quote:
Obviouslyquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Patch het volgende:
Als ik aardig ben, dan doe ik dat via PM of IRL.
Hier heb ik een naam hoog te houden.
O nee he.. nog zo'n zieligerd die een reputatie hoog heeft te houden...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Patch het volgende:
Als ik aardig ben, dan doe ik dat via PM of IRL.
Hier heb ik een naam hoog te houden.
Wie's die ander dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O nee he.. nog zo'n zieligerd die een reputatie hoog heeft te houden...
Ik denk dat ie schrikt van mijn tarieven-lijst...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Pinkapple het volgende:
Misschien wilt Patch de volgende keer acteren in jouw volgende film.. Kan hij eens laten zien hoe het wel moet![]()
![]()
Tombo was ook zo iemand die een "reputatie" had... (dacht ze..)quote:
HA !quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo was ook zo iemand die een "reputatie" had... (dacht ze..)
Een Fok!vrienden dienstje kan er niet van af?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik denk dat ie schrikt van mijn tarieven-lijst...
HA !quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Een Fok!vrienden dienstje kan er niet van af?![]()
En zijn daarna niet meer op Fok te vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Patch het volgende:
[..]
HA !
![]()
De echte FOK-vrienden waren op de meet aanwezig !
Ja, echt Fok vrienden dus..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En zijn daarna niet meer op Fok te vinden
Onaardig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou dame en herenniet zo onaardig doen over onze "fok!"-vrinden...
Deed je dat ook toen ik jarenlang afwezig was?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat ze er wat minder zijn en dat uit ik zo
Ik ben zelf pas een paar maanden aanwezig, dus neequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Deed je dat ook toen ik jarenlang afwezig was?
Een paar maanden pas?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben zelf pas een paar maanden aanwezig, dus nee
Ja ja, je doet je naam eer aan hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Een paar maanden pas?
Voelt aan als jaren....
Neuh, slaap alleen bijna...quote:
100% kans dat ie daar allang in ligt...quote:
Hm, daar heb je een punt!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Patch het volgende:
[..]
100% kans dat ie daar allang in ligt...
hoe weet jij dat zo goed?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Patch het volgende:
[..]
100% kans dat ie daar allang in ligt...
Nou... ik heb best behoefte aan iemand naast me... Maar Patch...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:27 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie liggen naast elkaar!?![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... ik heb best behoefte aan iemand naast me... Maar Patch...
Alhoewel. ik ben niet gay, maar voor Johny Depp zou ik wel een uitzondering maken
Hahaha, bij de feestwinkel verkopen ze vast wel opblaaspoppenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... ik heb best behoefte aan iemand naast me... Maar Patch...
Alhoewel. ik ben niet gay, maar voor Johny Depp zou ik wel een uitzondering maken
Das een insider joke... Patch werd vergeleken met Depp door iemand. Ik weet ook niet door wie wat of waar...maar vandaar de verwijzing dus naar Depp...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Hahaha, bij de feestwinkel verkopen ze vast wel opblaaspoppen![]()
Of plaats op internet een oproep voor een imitator van Johnny Depp!
Hieruit concludeer ik dat jij niet op de hoogte bent van het feit dat ik Johhny Depp's official Look-a-Like ben en z'n stand-in ben geweest tot dusver in alle Europese film-producties....quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Hahaha, bij de feestwinkel verkopen ze vast wel opblaaspoppen![]()
Of plaats op internet een oproep voor een imitator van Johnny Depp!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:30 schreef Patch het volgende:
Ik moet toegeven, ik droom de laatste tijd ook steeds vaker over de percussionist van Paul de Leeuw...
Sja, dat wist ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een insider joke... Patch werd vergeleken met Depp door iemand. Ik weet ook niet door wie wat of waar...maar vandaar de verwijzing dus naar Depp...
Ik hoorde het op de meet, toen ik aan kwam lopen, dat roteind vanaf het station...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een insider joke... Patch werd vergeleken met Depp door iemand. Ik weet ook niet door wie wat of waar...maar vandaar de verwijzing dus naar Depp...
En dat zijn er welgeteld... 1? Chocolat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Hieruit conculdeer ik dat jij niet op de hoogte bent van het feit dat ik Johhny Depp's official Look-a-Like ben en z'n stand-in ben geweest tot dusver in alle Europese film-producties....
Ehm, precies! Aangezien ik hier vrij nieuw ben.. Maar heb ik al verteld dat ik ook een look-a-like ben?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat jij niet op de hoogte bent van het feit dat ik Johhny Depp's official Look-a-Like ben en z'n stand-in ben geweest tot dusver in alle Europese film-producties....
Daar heeft ie ook wel echt het uiterlijk voor om arrogant te zijn. Dus it suits him perfectly... ik vind het gelukkig wel meevallen die eene keer dat ik em ontmoet hebquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En dat zijn er welgeteld... 1? Chocolat?![]()
Patch begint zowaar wat arrogant te worden... nog even en je komt echt over als een acteur
Je hebt geen foto in je foto boek... dus niemand die je geloofdquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:34 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ehm, precies! Aangezien ik hier vrij nieuw ben.. Maar heb ik al verteld dat ik ook een look-a-like ben?![]()
The Ninth Gate ook !quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En dat zijn er welgeteld... 1? Chocolat?![]()
Patch begint zowaar wat arrogant te worden... nog even en je komt echt over als een acteur
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik vind het gelukkig wel meevallen die eene keer dat ik em ontmoet heb
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook wel echt het uiterlijk voor om arrogant te zijn. Dus it suits him perfectly... ik vind het gelukkig wel meevallen die eene keer dat ik em ontmoet heb
Foto's zijn niet nodig.. Er is al genoeg van mij vrijgegevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt geen foto in je foto boek... dus niemand die je geloofd(wie het ook zijn mag
)
Ha! Ik tenminste van een internationale sterquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik word ook steeds vaker vergeleken met mensen! De percussionist van Paul de Leeuw... een kruising tussen Rolf (van Live & Cooking) en nog iemand... een zanger uit de Domino's pizza reclame... DUs ik ben bijna ook beroemd
Gelukkig niet die vent van de Car Glass reclame.. Pff!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik word ook steeds vaker vergeleken met mensen! De percussionist van Paul de Leeuw... een kruising tussen Rolf (van Live & Cooking) en nog iemand... een zanger uit de Domino's pizza reclame... DUs ik ben bijna ook beroemd
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:40 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Gelukkig niet die vent van de Car Glass reclame.. Pff!
Ik zou je doen als je op Bellatrix zou lijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb geen look-a-like.Misschien maar goed ook.
Wat een taal gebruik... ik zou je doen.... zucht...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zou je doen als je op Bellatrix zou lijken
hehehe, hoe plat klinkt dat wel niet?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zou je doen als je op Bellatrix zou lijken
hehehe, hoe plat klinkt dat wel niet?
Ik ga uw goede voorbeeld volgenquote:
quote:
Nou, patch meent het. JIj vind het geil klinken.. waar wachten jullie nog op!quote:
quote:
Hele artikelquote:''Maar laat je wel eerst testen door een dokter voordat je ja zegt. Door mij geregisseerd worden, kan bijeffecten hebben als zelfmoordneigingen, interne bloedingen en de groei van borsthaar.''
Rellen zijn voorbij, nu is het tijd voor romantiek, de dagen worden korter, kouder en gurer, dus wat is er mooier dan met z'n tweetjes op de bank knus een filmpje te kijken met kaarsjes aan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef hornage het volgende:
al die romances hier, damnWaar zijn de rellen? Waar is tombola?
Ow, en hallo en weltrusten
De tekenfilmserie is toentertijd aan mij voorbij gegaan, niet aan de rest van mijn klas had ik de indruk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:44 schreef hornage het volgende:
Nou lees ik toch net echt verlossend nieuws.... Er komt een nieuwe Transformers! En van Michael Bay mag Megan Fox terugkomen. Echter moet ze wel rekening houden met het volgende:
[..]
Hele artikel
Mooie debiel
En goedemorgen
Megan doet je niets?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef Patch het volgende:
[..]
De tekenfilmserie is toentertijd aan mij voorbij gegaan, niet aan de rest van mijn klas had ik de indruk.
Ik was toen meer voor He-Man en The Real Ghostbusters enzo.
De eerste film heb ik gezien, maar werd gaandeweg veel te druk en (nog) ongeloofwaardiger.
En ik krijg de kriebels van die Shia en die Megan doet me helemaal niks...
De tweede heb ik nog geeneens gezien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Megan doet je niets?
[ afbeelding ]
Nu dan?
Moeilijk te combineren met een fulltime baan. Bovendien kan ik als filmmaker natuurlijk niet films gaan reviewenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef hornage het volgende:
Ow, trouwens misschien nog interessant?
Film- en muziekreviewers gezocht
Hoezo niet? Dan kan je je eigen films geheel objectief reviewen toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Moeilijk te combineren met een fulltime baan. Bovendien kan ik als filmmaker natuurlijk niet films gaan reviewen![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef hornage het volgende:
Ik zou haar echt zoveel liever doen dan
[ afbeelding ]
Alleen interessant als je in de buurt van de Arena woont of een OV-jaarkaart hebt en tijd over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef hornage het volgende:
Ow, trouwens misschien nog interessant?
Film- en muziekreviewers gezocht
Ik niet...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:31 schreef hornage het volgende:
hallo
Kan iemand ons alsjeblieft verlossen van de lopende vraag?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan kan je je eigen films geheel objectief reviewen toch?
Dan laat ie ook niet zo'n goede indruk achter zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Nee, inderdaad! Voelt ook echt lang geleden..
Nee, was maar een grapjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan laat ie ook niet zo'n goede indruk achter zeker
En wat is jouw excuus om die geweldige film niet te kijken? (o wacht.. ik had em niet in me verzameling omdat ik em niet zo geweldig vond..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:41 schreef Patch het volgende:
Die is vast en zeker Spider-Man aan het kijken op tv
Mijn excuus is, is dat ik 'm begin dit jaar nog heb gezien, ligt nog iets te vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus om die geweldige film niet te kijken? (o wacht.. ik had em niet in me verzameling omdat ik em niet zo geweldig vond..)
Dan kijk je hem toch terwijl je ondersteboven op de bank hangt? Geheel nieuwe ervaring danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn excuus is, is dat ik 'm begin dit jaar nog heb gezien, ligt nog iets te vers in het geheugen.
Zo heb ik wel eens ooit Braveheart gekeken met een rokje aan, soortgelijke ervaring...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan kijk je hem toch terwijl je ondersteboven op de bank hangt? Geheel nieuwe ervaring dan
Dat zal een leuke kijkervaring zijn geweest voor je kijkgenootjes...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens ooit Braveheart gekeken met een rokje aan, soortgelijke ervaring...
Zij hadden sowieso al rokjes aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal een leuke kijkervaring zijn geweest voor je kijkgenootjes...
inderdaad, flink wat jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:36 schreef hornage het volgende:
Ik terwijl ik mijn gezicht voor helft blauw had geverfd, maar die nieuwe ervaring viel wel tegen....
Jij voelde met je rokje aan waarschijnlijk wel flink wat Freedom from down under of niet?
Ik hoop dat er geen slowchatters hier zitten die 'm nog niet gezien hebben....quote:
Ah, dat maakt een stuk leuker ja...quote:
Een stel bloedmooie dolle meiden in rokje is niets vergeleken bij het cinematografisch hoogstandje wat "BraveHeart" heetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah, dat maakt een stuk leuker ja...
Kun je dan nog wel wat van de film volgen, of is dat gewoon "achtergrond muziek" op dat moment?
Hoezo is dat een nieuwe ervaring voor je dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens ooit Braveheart gekeken met een rokje aan, soortgelijke ervaring...
Nieuw, in de zin van, nog-nooit-tijdens-BraveHeart...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hoezo is dat een nieuwe ervaring voor je dan?
Alle andere goede films heb je wel al gezien in een rokje?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Nieuw, in de zin van, nog-nooit-tijdens-BraveHeart...
Scherpquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Nieuw, in de zin van, nog-nooit-tijdens-BraveHeart...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alle andere goede films heb je wel al gezien in een rokje?
Ik snapte die hele film niet he....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Je had de rest van de bezoekers tijdens de Tuschinski-premiere van "Schindler's List" eens moeten zien kijken...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik snapte die hele film niet he....
De titel impliceert dat Schlinder Slist, maar het viel mij wel mee.....
euj, daar zeg ik niets over!quote:
ik wil mn rel-awardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:02 schreef hornage het volgende:
[..]
euj, daar zeg ik niets over!
Niet gelijk de Russel Crowe uithangen he!
En halloleuk dat je er bent
Ik zou voor de John Travolta-award gaan als ik jou was...quote:
come-back-achtige-award...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
wat is nou weer een john travolta award?
Of een Ebenezer Scrooge-Award is ook wel iets voor jou...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
en dat topic is er hoor...![]()
klein beetje geduld kan geen kwaad denk ik?
10.18 OP, 10.18 je verzoek...
lijkt me meer iets voor jou dan he... ik ben er een week ofzo niet geweest... jij maanden...quote:
Aggoss... laat je niet meteen weer wegpesten he? Patch doet het alleen om zijn naam hoog te houden hier, verder heeft hij een hart van goudquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
en dat topic is er hoor...![]()
klein beetje geduld kan geen kwaad denk ik?
10.18 OP, 10.18 je verzoek...
Voor jouw tijd was dat en het waren misschien zelfs jaren...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor jou dan he... ik ben er een week ofzo niet geweest... jij maanden...
ja ja ja...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Of een Ebenezer Scrooge-Award is ook wel iets voor jou...
quote:
quote:
En daar zijn we allemaal erg blij meequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oh! Je bent niet de Ghost of Slowchat present?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oh! Je bent niet de Ghost of Slowchat present?
Nah, wat moest ik anders? Ik kon je niet meer vinden....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en me gewoon laten wegdrijven ala leo als ik overboord sla...
![]()
Nee!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Nah, wat moest ik anders? Ik kon je niet meer vinden....
Trouwens, vond je de muziek niet lekker dramatisch en ondersteunend waardoor het geheel wat draagelijker werd?
Niets nieuws... had wel al het een en ander gezien, maar ben er nog niet aan toe gekomen om nieuwe te kijken... sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef hornage het volgende:
Ah kijk, ik wist wel dat ik raak zat
Maar jij al wat films gezien uit onze to-see lijst?
weet ik. maar ik ben op zich wel van plan om er een aantal te bekijken hoor...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef hornage het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggenTis jouw gemis
ja, ik had m gezien op tv... wel ideaal als je miljonair kan worden van 1 zin...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef melvddonk het volgende:
haha. check dit:
http://www.rtl.nl/compone(...)en_zin.avi_plain.xml
Wat een onzin-filmpje zeg !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef melvddonk het volgende:
haha. check dit:
http://www.rtl.nl/compone(...)en_zin.avi_plain.xml
die lijkt me inderdaad een beetje ongeloofwaardig. maar dat van de truman show zou volgens mij nog wel kunnen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Wat een onzin-filmpje zeg !
Er heeft echt niemand een zinnetje verzonden over 'een horrorfilm in een pretpark met prehistorische dieren' zodat Spielberg dat idee overgenomen heeft.![]()
Essentie van het filmpje is natuurlijk wel ok, maar dan kwam gisteren de schrijver, Paul Ruven, ietwat beter uit zijn woorden over dit fenomeen in DWDD
Voorbeelden van The Truman Show, Liar Liar e.d. zijn natuurlijk wel waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die lijkt me inderdaad een beetje ongeloofwaardig. maar dat van de truman show zou volgens mij nog wel kunnen...
Lieve meisje luisteren toch niet naar Rammstein...quote:
Ook niet jouw smaak?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lieve meisje luisteren toch niet naar Rammstein...
Lieve meisjes niet inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh... nou ga ik er vanuit dat mijn smaak ook heel anders is dan de jouwe... maar dat is wat anders...quote:
dan maar niet lief...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen Rammstein is altijd (in mijn ogen) goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh... nou ga ik er vanuit dat mijn smaak ook heel anders is dan de jouwe... maar dat is wat anders...
Heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders, (en vast ook offtopic) maar volgens mij hoorde ik gewoon dat "not fair" van Lilly Allen gecensureerd werd op Sky Radio... heel apart...
er is 1 nummer geweest van ze wat het best hoog in de nederlandse lijsten gehaald heeft. dat was dan ook wel "aardig" om te horen. verder vind ik het allemaal iets te hard... wild.. hoe je het noemen wilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen Rammstein is altijd (in mijn ogen) goed
Eindelijk van je reputatie af?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan maar niet lief...
maar ik luister naar heel veel, en ook Rammstein kan ik waarderen...
belachelijk. volgens mij was "in the wet patch (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk
er zijn trouwens 2 gecensureerde versies. 1 waar het helemaal uitgeknipt is en 1 waarbij het woord vervangen is voor een ander woord. in plaats van giving head zingt ze dan giving bread...
Inderdaad belachelijk. Ik ben zo wie zo tegen dit soort kuisheden... Rap muziek zit er vol mee dus dan hoor je er niks meer van op de radio... daarom geef mij maar MP3/CD daar staan wel de volledige versies op...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk. volgens mij was "in the wet patch () " ook verwijderd... en dat terwijl "fuck you" wel gewoon gedraaid wordt!
Geen probleem hoor. We hadden toch wel al door dat je niet zo'n lief meisje bent als je iedereen wil laten denken...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. We hadden toch wel al door dat je niet zo'n lief meisje bent als je iedereen wil laten denken...
Ja, we geloven je ook wel hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik ben wel een lief en onschuldig meisje!
Ok ok... niemand gelooft je daar nog in...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok ok... niemand gelooft je daar nog in...
Niet huilen lief meisjequote:
nu geen zin meer inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet huilen lief meisje![]()
Ik ken je niet dus je bent neutraalBewijs maar of je aardig bent of niet
Je moet niet te ver gaan om die RC award binnen te halen he.. een compleet ander karakter krijgen lijkt me ook niet goedquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Patch het volgende:
Ik nomineer je, zeker na je laatste post in het FMT-topic, zeker voor de Ebenezer Scrooge-award, negatief en ongeduldig ding dat je bent !
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Patch het volgende:
Ik nomineer je, zeker na je laatste post in het FMT-topic, zeker voor de Ebenezer Scrooge-award, negatief en ongeduldig ding dat je bent !
Viel mij wel op, toen zij weg was, dat Bellatrix vaker langs kwamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
Straks blijft ze weer zo lang weg omdat ze weggepest is![]()
vrienden voor het leven?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Viel mij wel op, toen zij weg was, dat Bellatrix vaker langs kwam
Complottheorieënquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Viel mij wel op, toen zij weg was, dat Bellatrix vaker langs kwam
Wat jij als 'zeuren' ziet, zie ik als behulpzaam zijn jegens een FMT-ster die hier nog niet zo heel lang aanwezig is....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weer een nominatie!
![]()
(en dat deed ik alleen omdat jij over het nieuwe topic zeurde hoor...)
ik laat me niet wegpesten! nooit (ooit ben ik wel eens geslagen door iemand die me weg wilde hebben, maar zelfs dat werkt ook niet!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
Straks blijft ze weer zo lang weg omdat ze weggepest is![]()
Auw. Vrouwen slaan doe je niet. Of was het ook een vrouw?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik laat me niet wegpesten! nooit (ooit ben ik wel eens geslagen door iemand die me weg wilde hebben, maar zelfs dat werkt ook niet!)
en wat vond je ex daarvan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik laat me niet wegpesten! nooit (ooit ben ik wel eens geslagen door iemand die me weg wilde hebben, maar zelfs dat werkt ook niet!)
Ik en Bellatrix?quote:
Het zal toch niet 1 en dezelfde persoon zijn?quote:
Ach, als het als lief is bedoeld; dank je wel hoor...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Wat jij als 'zeuren' ziet, zie ik als behulpzaam zijn jegens een FMT-ster die hier nog niet zo heel lang aanwezig is....![]()
Maar goed, ik heb me dus vergist
You get my meaningquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Het zal toch niet 1 en dezelfde persoon zijn?
geen ex!quote:
Daarom, is nu je exquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen ex!![]()
ik ga toch niet bij een man blijven die me slaat he! (was een man ja)
ja ok, maar ik zei dat ie me niet weg kreeg ondanks dat he...quote:
Oh, het was hornage die je van die drijvende deur af probeerde te slaan...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ok, maar ik zei dat ie me niet weg kreeg ondanks dat he...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oh, het was hornage die je van die drijvende deur af probeerde te slaan...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Zal ik dan maar als enige zo aardig zijn om smakelijk te zeggen tegen je
Jeeh & TJLinden hebben geen idee waarschijnlijkquote:
ik ben niet zo glibberig, groen en ik eet gelukkig niet net zoveelquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ben niet zo glibberig, groen en ik eet gelukkig niet net zoveel
Verder ben ik wel een slijmerd af en toe ja(ligt er aan bij wie natuurlijk
)
it....it looks like the Thingquote:
nee man, das dat michelin mannetje...quote:
Oooow...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee man, das dat michelin mannetje...
Tuurlijk wat denk jij dan. Nu pas terug van het lunchen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Zo, iedereen nog alive and kicking?
Je moet op passen terwijl de vader thuis is? Wat een luie vaderquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
ja joh...
nee, moest 's middags oppassen en vaders was thuis dus dan kun je niet fokken... en nu ben ik terug (en niet zo lang want morgen weer om 6 uur op...)
thuis werken he... en 6 uur is wel vroeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet op passen terwijl de vader thuis is? Wat een luie vader
6uur op, ach das toch niks
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet op passen terwijl de vader thuis is?
Hahahquote:
Niet aanstellen! ik moet normaal ook om kwart voor 6 op... morgen mag ik lekker een uurtje langer slapen... hoef pas om 8uur te beginnen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
thuis werken he... en 6 uur is wel vroeg!
Nee, dat moest ze nog bewijzenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HahahPatch toch, ze is een lief meisje weet je nog
Hahah, iedereen's mening is bij gesteld naar bewijs maar hoe aardig je bent?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat moest ze nog bewijzen
quote:
Het blijft tenminste in de familie...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en het is niet mijn neef, maar de man van mijn nicht... dus oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, iedereen's mening is bij gesteld naar bewijs maar hoe aardig je bent?
Vaker meeten, dan kunnen we beter een mening vormenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lekker weer...
Nou ja, als jullie me op de meet niet aardig vonden dan maar niet... zo ben ik nu eenmaal!
Ik moet eerst nog al die films van die lijstjes kijken he...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vaker meeten, dan kunnen we beter een mening vormen
Kan toch ook op een meetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog al die films van die lijstjes kijken he...
Ik wist niet eens dat er een pokemonfilm bestond... Dus je wint het evengoed (hoewel ik wel The River Wild heb gekeken vorige week...maar die had ik al gezien)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Ik moet wat bekennen hier....Ik heb al anderhalve week geen film gekeken, behalve de laatste Pokemon film...
schaam schaam
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Ik moet wat bekennen hier....Ik heb al anderhalve week geen film gekeken, behalve de laatste Pokemon film...
schaam schaam
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:35 schreef hornage het volgende:
Er bestaan meerdere pokemonfilms
http://en.wikipedia.org/wiki/Pokémon#Films
The River Wild is wel leuk! Heb ik ooit eens op een filmvrijdagmiddag op de middelbare school gezienVroegah
Daarom moet ik er maar niet aan beginnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef hornage het volgende:
Mmmm, naja, als je van anime houdt vind ik eigenlijk wel dat je er een aantal moet hebben gezien, want er zitten wel leuke films tussen. Als je niet van anime houdt moet je er vooral niet aan beginnnen. Dan kan je beter Ghibli's gaan kijken. Iets meer op volwassen gericht.
Wij mochten van school altijd de laatste vrijdag van de maand een filmmiddag houden. Video huren, eten en drinken kopen en dan voor 1 gulden pp kon je film meekijken. Toen op dertienjarige leeftijd Congo gezien. Vond ik toen echt te engquote:
man man, wordt een lange lijst met films...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:56 schreef hornage het volgende:
Er zijn andere users die je van de Ghibli's wellicht betere aanraders kunnen geven, maar Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) heeft een oscar gewonnen voor Best Animated Feature in 2003.
De volgende twee staan in de imdb top 250:
Hotaru no haka (Grave of the Fireflies)
Mononoke-hime (Princess Mononoke)
Zelf vond ik de volgende wel heel erg gaaf:
Hauru no ugoku shiro (Howl's Moving Castle)
Zeg gewoon dat je niet van Japanse films houdt en ze vallen allemaal afquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
man man, wordt een lange lijst met films...
ik sta open voor (bijna) allesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niet van Japanse films houdt en ze vallen allemaal af
Oeh, fout fout foutquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik sta open voor (bijna) alles
wel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Behoeft verder geen uitleg toch?
Nee hoor, das heel goed. Met zo'n instelling wil ik dan graag nog de volgende films toevoegen:quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee hoor, das heel goed. Met zo'n instelling wil ik dan graag nog de volgende films toevoegen:
Eraserhead
Happiness
Naked Lunch
Meet the Feebles
Braindead
Bad Taste
Pi
Ichi the Killer
The Suicide Club
Irréversible
oh, 1 voor 1...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:13 schreef hornage het volgende:
Euj, 't zijn wel 1 voor 1 pareltjes toevallig
Of kijk ze tijdens je slaapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, 1 voor 1...
ik dacht nog; ik zet er wel 3 tegelijk op...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:19 schreef hornage het volgende:
Dat kan toch helemaal niet![]()
Je hebt maar 2 ogen
als ik alle films bekeken heb...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef hornage het volgende:![]()
Wanneer zal ik de volgende meet trouwens ff organiseren?
Allemaal?!?!? dat wordt dan een lange meet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef hornage het volgende:
Zullen we dan maar ff een pre-meet houden? Dan kan je ze zien met professioneel commentaar erbij
Nee, niet allemaal hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Allemaal?!?!? dat wordt dan een lange meet!
en dat "professionele commentaar" houdt in dat je de hele film voorzegt?
post eerst je selectie maar dan... kijken of ik die leuk vind...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal hoorEen selectie uiteraard
En nee, ik ga dan niet de hele film voorzeggen, ik ga er dan voor zorgen dat jij de fijne nuances die in elke film zitten niet mist
Ik heb mijn klasgenoten in groep 7 of 8 op zo'n film middag Akira voorgeschoteldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Wij mochten van school altijd de laatste vrijdag van de maand een filmmiddag houden. Video huren, eten en drinken kopen en dan voor 1 gulden pp kon je film meekijken. Toen op dertienjarige leeftijd Congo gezien. Vond ik toen echt te eng
Iedereen kijkt filmsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Hier is het ook al stil geworden...
Trivia zelf gaat dan weer wel wat sneller. 4e topic in slechts 8 dagen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er toch aan het handje. Het ene moment hebben we 4 topics in een week en het andere moment doe je er 2 weken over 1 topic...
En dat allemaal na de meet...
Mocht je wat dvd'tjes willen lenen, je zag er betrouwbaar uitquote:
Bij deze. 3 Films zijn voor een avond uiteraard voldoende. Aangezien ik 3 lijstjes van films heb aangeboden gaan we dus uit elke mijn favoriet pakken.quote:
Mooie avond ja. Ik ga dus niet op de linkjes klikken, want ik ken ze allemaal nog niet dus ik wil het niet van te voren al verpesten...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Bij deze. 3 Films zijn voor een avond uiteraard voldoende. Aangezien ik 3 lijstjes van films heb aangeboden gaan we dus uit elke mijn favoriet pakken.
Van de lijst Persoonlijke top 10
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
Van de lijst Geen top 10, wel mustsee imho
Battle Royale
Van de lijst Ik sta open voor (bijna) alles
Happiness
Mooie filmavond zo toch?
Maak je er een filmdagje van je.. zal die best niet erg vinden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooie avond ja. Ik ga dus niet op de linkjes klikken, want ik ken ze allemaal nog niet dus ik wil het niet van te voren al verpesten...
(3 films op een avond!!!?!!! dat wordt een lange zit!)
Dankquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Goeie keus, kan een gezellig avondje worden
Your welcome. de laatste heb ik nog neit gezien, maar die zal niet veel slechter zijn dan 1 & 2. 2 Vind ik persoonlijk beter dan 1. Heerlijk aziatische "horror"quote:
Ow, als jij geen caffeïne wil, dan neem ik jouw portie wel! Lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ja lekker, maar dan wel caffeïne vrij graag!![]()
Prima hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, als jij geen caffeïne wil, dan neem ik jouw portie wel! Lekker
Grr, op mijn werk hebben we een Senseo en gelukkig ook caffeïne vrije pads.. Moet ik die natuurlijk wel gebruikenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Caffeïnevrij staat niet op het apparaat![]()
Thee of chocomel?![]()
Ik ben op mijn werk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
pffff, over onzin-slowchat gesproken...
moeten jullie niet werken ofzo?
(goedemorgen trouwens, kan wel koffie gebruiken...)
Heb vanmorgen eventjes gewerkt en mag straks weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
pffff, over onzin-slowchat gesproken...
moeten jullie niet werken ofzo?
(goedemorgen trouwens, kan wel koffie gebruiken...)
ik vroeg ook niet of je op je werk was, maar of je niet moest werken... ik had ook wel door dat jullie niet bij elkaar zaten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk!Dat Pinkapple nu lekker onderuit gezakt op onze bank zit.. sja...
![]()
Alsjeblieft!
Onderuit gezakt op de bank?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk!Dat Pinkapple nu lekker onderuit gezakt op onze bank zit.. sja...
![]()
Alsjeblieft!
Ochtend/middag humeurtje? Gezellige donderdagavond/nacht gehad?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vroeg ook niet of je op je werk was, maar of je niet moest werken... ik had ook wel door dat jullie niet bij elkaar zaten...
dank je... pffff...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Onderuit gezakt op de bank?kijk uit wat je zegt!
Ik kan mij herinneren dat we een één of ander klein wezen hier hebben rondlopen, of moet ik stuiteren zeggen![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Onderuit gezakt op de bank?kijk uit wat je zegt!
Ik kan mij herinneren dat we een één of ander klein wezen hier hebben rondlopen, of moet ik stuiteren zeggen![]()
Die em 's nachtes bruut verwond? Leuke kinderen dan...quote:
nee, zat thuis... maar moest vandaag in amsterdam zijn...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Ochtend/middag humeurtje? Gezellige donderdagavond/nacht gehad?
dat las ik later pas...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die em 's nachtes bruut verwond? Leuke kinderen dan...
Haha, ik weet wel het e.e.a. over kinderen opvoedenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die em 's nachtes bruut verwond? Leuke kinderen dan...
how cute...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:56 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Haha, ik weet wel het e.e.a. over kinderen opvoedenMaar anderen bruut verwond, nee dat gaat te ver..
Geen kinderen hier in huis, we hebben een kitten van 5 maanden hier rondlopen, die behoorlijk speels is en van aandacht houdt![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
how cute...
(niet sarcastisch bedoeld...)
Je moet wel merken dat je er voor gekozen hebt natuurlijk....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef Pinkapple het volgende:
Op de krabbels, bijten en littekens na, is tie heeel cute![]()
Geen twijfel over mogelijk! En geen moment spijtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet wel merken dat je er voor gekozen hebt natuurlijk....
Weet je wat de truc is met filerijden? Je moet het zien als 1 grote polonaisequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef tombolafan het volgende:
nee, zat thuis... maar moest vandaag in amsterdam zijn...![]()
file van hier tot tokyo, heb er 2 uur over gedaan (normaal 1/2 uur) en daar word ik kennelijk moe van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |