Ja dombo wat begrijp je daar niet aan? "Niet echt zo snel" betekent niet "nooit".quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Wuahahaha en een moslimpoliticus gaat echt niet zo snel bij een christelijke partij aansluiten hoor"
Je zegt "gaat echt niet zo snel", terwijl er al 8 jaar een moslim kamerlid is bij de grootste christelijke partij in Nederland. Jouw extreme opvattingen worden keihard onderuit gehaald door de realiteit.
Je bent te achterlijk om je fout toe te geven. Ten eerste zeg je "gaat", dat impliceert dat het nog gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja dombo wat begrijp je daar niet aan? "Niet echt zo snel" betekent niet "nooit".
En het is waar: de gemiddelde moslimpoliticus gaat inderdaad niet zo snel bij een christelijke partij zitten, maar gaat eerder bij een linkse partij zitten.
En? Is Nederland ten onder gegaan of geislamiseerd? Moeten we nu allemaal naar Mekka bidden? Ik vraag mij werkelijk af of jij uberhaupt een moslim kent, ik ken er verschillende en volgens jou zou tweederde extremistisch moeten zijn, iets waar ik ze nog nooit ook maar in de verste verte op heb kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
Ten eerste zijn ik en met mij vele anderen niet bang voor de sharia. Want we beseffen dat er met islam in een land het risico bestaat dat ooit (delen van de) sharia ingevoerd zou kunnen worden.
Ten tweede zijn er al sharia-uitspraken in Nederland. Dit wordt uitgelegd in deze uitzending van Netwerk van maandag 30 juni 2009.
En ook familerecht gebaseerd op sharia-wetgeving valt gewoon onder het kopje "sharia". Verder is het niet prettig om te bedenken dat bij het erven de vrouw de helft minder krijgt dan de man.
Dus we hoeven niet te wachten op die 67% extreme moslims en extreme linksen. We kunnen nu al genieten van sharia-uitspraken in Nederland.
Jij bent te achterlijk om te kunnen lezen en die achterlijke fratsen haal je wel vaker uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent te achterlijk om je fout toe te geven. Ten eerste zeg je "gaat", dat impliceert dat het nog gaat gebeuren.
Weet je nu nog niet dat Zienswijze een echte gelovige is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Meh7 het volgende:
Je bent te achterlijk om je fout toe te geven. Ten eerste zeg je "gaat", dat impliceert dat het nog gaat gebeuren.
Man, het enige wat jij voor ogen hebt is dat pas als de gehele sharia is ingevoerd of als we allemaal naar Mekka bidden, dat er dan pas een probleem is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En? Is Nederland ten onder gegaan of geislamiseerd? Moeten we nu allemaal naar Mekka bidden? Ik vraag mij werkelijk af of jij uberhaupt een moslim kent, ik ken er verschillende en volgens jou zou tweederde extremistisch moeten zijn, iets waar ik ze nog nooit ook maar in de verste verte op heb kunnen betrappen.
Zienswijze de haatimam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet je nu nog niet dat Zienswijze een echte gelovige is?![]()
Het grappige is dat hij net zo extremistisch is als degenen die hij zo verkettert alleen zelf ziet hij dat niet, daar kun je toch eigenlijk alleen maar meewarig om lachen, of niet?
Sja. De tijden van al te grote tolerantie jegens mohammedaanse intolerantie zijn definitief voorbij... wen er maar aan.quote:
Wees concreet of zeg niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. De tijden van al te grote tolerantie jegens mohammedaanse intolerantie zijn definitief voorbij... wen er maar aan.
Goh, is die er ooit geweest dan? Onverschilligheid mischien maar 'al te grote tolerantie'? Twijfelachtig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. De tijden van al te grote tolerantie jegens mohammedaanse intolerantie zijn definitief voorbij... wen er maar aan.
Hij predikt in ieder geval voor een veel meer fundamentalistische islam dan de meeste moslims in Nederland belijden.quote:
In onze vriendenkring bevinden zich 3 moslim echtparen, een gemengd echtpaar en 2 moslim vrouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef Zienswijze het volgende:
Man, het enige wat jij voor ogen hebt is dat pas als de gehele sharia is ingevoerd of als we allemaal naar Mekka bidden, dat er dan pas een probleem is.
Ik zou me eerder afvragen hoeveel moslims jij kent, want ik woon in Amstedam en ik durf te wedden dat ik meer moslims dan jou ken.
En probeer geen woorden in mijn mond te stoppen als "volgens Zienswijze moet 2/3 van de moslims extremistisch zijn" want dat heb ik nooit maar dan ook nooit gezegd. Oja: ik schat de gemiddelde moslim intelligenter in dan jouw domme denkkronkels die in je hoofd zitten.
Ja, da's wel navrant, hij lijkt wel op Wilders in dat opzichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef Meh7 het volgende:
Hij predikt in ieder geval voor een veel meer fundamentalistische islam dan de meeste moslims in Nederland belijden.
't Geeft op zich niets dat een zekere graad van abstractie klaarblijkelijk te hoog gegrepen is voor je, maar ik hoef toch jou zeker geen toestemming te vragen over mijn uitingen..?quote:
Is dat alles? Dan ken ik inderdaad een stuk meer moslims dan jij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In onze vriendenkring bevinden zich 3 moslim echtparen, een gemengd echtpaar en 2 moslim vrouwen.
Ik had het niet over niet-moslims in het algemeen, maar over de intelligentie van jou.quote:Heh, ik zie weinig verschil in intelligentie tussen moslims en niet-moslims, maar goed, jij bent de deskundige hier![]()
Nou, in het Westen moeten we zeker nog wat doen aan vrouwenemancipatie idd. Westerlingen beschouwen de vrouw toch nog steeds als een soort tweederangsburger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef Zienswijze het volgende:
Wel weer typisch hoor: op pagina 2 van dit topic werd gediscussieerd in welke mate linksen zijn betrokken om vrouwen- en homo emancipatie wanneer het om toestanden binnen islam betreft. Terwijl die linksen altijd de mond vol hebben om voor zwakkeren in de samenleving op te komen,
Ik zei net dit "En ook familerecht gebaseerd op sharia-wetgeving valt gewoon onder het kopje "sharia". Verder is het niet prettig om te bedenken dat bij het erven de vrouw de helft minder krijgt dan de man." n.a.v. shariauitspreken in Nederland te zien in de Netwerkuitzending van maandag 30 juni '09.
De enige reactie die Tijger_m meteen geeft is grappen maken over islamisering, terwijl hij niks zegt over vrouwen emancipatie o.i.d.
Gescheiden loketten, folders in de eigen taal, overlopen van respect voor de meest bekrompen meningen... ik denk dat er weinig landen zijn die zover zijn gegaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, is die er ooit geweest dan? Onverschilligheid mischien maar 'al te grote tolerantie'? Twijfelachtig.
Als jij niet verder komt dan het poneren van loze one-liners, is het vrij duidelijk dat een inhoudelijke discussie voor jou te hoog gegrepen is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Geeft op zich niets dat een zekere graad van abstractie klaarblijkelijk te hoog gegrepen is voor je, maar ik hoef toch jou zeker geen toestemming te vragen over mijn uitingen..?
Nee, dan de glorieuze verheven positie der vrouw in gezellige moslimlanden als Pakistan, Somalie, Sudan en Iran..! Geen wonder dat massa's onderdrukte westerse vrouwen daar een veilig asiel zoeken omdat ze het hier zo enorm slecht hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, in het Westen moeten we zeker nog wat doen aan vrouwenemancipatie idd. Westerlingen beschouwen de vrouw toch nog steeds als een soort tweederangsburger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |