Haha, ja, ik ook welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Meike26 het volgende:
Dan wil ik die bus graag zien als ie af is, vind het een leuk project !!
Tussen Rotterdam en Gouda.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:56 schreef invine het volgende:
Oshiro waar woon je ergens? Maakt opzich niet zoveel uit, gewoon naar een mbo school gaan waar ze dat auto stickeren als opleiding aanbieden, dan moet je contact opnemen met die school en dan vragen of ze daar jouw auto willen bestickeren. Vaak betaal je dan alleen de kosten voor het materiaal en het ziet er vaak goed uit.
Bij m'n pa's werk laten ze nieuwe trucks bestickeren (hij werkt bij Scania) en met die mensen valt altijd nog wel te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:55 schreef invine het volgende:
Door zo'n studentje laten doen is ook prima, kost niet zoveel en ziet er wel beter uit dan wanneer je het zelf zou doen.
En die hebben ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef oshiro het volgende:
Jammer dat zwart niet staat, ik kwam laatst een Master tegen in glanzend zwart en je ziet elk hobbeltje en deukje...
Er is zoveel plaat en er is niks zelfdragend, dus als je er tegenaan leunt zie je de plaat buigenquote:
Ik hoorde het net al op de radioquote:
Ja, het is heerlijk vertoeven daarquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef 2cv het volgende:
Mooie werkplaatsEn die motor klinkt nog goed ja.
Ah, ook tofquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef Tha_Flash het volgende:
ik was een beetje inspiratieloos maar heb toch een poging gewaagd :
[ afbeelding ]
Nope, nog nietquote:
Ja dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef 2cv het volgende:
Eerst bouwen (om alles passend te krijgen), dan uit elkaar halen, dan spuiten, dan weer in elkaar zetten. Niet eerst ruiten er in en dan spuiten.
Yep, klopt, moet ik ook nog doen. Evenals het hele interieur een lekkere opfrisbeurt geven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zelf vind ik die eerste met het oranje het leukst..
Je hebt ook van dat spul en dat smeer je op die bumpers dan komt de kleur weer terug ofzo..
dan worden ze weer zwart/donkergrijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |