Ah, dat maakt een stuk leuker ja...quote:
Een stel bloedmooie dolle meiden in rokje is niets vergeleken bij het cinematografisch hoogstandje wat "BraveHeart" heetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah, dat maakt een stuk leuker ja...
Kun je dan nog wel wat van de film volgen, of is dat gewoon "achtergrond muziek" op dat moment?
Hoezo is dat een nieuwe ervaring voor je dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens ooit Braveheart gekeken met een rokje aan, soortgelijke ervaring...
Nieuw, in de zin van, nog-nooit-tijdens-BraveHeart...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hoezo is dat een nieuwe ervaring voor je dan?
Alle andere goede films heb je wel al gezien in een rokje?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Nieuw, in de zin van, nog-nooit-tijdens-BraveHeart...
Scherpquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Nieuw, in de zin van, nog-nooit-tijdens-BraveHeart...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alle andere goede films heb je wel al gezien in een rokje?
Ik snapte die hele film niet he....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Je had de rest van de bezoekers tijdens de Tuschinski-premiere van "Schindler's List" eens moeten zien kijken...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik snapte die hele film niet he....
De titel impliceert dat Schlinder Slist, maar het viel mij wel mee.....
euj, daar zeg ik niets over!quote:
ik wil mn rel-awardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:02 schreef hornage het volgende:
[..]
euj, daar zeg ik niets over!
Niet gelijk de Russel Crowe uithangen he!
En halloleuk dat je er bent
Ik zou voor de John Travolta-award gaan als ik jou was...quote:
come-back-achtige-award...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
wat is nou weer een john travolta award?
Of een Ebenezer Scrooge-Award is ook wel iets voor jou...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
en dat topic is er hoor...![]()
klein beetje geduld kan geen kwaad denk ik?
10.18 OP, 10.18 je verzoek...
lijkt me meer iets voor jou dan he... ik ben er een week ofzo niet geweest... jij maanden...quote:
Aggoss... laat je niet meteen weer wegpesten he? Patch doet het alleen om zijn naam hoog te houden hier, verder heeft hij een hart van goudquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
en dat topic is er hoor...![]()
klein beetje geduld kan geen kwaad denk ik?
10.18 OP, 10.18 je verzoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |