Dan moet ik nog even Rapist Glasses bestellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Team "Bad Motherfuckers".
Met vervolgens een "rapist van" voor de motoren.
quote:
Da's de nieuwprijs, wist je dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef 2cv het volgende:
's Goed, ¤150,- exclusief verzendkosten vind ik wel een mooi prijsje.
Ja er komt sowieso extra 24V in, dus dan kan ik de handel meteen onder stroom zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Grote stalen kooi in de bus die enkel van buitenaf open kan, en van binnenuit alleen met een pincode. Nog een mooi matrasje en je hebt de perfecte rapist-van.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef 2cv het volgende:
Dan heb je nu een slecht Citroënslot voor ¤150,-
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 14:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Je vraagt er toch zelf om![]()
Anders betaal mij maar 75 euro, en ik regel je die van 2CV
QFL En die ga ik gelijk als sig gebruiken (als dat mag?).quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Ik voelde hem al aankomenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
QFL En die ga ik gelijk als sig gebruiken (als dat mag?).
Ow, da's jammerquote:Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister even gekeken en ik heb nog 2 sturkolommen liggen. Hoe ik er ana kom is mij een raadsel, maar er zit geen contactslot in. Zowieso schoot me toen weer te binnen dat Oude Criezel met stuurkolom en al naar de sloop is gegaan. Oftewel, ik heb geen contactslot voor je. Sorry
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat topic komt er niet !quote:Op maandag 8 maart 2010 19:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer komt het nieuwe topic eigenlijk Turq?
Ik hou je er echt aan hequote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hij zit nu even tijdelijk in het busje, ik kan er later wel een maken als ik er weer ben. Maar dat duurt nog een paar dagen waarschijnlijk.quote:
Whehe, die wielenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie nog een beetje op die formule 1 uitvoering.
Geen idee, maar het zal zo`n bus toch wel aardig oppeppenquote:
Die zullen zeker niet misstaan op die busquote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... 22 inch herken je wel hoor
[ afbeelding ]
Die wielen zijn niet in 22" leverbaar, Volgens mij BBS RS GT?quote:Op maandag 22 maart 2010 07:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zal zo`n bus toch wel aardig oppeppen![]()
Zag ze altijd veel in Frankrijk rondrijden, ik vond hem eigenlijk wel mooi dankzij z`n opvallende lelijkheid![]()
Zo`n bus blijft je bij.
Geen idee, het is maar een paintvoorbeeldquote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die wielen zijn niet in 22" leverbaar, Volgens mij BBS RS GT?
No spang dangquote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, het is maar een paintvoorbeeld
Mijn wielen zijn hoger dan die, dus de wangen zullen ook wat hoger zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... 22 inch herken je wel hoor
[ afbeelding ]
Niet gemaaktquote:Op maandag 12 april 2010 13:22 schreef 2cv het volgende:
Ziet er goed uit ! Piccie van de achterkant van de radiateur ?
Wat is daarmee?quote:
Als ik daar warm water door laat stromen kan ik een hele straat mee opwarmenquote:
Valt wel mee hoe groot ie is hoorquote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als ik daar warm water door laat stromen kan ik een hele straat mee opwarmen
Thanksquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Blijft een leuk project om te volgen Oshiro !![]()
IK ben de laatste dagen behoorlijk driftig op zoek naar iets nieuws dat dienst gaat doen als woon-werk-verkeer, probably word dat een Fiat Panda, leuk Cult wagentje en genoeg aan te personaliseren![]()
*Al vind ik het ook wel zonde om een redelijk strakke Panda te ver**** omdat ik zo graag iets aparts wil*
Ik heb nog wel diverse originele Astra deurspeakers liggen, maar die zijn 16 cm.. en ze moeten in het dash zeker ??quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef oshiro het volgende:
Oja, als iemand nog zo'n setje 10cm spiekers heeft liggen, meld het dan even. Hoeft uiteraard geen wereldkwaliteit te zijn, dat verhaal komt later wel.
Heb hier ook nog ergens een setje liggen trouwens, even zoeken.
Met schema's en zo kan ik me wel een beetje reddenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef 2cv het volgende:
Ziet er goed uit ! Volgens mij ben jij wel handig met electroAls je mij eens wilt helpen ...
Moeten idd in dash, nouja, links van het stuur en rechts van het handschoenenkastje. Ik zal ze eens opmeten. 1 speaker is helemaal naar z'n grootje, de ander is redelijk ver heen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel diverse originele Astra deurspeakers liggen, maar die zijn 16 cm.. en ze moeten in het dash zeker ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |