abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:56:45 #51
182073 invine
blablabla etc.
pi_73515555
Oshiro waar woon je ergens? Maakt opzich niet zoveel uit, gewoon naar een mbo school gaan waar ze dat auto stickeren als opleiding aanbieden, dan moet je contact opnemen met die school en dan vragen of ze daar jouw auto willen bestickeren. Vaak betaal je dan alleen de kosten voor het materiaal en het ziet er vaak goed uit.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:59:11 #52
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73515640
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Meike26 het volgende:
Dan wil ik die bus graag zien als ie af is, vind het een leuk project !!
Haha, ja, ik ook wel
Ben nu een beetje de onderdelen van die oude bus aan het verkopen, de auto compleet was de oud-ijzer prijs waard, maar nu levert hij toch nog aardig wat op. Dingen zoals versnellingsbak, homokineten, fusees, wielen, ruiten, etcetera hou ik lekker zelf voor als ik nog eens iets sloop.
Dan wordt het zaak om het interieur in te bouwen, en daarna ga ik eens naar de buitenkant kijken.
Het duurt nog wel even dus, maar ik zal wel wat foto's maken terwijl ik bezig ben.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:02:02 #53
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73515722
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:56 schreef invine het volgende:
Oshiro waar woon je ergens? Maakt opzich niet zoveel uit, gewoon naar een mbo school gaan waar ze dat auto stickeren als opleiding aanbieden, dan moet je contact opnemen met die school en dan vragen of ze daar jouw auto willen bestickeren. Vaak betaal je dan alleen de kosten voor het materiaal en het ziet er vaak goed uit.
Tussen Rotterdam en Gouda.
En da's inderdaad een mogelijkheid ja De oude bus was door de eigenaars zelf gespoten en bestickerd, en ik moet zeggen dat het er best vet uit ziet.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:55:00 #54
182073 invine
blablabla etc.
pi_73517329
Door zo'n studentje laten doen is ook prima, kost niet zoveel en ziet er wel beter uit dan wanneer je het zelf zou doen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:07:55 #55
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73517720
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:55 schreef invine het volgende:
Door zo'n studentje laten doen is ook prima, kost niet zoveel en ziet er wel beter uit dan wanneer je het zelf zou doen.
Bij m'n pa's werk laten ze nieuwe trucks bestickeren (hij werkt bij Scania) en met die mensen valt altijd nog wel te praten . Mogelijkheden zat.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:55:08 #56
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73717106

Jammer dat zwart niet staat, ik kwam laatst een Master tegen in glanzend zwart en je ziet elk hobbeltje en deukje...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:05:46 #57
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73719572
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef oshiro het volgende:

Jammer dat zwart niet staat, ik kwam laatst een Master tegen in glanzend zwart en je ziet elk hobbeltje en deukje...
En die hebben ze gelukkig niet.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:44:31 #58
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73722586
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:05 schreef mstr het volgende:

[..]

En die hebben ze gelukkig niet.
Er is zoveel plaat en er is niks zelfdragend, dus als je er tegenaan leunt zie je de plaat buigen
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:43:52 #59
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73778784
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:47:23 #60
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73780209
quote:
Ik hoorde het net al op de radio

Mja ik moet eerst nog even wat dingetjes repareren aan het gebakje, ging net even een en ander checken maar er zitten wel wat dingetjes aan.
Remblokken zijn op, had al andere blokken gekocht maar die passen dus niet
Stofhoes homokineet is stuk, ik zet wel even een aandrijfas over van de oude
Radiateur is misschien lek, even de oude overzetten en kijken of de nieuwe kan worden gerepareerd
Speakerbedrading is compleet verneukt, maar eens helemaal opnieuw en netjes doen

De vorige eigenaar wist niet zoveel van netjes klussen af. De auto zelf daarentegen is nog in verdomd goede staat qua plaatwerk...
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:17:01 #61
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73813055
Nou, de oude Renault doet het nu echt niet meer :

De laatste foto is een perfect voorbeeld van waarom ik normaal geen foto's maak, de lens van de telefoon zit onder het vet

† In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 18:27:44 #62
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73813394
Mooie werkplaats En die motor klinkt nog goed ja.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:18:13 #63
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73815063
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef 2cv het volgende:
Mooie werkplaats En die motor klinkt nog goed ja.
Ja, het is heerlijk vertoeven daar Er is zelfs vloerverwarming
Ik ben overigens niet degene op die foto, da's een maatje van me.
Die putkrik is echt een supergaaf ding En aandrijfassen losmaken met een tol met dopje 41 doe je ook niet zomaar op de parkeerplaats Heerlijk werken daar.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:27:03 #64
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_73815396
ik was een beetje inspiratieloos maar heb toch een poging gewaagd :

zondag 18 oktober 2009 @ 19:38:49 #65
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73815883
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef Tha_Flash het volgende:
ik was een beetje inspiratieloos maar heb toch een poging gewaagd :

[ afbeelding ]
Ah, ook tof Misschien ook wel wat om er een bepaald patroon in te maken inderdaad, maar moet even bekijken hoe en wat uiteraard, als ik het doe.

Hoewel het een totaal ander ding is, vind ik deze bak er toch ook onwijs vet uit zien:
  FOK!fotograaf woensdag 21 oktober 2009 @ 21:27:46 #66
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_73928593
tvp
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:46:33 #67
182073 invine
blablabla etc.
pi_74037467
Al een keuze wete te maken?
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:43:30 #68
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74041949
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef invine het volgende:
Al een keuze wete te maken?
Nope, nog niet
Op dit moment vind ik de plaatjes van Meike26 en van mij het leukst, en het verwerken van het Renault-logo op een of andere manier zoals 2cv heeft gedaan vind ik ook een tof idee.
Ik wil graag dat er veel aandacht wordt gegeven aan belijningen, en wat minder aan kleuren
Op het moment ben ik nog steeds bezig met het aanpassen en verbeteren van wat cruciale dingen aan de auto, zoals banden en remmen, en wat ander onderhoud zoals luchtfilter, brandstoffilter, olie en oliefilter, distririem, kleppen stellen, en ik moet ook een aandrijfas vervangen (da's makkelijker dan het vervangen van een stofhoes van een homokineet, ik heb toch twee reserve-assen). Dat heeft uiteraard voorrang.
Verder bouw ik waarschijnlijk ook eerst dingen in waarbij de laklaag beschadigd wordt (zoals ruiten, ophangpunten voor bullbar, roosters voor de aggregaat en dergelijke, lampen, dakbalk, spoiler, etcetera) zodat dit bij een repaint allemaal netjes hersteld kan worden. Dat is uiteraard de mooiste oplossing.
Ik heb er ook niet zo heel veel haast mee Heb liever dat het goed gebeurt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:33:58 #69
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74044873
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:53:29 #70
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74045429

En:
kleuren zelf invullen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:57:23 #71
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74045548
Andere versie van die hierboven (sorry voor me superslechte paintskilss..)
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 20:13:32 #72
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74053777
Eerst bouwen (om alles passend te krijgen), dan uit elkaar halen, dan spuiten, dan weer in elkaar zetten. Niet eerst ruiten er in en dan spuiten.
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:45:27 #73
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74059106
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef 2cv het volgende:
Eerst bouwen (om alles passend te krijgen), dan uit elkaar halen, dan spuiten, dan weer in elkaar zetten. Niet eerst ruiten er in en dan spuiten.
Ja dat dus. Maar ik bouw eerst de ruiten erin en ga er dan even mee rijden, en als alles af is haal ik de boel weer uit elkaar, spuit het, en zet ik de boel weer in elkaar

Enne Dago: ziet er wel tof uit, maar in het vooraanzicht is de bumper rood en in het zijaanzicht zwart
Aan de bumper ga ik sowieso niks doen, da's een drama om te spuiten imho. Plastic zooi ziet er pauper uit als het gespoten is en het bladdert ook makkelijker af.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:58:11 #74
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74062938
Zelf vind ik die eerste met het oranje het leukst..
Je hebt ook van dat spul en dat smeer je op die bumpers dan komt de kleur weer terug ofzo..
dan worden ze weer zwart/donkergrijs.
  zondag 25 oktober 2009 @ 23:44:40 #75
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74064616
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zelf vind ik die eerste met het oranje het leukst..
Je hebt ook van dat spul en dat smeer je op die bumpers dan komt de kleur weer terug ofzo..
dan worden ze weer zwart/donkergrijs.
Yep, klopt, moet ik ook nog doen. Evenals het hele interieur een lekkere opfrisbeurt geven.
Heb net de complete motor-reparatiehandleiding gevonden dus ik ga deze week even kleppen stellen. Scheelt dat ik daar geen stelplaatjes voor nodig heb, afstelling gaat met boutjes
  zondag 1 november 2009 @ 16:39:19 #76
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74281399
Ah, de plannen breiden zich uit...

Omdat de huidige bakverhouding niet bepaald lang is (er zit een 1:5,86 differentieel op ) gaat er waarschijnlijk een versnellingsbak op van een turbodiesel. Het makkelijke is dat het gewoon bolt-on is, hoef niks te veranderen, zelfs de snelheidsmeterkabel kan er gewoon op.
Hiermee daalt het toerental bij 120 km/h van 4500 (ja echt waar) naar 3500 toeren, wat een stuk aangenamer is. Ik ben toch van plan om lange stukken te gaan rijden, ook naar het buitenland (ritje Noordkaap via Rusland).
Dan is het toch mooi als je toerental wat lager komt te liggen, want als je eenmaal op snelheid bent dan ligt je verbruik gewoon lager. Schakelmomenten zullen wel anders komen te liggen, en trekkracht onderin wordt wat lager, maar ik ben toch niet van plan om met een treingewicht van 5500 kg recht een berg op te rijden.
Het mooie van een andere versnellingsbak met andere bakverhoudingen en hetzelfde differentieel is dat de snelheidsmeteraandrijving gewoon hetzelfde blijft, EN er blijft een hoop trekkracht in lage versnellingen over. De bak van de turbodiesel is gewoon langer, dus hogere top, maar toch veel kracht onderin. Omdat je hoger in toeren rijdt met een benzinemotor moet je toch later overschakelen (dus rijd je relatief gezien een versnelling lager) en is de verspreiding van het vermogen niet echt een probleem.

Het idee (wat voorlopig nog toekomstmuziek is) is om er na een tijdje (als in: aantal jaren) een andere motor in te bouwen, ook op LPG, maar liever een V6-je om beter met het verkeer mee te komen. De 100pk die er nu in zit valt toch wel tegen, en een viercilinder met turbo is gewoon een saaie bende .
Als ik daarmee bezig ben doe ik voordat de pijpen van de cilinderbanken naar elkaar toe komen sowieso Y-stukken met vlinderkleppen, en bouw ik de sidebars om tot sidepipes . Nog wel even kijken hoe dat zit met dempers en alles.
Punt is echter dat een PRV V6 (type Z) zoals in de Renault Alpine, Renault Safrane, Renault 25 en 30 (+turbo's) zat waarschijnlijk zonder ook maar iets aan te passen aan de versnellingsbak gehangen kan worden. De vraag is nu echter of een PRV V6 in de motorruimte past, omdat die een aparte blokhoek van 90 graden heeft. Hij is dus erg breed. Die kans is eerlijk gezegd erg klein.
Een andere optie is om te kiezen voor een latere V6, zoals de ES-motor van PSA. Ook bekend als de L-motor. Die zal waarschijnlijk niet direct op de versnellingsbak passen dus moet er een ander koppelingshuis gemaakt worden. Dit blok is echter maar 60 graden en daarmee smaller. Zal dus waarschijnlijk beter passen, al is dat nog steeds maar de vraag. Als er iemand met een Xantia of Laguna V6 zijn motor op kan meten op het breedste punt zou dat briljant zijn .

Maar goed, dat is toekomstmuziek. Eerst maar even de huidige boel geregeld krijgen, en ik krijg misschien een bende RVS aangeleverd om er een bullbar, sidebars en dakbalk van te maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door oshiro op 01-11-2009 16:47:10 ]
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 17:44:27 #77
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74283441
Ik kan wel eens kijken wat ik voor je kan doen wat betreft het opmeten.
pi_74285003
Hey dat klinkt ineenkeer wel heel erg intressant
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 1 november 2009 @ 21:03:12 #79
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74291367
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey dat klinkt ineenkeer wel heel erg intressant
Ja inderdaad
Als de ruimte er was zou er rechtstreeks op de versnellingsbak de motor van een Renault Alpine A610 Biturbo geschroefd kunnen worden. Standaard 280 pk...
Sterker nog, het wereldrecord op het rechte stuk van Le Mans staat op naam van zo'n blok. 407 km/h en toen blies het blok zich op. De PRV V6-jes hebben een ongelofelijk sterk bottom-end, in testopstellingen pakten ze met een standaard krukas, drijfstangen en lagering 800 pk tot ze eraan gingen.
Die versnellingsbak is ook een mooi verhaal, de Renault UN 5 bakken zijn veel gezocht om in kitcars en offroad-buggies te bouwen. Die Renault heeft namelijk een aparte config: de motor ligt in de cabine (je zit er praktisch bovenop) en er ligt een transaxle versnellingsbak naar voren waar de aandrijfas dus dwars doorheen steekt. Hier een plaatje van een lichtere versie met een langere verhouding die in de (jawel) Lotus Esprit zit:

Let op: deze versnellingsbak is dus nog minder sterk dan een die in een bestelbus zit

Maar door deze config draaien de assen voor een kitcar normaal dus de verkeerde kant uit.
Wat ze dus doen is het pignon en differentieel aanpassen dat de verhouding langer wordt en de assen de goede kant uit draaien. Wat je dan krijgt is dit:

Die versnellingsbak kan standaard al 700 pk Het enige aandachtspunt is dus of de koppeling het trekt, maar daar valt wel weer wat op te verzinnen.

Let wel: ik ben dus niet van zulke dingen van plan, het moet nog een beetje goedkoop blijven
Een V6 over een paar jaar lijkt me echter wel leuk, en ook die ombouwen naar lpg. Eventueel met turbo (LPG en turbo werken als een vriend) en dan valt er toch best wat vermogen uit te halen.

Ik ben niet van plan om de bakverhoudingen aan te passen (behalve dan de aanschaf van een turbo-bak). Met zo'n bak draai ik bij max. vermogen (geschat 5750 toeren) 190 a 195 km/h. Genoeg om geen bekeuringen te krijgen als ik geflitst word omdat toch niemand gelooft dat zo'n Master bijna 200 loopt
Maar ik wil er gewoon lekker mee kunnen doorrijden op de snelweg met wat minder herrie, en eventueel dus V6-herrie .
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 21:09:28 #80
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74291775
Misschien ban ik gek, maar ik snap in jouw verhaal even niet wat er aangepast wordt aan de versnellingsbak in de kitcars.
  zondag 1 november 2009 @ 21:28:46 #81
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74293260
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Misschien ban ik gek, maar ik snap in jouw verhaal even niet wat er aangepast wordt aan de versnellingsbak in de kitcars.
Het is eigenlijk vrij simpel
Je moet er van uit gaan dat de krukas altijd dezelfde kant op draait.
Bij mijn auto zit de motor in de cabine, en de versnellingsbak ligt voor de motor, hij loopt tot aan de voorbumper.
In dit geval draaien de wielen dus vooruit (da's wel zo mooi) en rijdt de auto in de richting van de versnellingsbak. Eerst komt de versnellingsbak langs, dan de motor.

Bij een kitcar wordt de motor vaak achterin ingebouwd, met een zware transaxle versnellingsbak weer achter de motor.
Als je mijn motor+bak dus zou omdraaien, zouden de wielen dus ook achteruit draaien, omdat de auto in de richting van de versnellingsbak wil rijden. Effectief heb je dan dus 5 versnellingen achteruit en 1 vooruit
Daarom wordt het differentieel bij kitcars dus omgedraaid (kroonwiel aan de andere kant van het pignon) zodat de assen weer de juiste kant op draaien.
Een andere minder mooie oplossing is de versnellingsbak op z'n kop monteren. Dit is echter wat gevaarlijk in verband met smering, en de aftappluggen zitten dan ook bovenaan.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 21:38:22 #82
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74293958
Oh ! Op zo'n fiets ! Dat kon ik op de plaatjes niet zien

Overigens gebeurt het soms bij versnellingsbakrevisies bij 2cv's of GS(A)'s: differentieel er verkeerd om in en de auto rijdt in de verkeerde richting weg
  zondag 1 november 2009 @ 22:18:43 #83
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74296884
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:

Overigens gebeurt het soms bij versnellingsbakrevisies bij 2cv's of GS(A)'s: differentieel er verkeerd om in en de auto rijdt in de verkeerde richting weg
Precies, dat ja
pi_74307791
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:

hehehehe
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:30:27 #85
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74370283
Damn it, dacht ik dat ik origineel bezig was

http://www.amt.nl/web/Vid(...)eller-ter-wereld.htm
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 01:49:17 #86
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74372863
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef oshiro het volgende:

[..]

Precies, dat ja
Het leukste is als je het ding dan van een brug af wilt rijden ...
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 14:20:20 #88
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74384861
Vannacht droomde ik dat ik in een Renault Master met waardeloze remmen reed. 1 slachtoffer, maar die kroop zonder noemenswaardige verwondingen onder het ding vandaan.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:41:10 #89
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74389994
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef 2cv het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik in een Renault Master met waardeloze remmen reed. 1 slachtoffer, maar die kroop zonder noemenswaardige verwondingen onder het ding vandaan.
Whehe, nou dat gaat al goed
Mijn Master heeft ook waardeloze remmen nu, maar dat is meer omdat de remblokken voor er onderuit liggen
Gewoon regulier versleten.
Er zitten wel dikke klauwen op dat ding trouwens, 4-zuiger...
Deze week gaan trouwens de fusees onder de oude Master vandaan en dan doe ik de klauwen helemaal reviseren. Inclusief pimp-ass kleurtje voor als er nog eens andere wieltjes onder gaan
  woensdag 4 november 2009 @ 17:08:15 #90
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74390950
Dik busje gaat dat worden Ik TVP em even.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74419376
Ook een eerste bijdrage van mij ... in vector dus ik kan elk vak iedere kleur maken die je wilt ... gaat dus puur om de layout;

Calm down, please!
  donderdag 5 november 2009 @ 15:37:02 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74422004
Jullie beschikken over veel te geavanceerde software
pi_74422594
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie beschikken over veel te geavanceerde software
't Is m'n werk
Calm down, please!
pi_74423127
Tekenen met vector is vele malen beter / fijner dan met de gebruikelijke pixels. Heb jarenlang met Flash gewerkt (amateuristisch / hobby) ... ook erg handig want je kon echt op 1000% inzoomen = heel gedetailleerd werken.
  zondag 8 november 2009 @ 02:12:07 #95
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_74498872
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ook een eerste bijdrage van mij ... in vector dus ik kan elk vak iedere kleur maken die je wilt ... gaat dus puur om de layout;

[ afbeelding ]
Oeh! Ja! Tof

TS was even afwezig omdat z'n Gentoo-installatie hem fuckt (en hij was ook nog bij z'n vriendinnetje ).

Maar vector is tof inderdaad (daarom had ik hem in vector gemaakt). En dan heb ik het nog wel gedaan met een gratis progsel ook (Inkscape op linux).

Nu ga ik weer verder met het op orde krijgen van Gentoo...
pi_74513603
quote:
Op zondag 8 november 2009 02:12 schreef oshiro het volgende:

Tof
Hier dan een ander patroon (één met een renault logo om te laten zien hoe een logo in dat vlak zou staan ... met de kleuren in dat voorbeeld bedoel ik trouwens de kleuren zoals ze op de F1-Espace staan ... een mooie metallic geel en anthraciet)

edit ... als voorbeeld van die kleuren die ik bedoelde met het eerste voorbeeld:

[ Bericht 12% gewijzigd door Googolplexian op 08-11-2009 18:24:49 ]
Calm down, please!
  maandag 9 november 2009 @ 13:19:14 #97
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_74538313
Top project!
Mischien zoiets:
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_74538345
Geweldig
  maandag 9 november 2009 @ 13:24:43 #99
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74538495
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:19 schreef Mr_Moon het volgende:
Top project!
Mischien zoiets:
[ afbeelding ]
deadbull
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:26:15 #100
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_74569260
en ook deze mag niet ontbreken:

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')