abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:22:54 #101
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73437949
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, in het Westen moeten we zeker nog wat doen aan vrouwenemancipatie idd. Westerlingen beschouwen de vrouw toch nog steeds als een soort tweederangsburger.
Nou, niet in mijn omgeving. Maar lullig voor je vrouw
pi_73438173
Nou jongens, een moslimpartij.

Het begin van het einde wat ik je brom.

Het duurt niet lang meer eer de sharia is ingevoerd. Kijk maar naar Marokko en Turkije.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:34:13 #103
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73438415
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:

Het duurt niet lang meer eer de sharia is ingevoerd. Kijk maar naar Marokko en Turkije.
Het is niet alsof dat geweldige landen zijn, maarja.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:45:39 #104
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_73441201
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:18 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Waarom zouden linksen graag een islamitische wet willen hebben dan? daar hebben ze toch geen belang bij? Linksen zijn vaak ook liberaal en tegen speciaal onderwijs zolas D66 en GL , de moslims zijn voor. Linksen zijn vaak heel vaak met verbonden met Amnesty Intrenational (GL) en de sharia schrijft lijfstraffen voor bij overtredingen. Linksen zijn meestal erg voor de emancipatie van homoseksuelen iets wat moslimwet verbied. Linksen zetten zich vaak in voor vrouwenemancipatie. Die sharia niet bepaald. Ik zie niet in waarom linksen voor invoeren van een moslimwet/sharia zouden zijn.
De Grote Karl Marx zei het toch al: Godsdienst is opium van het volk.
Non possumus non loqui
pi_73442943
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik heb het tenminste onderbouwd op verschillende manieren, als eerst door te wijzen naar de populariteit van christelijke partijen en ten tweede door te verwijzen naar dat onderzoek op wikipedia.
Ik zeg alleen dat je de cijfers van de christelijke stromingen iets naar beneden moet stellen.
quote:
Al zijn het allochtonen, dan zijn het allochtone Nederlanders.
Wat ben jij toch zo gefixeerd op het woordje Nederlander. Hoe je het ook wendt of keert, het zijn geen echte Nederlanders. Zij niet, jij niet en ik niet.
pi_73444234
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

In ieder geval geen landen waar er een Taliban-sharia geldt, maarja.
pi_73444329
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat je de cijfers van de christelijke stromingen iets naar beneden moet stellen.
Dat zeg jij niet, dat zegt jouw dikke duim. Terugkomend op het oorspronkelijke punt: er zijn voldoende mensen in Nederland die het christendom als leidraad nemen. In ieder geval een stuk meer dan moslims die de islam als leidraad nemen. (Duh.)
quote:
Wat ben jij toch zo gefixeerd op het woordje Nederlander. Hoe je het ook wendt of keert, het zijn geen echte Nederlanders. Zij niet, jij niet en ik niet.
Moet je arisch blank zijn om Nederlander te zijn?
pi_73444369
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

maarja wat is een geweldig land.
pi_73444695
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat zeg jij niet, dat zegt jouw dikke duim. Terugkomend op het oorspronkelijke punt: er zijn voldoende mensen in Nederland die het christendom als leidraad nemen. In ieder geval een stuk meer dan moslims die de islam als leidraad nemen. (Duh.)
Dat zegt iedereen met een beetje gezond verstand alleen Meh7 wilt weer per se zich precies vastpinnen op cijfers.
quote:
Moet je arisch blank zijn om Nederlander te zijn?
Nope. Maar zowel jij als ik blijven allochtonen. Ook onze kinderen. In de volksmond dan.
Dat jouw kinderen officeel gezien geen allochtoon zijn is heel leuk voor je, en daar pin jij je zeker graag op vast, maar in de volksmond worden zij gewoon een allochtoon genoemd met daarbij de nationaliteit van het land van herkomst.
pi_73444887
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:

Ga emigreren joh! Doen,echt. Liever vandaag nog dan morgen. Xenofoob.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:45:47 #111
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73445106
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

maarja wat is een geweldig land.
Die twee niet iig.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:47:43 #112
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73445149
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

In ieder geval geen landen waar er een Taliban-sharia geldt, maarja.
Dat dan weer wel.
pi_73447401
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nou, niet in mijn omgeving. Maar lullig voor je vrouw
Ik haalde mijn vrouw op, maar het hek was dicht. Moest je even met een telefoon die daar hing bellen naar de portier die het hek kon openmaken. Ik dus bellen. "Ja, wat komt u doen?'
'Ik kom mijn vrouw ophalen'. 'Hoe heet ze?' 'Ja, die en die'. 'O, die ken ik niet, ze werkt zeker bij die en die firma?' 'Nee', zeg ik, 'gewoon bij jullie'. 'O, nou vooruit dan maar'. Hek werd opengemaakt. Toen ik het mijn vrouw even later vertelde, bleek die firma waarbij ze dachten dat ze werkte dus een schoonmaakbedrijf te zijn. De heren portieren gaan ervanuit dat een vrouw die daar werkt (een grote plasticsfabrikant) een schoonmaakster is nl. en niet een (junior) HBOfunctie heeft bij de inspectie-afdeling van het eigen bedrijf.
I´m back.
pi_73447429
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Die twee niet iig.
Dat zijn meningen en geen feiten.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:26:44 #115
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_73448104
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:35 schreef scanman1 het volgende:

[..]
Ga emigreren joh! Doen,echt. Liever vandaag nog dan morgen. Xenofoob.
Ja, stel je voor dat je geen theocratie in je land wil... echt, vre-se-lijk xenofoob!

Hoe is het weer daar bij jou in 1982?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:32:06 #116
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73448216
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zijn meningen en geen feiten.
Zie Human Development Report
pi_73449270
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Zie Human Development Report
HDI zegt niet zoveel - ik woon liever in Marokko dan in Saoedie Arabie for example.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:01:46 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73450491
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik haalde mijn vrouw op, maar het hek was dicht. Moest je even met een telefoon die daar hing bellen naar de portier die het hek kon openmaken. Ik dus bellen. "Ja, wat komt u doen?'
'Ik kom mijn vrouw ophalen'. 'Hoe heet ze?' 'Ja, die en die'. 'O, die ken ik niet, ze werkt zeker bij die en die firma?' 'Nee', zeg ik, 'gewoon bij jullie'. 'O, nou vooruit dan maar'. Hek werd opengemaakt. Toen ik het mijn vrouw even later vertelde, bleek die firma waarbij ze dachten dat ze werkte dus een schoonmaakbedrijf te zijn. De heren portieren gaan ervanuit dat een vrouw die daar werkt (een grote plasticsfabrikant) een schoonmaakster is nl. en niet een (junior) HBOfunctie heeft bij de inspectie-afdeling van het eigen bedrijf.
Is dat zo gek? Hoge functies zijn nou eenmaal zeldzamer. Daarbij is dergelijke lompigheid een heel eind verwijderd van vrouwen behandelen als tweederangsburgers.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:57:27 #119
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_73452233
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]
Is dat zo gek? Hoge functies zijn nou eenmaal zeldzamer. Daarbij is dergelijke lompigheid een heel eind verwijderd van vrouwen behandelen als tweederangsburgers.
Sja... de enige vrouwen met doekje op de kop die ik op 't werk zie zijn schoonmaaksters, dus als er weer eens een slecht Nederlands murmelend hoofddoekje binnen komt schuifelen ben ik niet in eerste instantie geneigd om te denken "Goh, dat zou misschien wel eens een nieuwe CEO kunnen zijn..!".
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:00:36 #120
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_73452338
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:16 schreef ghb-tampon het volgende:
Dit is toch te walgelijk voor woorden, dat dat in nederland zomaar kan, echt bij de beeste af.Nou Geert, je weet wat je te doen staat, want dit ga ik en de rest van nederland absoluut niet pikken, een grof schandaal met die moslims, ze moeten eens leren om zich aan te passen, ik was al voor de pvv, maar nu nog meer dus,,,,,,,,
Ja, echt belachelijk dat moslims zich via een democratische manier omhoog willen werken. Ze kunnen maar weer beter aanslagen gaan plegen...

batman!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:03:31 #121
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73452439
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef thingamajig het volgende:

[..]

Ja, echt belachelijk dat moslims zich via een democratische manier omhoog willen werken. Ze kunnen maar weer beter aanslagen gaan plegen...

Nou gelukkig heeft die troll weer genoeg aandacht gehad. Fijn!
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_73452980
Jammer dat er politieke partijen nodig zijn die op basis van godsdienst zijn verenigd.

Georganiseerde religie is het beste excuus ooit om misdaden te plegen in naam van god. Het is te makkelijk je te verschuilen achter cultuur, normen en waarden ed.

Ik ben tegen alle politieke partijen op basis van religie, evenals scholen met die basis. Niemand mag discrimineren in Nederland, behalve gelovigen. BAH!

Of het nu Moslims zijn, christenen of jofden, allemaal vinden ze hun eigen groepje beter dan de rest. Daar begint alle ellende. Tijd om eens van de extern gerichte religie af te stappen. Stop spreading the message.

Venlo heeft geen moslimpartij nodig, het openbaar bestuur moet onafhankelijk van religie zijn.
Whatever...
pi_73540704
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nou gelukkig heeft die troll weer genoeg aandacht gehad. Fijn!
Als dat een troll is dan barst het van de trolls op FOK. Ik denk dat je de fokkers overschat. Die mensen zijn het écht eens met Geert Wilders, hoe onbegrijpelijk het ook is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:08:58 #124
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_73541379
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 03:45 schreef scanman1 het volgende:

[..]
Als dat een troll is dan barst het van de trolls op FOK. Ik denk dat je de fokkers overschat. Die mensen zijn het écht eens met Geert Wilders, hoe onbegrijpelijk het ook is.
Vervelend he, democratie? Allemaal mensen die het gore lef hebben zomaar een andere mening te hebben dan de jouwe..!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')