Hehe, hij is weer ge-unbanned. Wat hebben we je lang moten missen zeg ! Tjeemig ...quote:
Puur voor teh humor, ik was dus gebanned voor een opmerking uit mei waar ik indertijd ook al twee weken voor gebanned was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef 2cv het volgende:
Hehe, hij is weer ge-unbanned. Wat hebben we je lang moten missen zeg ! Tjeemig ...
Dubbel fout!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:37 schreef Viking84 het volgende:
En die buluitreiking is niet eens vandaag, maar vrijdag, bob.
Maar schattigheidsfactor +1 hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dubbel fout!![]()
Gelukkig was dit nog op fok, in het echt vergis ik me ook wel eens in mensen en ik kan je garanderen dat het dan nog een stuk genanter is.
Wat voor opmerking ? Is die nog ergens te vinden ? PB box staat evt. ook open.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Puur voor teh humor, ik was dus gebanned voor een opmerking uit mei waar ik indertijd ook al twee weken voor gebanned was..
Danny zal wel een note hebben zien staan en gedacht hebben: "Bingo!".
Daar leer je niks van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:49 schreef Slaif het volgende:
Wat een dag. Helemaal verwend door mn ouders. Gewinkeld sinds tig jaar met mn moeder en niet zonder resultaat
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:
Nee of later.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:56 schreef Renesite het volgende:
Kan je met de bus al uitstappen op de Grote Markt? Of moet je al eerder uitstappen?
Tussen de Campersingel en de grote markt stoppen de meeste bussen nog bij het umcg, antonieus deusinglaan, bij de schouwburg of bij de oostersingel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:00 schreef Renesite het volgende:
Later wordt Petrus CampersingelMoet duidelijk ff eerder...
Lijn 8 gaat vanaf de Grote Markt direct door naar de Petrus Campersingel Bloemsingel > UMCGquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tussen de Campersingel en de grote markt stoppen de meeste bussen nog bij het umcg, antonieus deusinglaan, bij de schouwburg of bij de oostersingel.
Check buienradar.quote:
Tering end. Moet bij de Big Market zijn.quote:
Oh verrek! Daar stopt hij WEL! opstappen naar station terug moet alleen bij de Gelkingestraat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je kan toch uitstappen bij de Oude Ebbinge/Kreupelstraat?
in principe wil ik lijn 8 nemen, heen en terug, kan ik mooi blijven zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Op de Oude Ebbinge hebben ze voor de Dixons anders ook een halte gemaakt. Dus richting station
Ongetwijfeld ga je nu je leven beteren en normaal meedoen, of niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef Snakey het volgende:
iP0wn, baggerkloontje, wederom weg.
Ja ik heb ONZ en KLB verborgen, dan kan ik ook niets fout doen. Whehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ga je nu je leven beteren en normaal meedoen, of niet?
Iedereen verdient natuurlijk een tweede derde kans.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:07 schreef Labjas het volgende:
Ohja: ik ben hier nu ook extra aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |