Waarbij de ironie van stemmen op een partij die een boek wil verbieden om de vrijheid van meningsuiting te onderstrepen menigeen zal ontgaan, ben ik bang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen express PVV gaan stemmen, omdat ze vinden dat de vrijheid van meningsuiting is aangetast.
Of zoals in de UK, eigen rechtbanken gaan willen. Stap voor stap...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:11 schreef Zienswijze het volgende:
Bij een aanzienlijk moslimpercentage zullen sommige extreme moslims proberen om toch de sharia in delen van het land in te voeren.
Waarom zouden linksen graag een islamitische wet willen hebben dan? daar hebben ze toch geen belang bij? Linksen zijn vaak ook liberaal en tegen speciaal onderwijs zolas D66 en GL , de moslims zijn voor. Linksen zijn vaak heel vaak met verbonden met Amnesty Intrenational (GL) en de sharia schrijft lijfstraffen voor bij overtredingen. Linksen zijn meestal erg voor de emancipatie van homoseksuelen iets wat moslimwet verbied. Linksen zetten zich vaak in voor vrouwenemancipatie. Die sharia niet bepaald. Ik zie niet in waarom linksen voor invoeren van een moslimwet/sharia zouden zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Zienswijze het volgende:
Je vergeet een aantal linkspoten die het niet erg zouden vinden om islamitische wetgeving tegemoet te komen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Juist. Daarom is het ook zo dom om Wilders te vervolgen. Hij zal zich in de slachtofferrolschap gaan manifesteren (overigens niet onterecht, want van je vindt van de Koran moet gewoon gezegd kunnen worden) en daardoor stemmen gaan winnen. Sommige mensen zullen express PVV gaan stemmen, omdat ze vinden dat de vrijheid van meningsuiting is aangetast.
Waar zitten de moslims in de politiek? Bij GroenLinks en vooral de PvdA. De partijen die iedereen met een nietwesterse achtergrond nog bij voorbaat zielig en onderdrukt vinden, zeg maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:18 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Waarom zouden linksen graag een islamitische wet willen hebben dan?
Linksen zetten zich in voor emancipatie van homoseksuelen en vrouwen....hoe vaak hoor je dan linkse partijen kritiek leveren op de islam als het gaat om de behandeling van homoseksuelen bijvoorbeeld? Alleen Halsema probeerde wat een paar weken geleden over dat hoofddoekgedoe (die ze waarschijnlijk niet in het openbaar durfde te zeggen als de taboe niet doorbroken was door Fortuyn en Wilders).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:18 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Waarom zouden linksen graag een islamitische wet willen hebben dan? daar hebben ze toch geen belang bij? Linksen zijn vaak ook liberaal en tegen speciaal onderwijs zolas D66 en GL , de moslims zijn voor. Linksen zijn vaak heel vaak met verbonden met Amnesty Intrenational (GL) en de sharia schrijft lijfstraffen voor bij overtredingen. Linksen zijn meestal erg voor de emancipatie van homoseksuelen iets wat moslimwet verbied. Linksen zetten zich vaak in voor vrouwenemancipatie. Die sharia niet bepaald. Ik zie niet in waarom linksen voor invoeren van een moslimwet/sharia zouden zijn.
En die werd weer acuut afgefakkeld in Trouw door een politiek correcte doos die nog in de 70s is blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alleen Halsema probeerde wat een paar weken geleden over dat hoofddoekgedoe (die ze waarschijnlijk niet in het openbaar durfde te zeggen als de taboe niet doorbroken was door Fortuyn en Wilders).
Ja dat klopt. En dat komt omdat als ze kritiek leveren op die godsdienst dat ze dan bang zijn om stemmen te verliezen. En hoe hoger het moslimpercentage wordt, hoe belangrijker de stemmen van hen als groep zullen worden, des te meer de linkse partijen naar de standpunten van moslims zullen buigen om geen stemmen te willen verliezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:32 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En die werd weer acuut afgefakkeld in Trouw door een politiek correcte doos die nog in de 70s is blijven hangen.
Het is inderdaad de spagaat waar links in zit: ze zijn voor vrouwenrechten en homorechten,... en voor hen die vrouwen in een boerka willen opsluiten (als ze al het huis uit mogen) en homo's met het hoofd naar voren van gebouwen af willen smijten.
Omdat dat nu eenmaal moet van hun sprookjesboekje waaraan niet te tornen valt.
Aan de andere kant: de rechtse partijen zijn weer wat minder scheutig met uitkeringen en verblijfsvergunningen. ;-)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En dat komt omdat als ze kritiek leveren op die godsdienst dat ze dan bang zijn om stemmen te verliezen. En hoe hoger het moslimpercentager wordt, hoe belangrijker de stemmen van hen als groep zullen worden, des te meer de linkse partijen naar de standpunten van moslims zullen buigen om geen stemmen te willen verliezen.
Dan moeten ze wel aan de macht komen...en dat is maar de vraag. Overigens is geen enkele partij behalve de PVV voor een flinke immigratiestop. En aangezien het vaak islamitische landen zijn die in conflicten of slechte mensenrechten verwikkeld zijn, zal het moslimpercentage sowieso toenemen. Denk maar bijv. aan de (politieke) vluchtelingen uit Iran of Somalie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant: de rechtse partijen zijn weer wat minder scheutig met uitkeringen en verblijfsvergunningen. ;-)
Ja eens. Maar de vraag is wanneer de boel gaat barsten. Bij de volgende verkiezingen? De vraag is of de PVV in de regering komt. Er kan evengoed een kabinet met CDA, D66 en een linkse partij ontstaan.quote:Maar de boel zal moeten barsten, linksom of rechtsom... de PvdA overleeft dit anders niet. Niet dat ik daar rouwig om zou zijn.
Maar dat zijn toch helemaal niet de Moslims die die islamitische wet in willen voeren. Dat zijn liberale moslims, anders zitten ze echt verkeerd bij in ieder geval GL. GL is namelijk erg pro-homo en pro-vrouw. Ik kan me niet voorstellen dat een conservatieve moslim het daar naar zijn zin heeft. Ik zou een conservatieve moslim eerder bij de CU verwachten. Voor behoud bijzonder onderwijs, homo's in de kast en vrouw aan de kettingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:25 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Waar zitten de moslims in de politiek? Bij GroenLinks en vooral de PvdA. De partijen die iedereen met een nietwesterse achtergrond nog bij voorbaat zielig en onderdrukt vinden, zeg maar.
Fatima "toneelstukje verbieden" Elatik? PvdA. Bouchra "jullie zijn hier de allochtonen, heil de Hizb ut-Tahrir" Ismaili? PvdA. Miloud Bouzrou en Hassan Kattouss ("homo's zijn viezzzz"): PvdA.
Dan heb jij Bouchra nog niet gehoord...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch helemaal niet de Moslims die die islamitische wet in willen voeren. Dat zijn liberale moslims, anders zitten ze echt verkeerd bij in ieder geval GL. GL is namelijk erg pro-homo en pro-vrouw. Ik kan me niet voorstellen dat een conservatieve moslim het daar naar zijn zin heeft. Ik zou een conservatieve moslim eerder bij de CU verwachten. Voor behoud bijzonder onderwijs, homo's in de kast en vrouw aan de ketting.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:47 schreef Zienswijze het volgende:
Wuahahaha en een moslimpoliticus gaat echt niet zo snel bij een christelijke partij aansluiten hoor.
quote:Coskun Ēörüz (1963) is sinds 29 mei 2001 lid van de Tweede Kamerfractie van het CDA.
levensbeschouwing
Islamitisch
http://www.parlement.com/9291000/biof/02294
Je faalt weer eens hard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:10 schreef Zienswijze het volgende:
"Echt niet zo snel" betekent niet "nooit bij een christelijke partij".
Waarbij Oxylys11 het had over conservatieve partijen a la de CU trouwens.
Overigens kan een westers land goed en democratisch functioneren en zijn rechtsstaat in stand houden zonder de sharia uit te sluiten, da's dan wel weer grappig gezien de angst voor sharia in Nederland.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Zienswijze het volgende:
Je vergeet een aantal linkspoten die het niet erg zouden vinden om islamitische wetgeving tegemoet te komen.
Volgens mij zullen vooral rechtsingestelde mensen de sharia kunnen appreciėren. Bij die mensen zie je vooral veel zwart-witdenken en ook stellen ze draconische straffen wel op prijs.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Zienswijze het volgende:
voor je het weet is het zoverquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:07 schreef Hexagon het volgende:
Om een sharia in te voeren moet de grondwet worden aangepast en dat betekent dat 67% van onze bevolking moet bestaan uit fundamentalistische moslims.
Oftewel angst om helemaal niets
"Wuahahaha en een moslimpoliticus gaat echt niet zo snel bij een christelijke partij aansluiten hoor"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nope je spreekt me niet tegen trouwens. Maar je gaat weer in de slachtofferrol zitten.
Nou, en dan? Leg mij eens even uit waarom de sharia voor arbitrage in Nederland niet zou kunnen en hoe dat strijdig zou zijn met de Nederlandse wet of cultuur?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |