Nou, niet in mijn omgeving. Maar lullig voor je vrouwquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, in het Westen moeten we zeker nog wat doen aan vrouwenemancipatie idd. Westerlingen beschouwen de vrouw toch nog steeds als een soort tweederangsburger.
Het is niet alsof dat geweldige landen zijn, maarja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
Nou jongens, een moslimpartij.
Het begin van het einde wat ik je brom.
Het duurt niet lang meer eer de sharia is ingevoerd. Kijk maar naar Marokko en Turkije.
De Grote Karl Marx zei het toch al: Godsdienst is opium van het volk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:18 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Waarom zouden linksen graag een islamitische wet willen hebben dan? daar hebben ze toch geen belang bij? Linksen zijn vaak ook liberaal en tegen speciaal onderwijs zolas D66 en GL , de moslims zijn voor. Linksen zijn vaak heel vaak met verbonden met Amnesty Intrenational (GL) en de sharia schrijft lijfstraffen voor bij overtredingen. Linksen zijn meestal erg voor de emancipatie van homoseksuelen iets wat moslimwet verbied. Linksen zetten zich vaak in voor vrouwenemancipatie. Die sharia niet bepaald. Ik zie niet in waarom linksen voor invoeren van een moslimwet/sharia zouden zijn.
Ik zeg alleen dat je de cijfers van de christelijke stromingen iets naar beneden moet stellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste onderbouwd op verschillende manieren, als eerst door te wijzen naar de populariteit van christelijke partijen en ten tweede door te verwijzen naar dat onderzoek op wikipedia.
Wat ben jij toch zo gefixeerd op het woordje Nederlander. Hoe je het ook wendt of keert, het zijn geen echte Nederlanders. Zij niet, jij niet en ik niet.quote:Al zijn het allochtonen, dan zijn het allochtone Nederlanders.
In ieder geval geen landen waar er een Taliban-sharia geldt, maarja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is niet alsof dat geweldige landen zijn, maarja.
Dat zeg jij niet, dat zegt jouw dikke duim. Terugkomend op het oorspronkelijke punt: er zijn voldoende mensen in Nederland die het christendom als leidraad nemen. In ieder geval een stuk meer dan moslims die de islam als leidraad nemen. (Duh.)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je de cijfers van de christelijke stromingen iets naar beneden moet stellen.
Moet je arisch blank zijn om Nederlander te zijn?quote:Wat ben jij toch zo gefixeerd op het woordje Nederlander. Hoe je het ook wendt of keert, het zijn geen echte Nederlanders. Zij niet, jij niet en ik niet.
maarja wat is een geweldig land.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is niet alsof dat geweldige landen zijn, maarja.
Dat zegt iedereen met een beetje gezond verstand alleen Meh7 wilt weer per se zich precies vastpinnen op cijfers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zeg jij niet, dat zegt jouw dikke duim. Terugkomend op het oorspronkelijke punt: er zijn voldoende mensen in Nederland die het christendom als leidraad nemen. In ieder geval een stuk meer dan moslims die de islam als leidraad nemen. (Duh.)
Nope. Maar zowel jij als ik blijven allochtonen. Ook onze kinderen. In de volksmond dan.quote:Moet je arisch blank zijn om Nederlander te zijn?
Ga emigreren joh! Doen,echt. Liever vandaag nog dan morgen. Xenofoob.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
Nou jongens, een moslimpartij.
Het begin van het einde wat ik je brom.
Het duurt niet lang meer eer de sharia is ingevoerd. Kijk maar naar Marokko en Turkije.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In ieder geval geen landen waar er een Taliban-sharia geldt, maarja.
Ik haalde mijn vrouw op, maar het hek was dicht. Moest je even met een telefoon die daar hing bellen naar de portier die het hek kon openmaken. Ik dus bellen. "Ja, wat komt u doen?'quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, niet in mijn omgeving. Maar lullig voor je vrouw![]()
Ja, stel je voor dat je geen theocratie in je land wil... echt, vre-se-lijk xenofoob!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:35 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ga emigreren joh! Doen,echt. Liever vandaag nog dan morgen. Xenofoob.
Zie Human Development Reportquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn meningen en geen feiten.
HDI zegt niet zoveel - ik woon liever in Marokko dan in Saoedie Arabie for example.quote:
Is dat zo gek? Hoge functies zijn nou eenmaal zeldzamer. Daarbij is dergelijke lompigheid een heel eind verwijderd van vrouwen behandelen als tweederangsburgers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik haalde mijn vrouw op, maar het hek was dicht. Moest je even met een telefoon die daar hing bellen naar de portier die het hek kon openmaken. Ik dus bellen. "Ja, wat komt u doen?'
'Ik kom mijn vrouw ophalen'. 'Hoe heet ze?' 'Ja, die en die'. 'O, die ken ik niet, ze werkt zeker bij die en die firma?' 'Nee', zeg ik, 'gewoon bij jullie'. 'O, nou vooruit dan maar'. Hek werd opengemaakt. Toen ik het mijn vrouw even later vertelde, bleek die firma waarbij ze dachten dat ze werkte dus een schoonmaakbedrijf te zijn. De heren portieren gaan ervanuit dat een vrouw die daar werkt (een grote plasticsfabrikant) een schoonmaakster is nl. en niet een (junior) HBOfunctie heeft bij de inspectie-afdeling van het eigen bedrijf.
Sja... de enige vrouwen met doekje op de kop die ik op 't werk zie zijn schoonmaaksters, dus als er weer eens een slecht Nederlands murmelend hoofddoekje binnen komt schuifelen ben ik niet in eerste instantie geneigd om te denken "Goh, dat zou misschien wel eens een nieuwe CEO kunnen zijn..!".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Hoge functies zijn nou eenmaal zeldzamer. Daarbij is dergelijke lompigheid een heel eind verwijderd van vrouwen behandelen als tweederangsburgers.
Ja, echt belachelijk dat moslims zich via een democratische manier omhoog willen werken. Ze kunnen maar weer beter aanslagen gaan plegen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:16 schreef ghb-tampon het volgende:
Dit is toch te walgelijk voor woorden, dat dat in nederland zomaar kan, echt bij de beeste af.Nou Geert, je weet wat je te doen staat, want dit ga ik en de rest van nederland absoluut niet pikken, een grof schandaal met die moslims, ze moeten eens leren om zich aan te passen, ik was al voor de pvv, maar nu nog meer dus,,,,,,,,
Nou gelukkig heeft die troll weer genoeg aandacht gehad. Fijn!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk dat moslims zich via een democratische manier omhoog willen werken. Ze kunnen maar weer beter aanslagen gaan plegen...
Als dat een troll is dan barst het van de trolls op FOK. Ik denk dat je de fokkers overschat. Die mensen zijn het écht eens met Geert Wilders, hoe onbegrijpelijk het ook is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou gelukkig heeft die troll weer genoeg aandacht gehad. Fijn!
Vervelend he, democratie? Allemaal mensen die het gore lef hebben zomaar een andere mening te hebben dan de jouwe..!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als dat een troll is dan barst het van de trolls op FOK. Ik denk dat je de fokkers overschat. Die mensen zijn het écht eens met Geert Wilders, hoe onbegrijpelijk het ook is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |