Maar ik dacht dat ie richting Zuidhorn tegenwoordig een heel andere route rijdt...
9292ov zegt dat ie er wel langskomt, maar ik moet het echt zeker weten....
Nog niet unband?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:31 schreef Slork het volgende:
Ik ben het, je favoriet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |