ik ben verschrikkelijkquote:Op zondag 20 september 2009 19:40 schreef hornage het volgende:
Ah, het was voorbedachte rade! Ernstige zaak!
Ik ben zelf producer/schrijver/regisseurquote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef hornage het volgende:
Ow, een bekend iets? 't Schijnt dat beginnende acteurs veel baat hebben van een bijrol in een Rob Schneider film
Waarom vraag je niet of Patch tijd heeft om je te helpenquote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben zelf producer/schrijver/regisseurIk maak een korte film die woensdag 30 sept in première gaat op het Nederlands Film Festival in Utrecht.
48 Hour Film competition. Maar nog geen mannelijke acteur, dus dat doe ik wellicht zelf maar...
Dat had Patch vanmorgen moeten weten. Hij was toch nog in Utrecht toen.quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet of Patch tijd heeft om je te helpen
Ik ga pas zaterdag filmenquote:Op zondag 20 september 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat had Patch vanmorgen moeten weten. Hij was toch nog in Utrecht toen.
En dan moet Augurk wel veel droge broeken bij zich hebben..... en iemand die voorkomt dat Patch aan de wandel gaat......quote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef hornage het volgende:
Gewoon bier blijven voerenVertrekt ie toch niet
Owjah en sigaretten
Vast ketenen. Dan kan die ook niet ver weglopenquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan moet Augurk wel veel droge broeken bij zich hebben..... en iemand die voorkomt dat Patch aan de wandel gaat......
quote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way, Entrapment op tv. Catherina Zeta Jones of hoe heet ze, in een strak pakkie en leuke poses op tv... denk zeg het maar even...
Daarom is het nou juist interresantquote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
.
Is niet Nederlands of niet van voor WW2.
Privacy?quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! hopelijk vraagt dit naar een vervolg meeting die ik dan hopelijk wel kan bijwonen?![]()
Is er overigens een reden waarom de foto's niet publiekelijk zijn?Ben wel benieuwd naar deze, Patch?
Ik zou niet te veel verwachten van het lijstje van Hornage hoor. Hij had het net over de Blade trilogy, dat zijn niet echt kwaliteits films. Wie weet wat ie nog op het lijstje zetquote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Een volgende meet lijkt mij heel leuk... maar dan wil ik wel graag die lijst met films die ik zeker moet zien, zodat ik iets meer mee kan praten... dus, hornage???![]()
En volgende week kan ik niet (dat redt ik ook niet met die films gok ik) En wat betreft die foto's... tja privacy inderdaad. Maar als we nou afspreken dat de foto's van de volgende meet in hetzelfde account komen, dan heb je volgende keer een extra reden om mee te gaan!
ach... wat zou jou lijstje dan zijn? Niet te lang he!quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel verwachten van het lijstje van Hornage hoor. Hij had het net over de Blade trilogy, dat zijn niet echt kwaliteits films. Wie weet wat ie nog op het lijstje zet
Ik heb geen lijstje. Had het er gister heel even over met TJ, Jeeh en Flitspaal. Ik heb geen favoriete films (of is het filmen? ).quote:Op zondag 20 september 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach... wat zou jou lijstje dan zijn? Niet te lang he!
Wie zegt dat hij niet is komen opdagenquote:Op maandag 21 september 2009 09:02 schreef tombolafan het volgende:
iemand Lamers trouwens nog gezien? om m eens uit te horen over het niet komen opdagen?
quote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef hornage het volgende:
Hij heeft Patch toch gedrogeert en gekidnapt? Dat was toch de reden dat jullie hem opeens kwijt waren?
11 zelfsquote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef hornage het volgende:
Werk he
Begin maar ff met mijn persoonlijke top 10 die ik nu zomaar ineens ga samenstellen voor je zodat je ze kan zien. Eens denken, uhm.....
LOTR Trilogy Extended
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
Braveheart
American History X
Closer
Sin City
Requiem for a Dream
Simon
Donnie Darko
Magnolia
Moulin Rouge
Waren dat er al 10?
nee joh, ik zette dat neer omdat ik eerst ging zeuren om een vraag in fmt en die had je al gesteld, dus...quote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Die wilde ik toch even genoemd hebben. Zijn er nog veel meer hoor.
The Fountain, maar die is niet echt mainstream
Ongeduldigequote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, ik zette dat neer omdat ik eerst ging zeuren om een vraag in fmt en die had je al gesteld, dus...
De laatste 3 zijn wel de beste uit het rijtje. Moulin Rouge is zo mooi en romantischquote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef hornage het volgende:
Werk he
Begin maar ff met mijn persoonlijke top 10 die ik nu zomaar ineens ga samenstellen voor je zodat je ze kan zien. Eens denken, uhm.....
LOTR Trilogy Extended
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
Braveheart
American History X
Closer
Sin City
Requiem for a Dream
Simon
Donnie Darko (Hoe kan ik die overslaan..)
Magnolia
Moulin Rouge
Waren dat er al 10?
Zitten wel goede films tussen: Battle Royal, Watchmen, Fear and loathing, Matrix (maar vooral deel 1) Spiderman (1&2)quote:Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef hornage het volgende:
Must See films waarvan ik weet dat lang niet iedereen het er niet mee eens is:
Mortal Kombat
DOA: Dead Or Alive
Resident Evil
Barb Wire
Natural Born Killers
The Matrix Trilogy
300
Watchmen
Azumi
Battle Royale
Dude, Where's My Car?
Fear and Loathing in Las Vegas
Hard Candy
Jackass
Office Space
Scream
Serenity
The Descent
The Mask
X-Men Trilogy
Spiderman Trilogy
Nicequote:
De enige IMDB'er aanwezig was Patch met zijn eigen paginaquote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij waren geen van de aanwezigen IMDB'ers toch ivm beantwoorden van vragen?
En/of Black Snake Moan.quote:Op maandag 21 september 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
oh, en voor wie mij hardop heeft horen piekeren over een film met samuel l jackson die muzikant is; dat is Soul Men (wikipedia)
misschien, maar ik bedoelde soul men... kwam alleen niet op de naam toen...quote:
Is die leuk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien, maar ik bedoelde soul men... kwam alleen niet op de naam toen...
mwah... als je verder niks te doen hebt wel...quote:
Klinkt als een film die je kan overslaan dus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah... als je verder niks te doen hebt wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |