Hoezo niet? Dan kan je je eigen films geheel objectief reviewen toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Moeilijk te combineren met een fulltime baan. Bovendien kan ik als filmmaker natuurlijk niet films gaan reviewen![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef hornage het volgende:
Ik zou haar echt zoveel liever doen dan
[ afbeelding ]
Alleen interessant als je in de buurt van de Arena woont of een OV-jaarkaart hebt en tijd over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef hornage het volgende:
Ow, trouwens misschien nog interessant?
Film- en muziekreviewers gezocht
Ik niet...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:31 schreef hornage het volgende:
hallo
Kan iemand ons alsjeblieft verlossen van de lopende vraag?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan kan je je eigen films geheel objectief reviewen toch?
Dan laat ie ook niet zo'n goede indruk achter zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Nee, inderdaad! Voelt ook echt lang geleden..
Nee, was maar een grapjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan laat ie ook niet zo'n goede indruk achter zeker
En wat is jouw excuus om die geweldige film niet te kijken? (o wacht.. ik had em niet in me verzameling omdat ik em niet zo geweldig vond..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:41 schreef Patch het volgende:
Die is vast en zeker Spider-Man aan het kijken op tv
Mijn excuus is, is dat ik 'm begin dit jaar nog heb gezien, ligt nog iets te vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus om die geweldige film niet te kijken? (o wacht.. ik had em niet in me verzameling omdat ik em niet zo geweldig vond..)
Dan kijk je hem toch terwijl je ondersteboven op de bank hangt? Geheel nieuwe ervaring danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn excuus is, is dat ik 'm begin dit jaar nog heb gezien, ligt nog iets te vers in het geheugen.
Zo heb ik wel eens ooit Braveheart gekeken met een rokje aan, soortgelijke ervaring...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan kijk je hem toch terwijl je ondersteboven op de bank hangt? Geheel nieuwe ervaring dan
Dat zal een leuke kijkervaring zijn geweest voor je kijkgenootjes...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens ooit Braveheart gekeken met een rokje aan, soortgelijke ervaring...
Zij hadden sowieso al rokjes aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal een leuke kijkervaring zijn geweest voor je kijkgenootjes...
inderdaad, flink wat jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:36 schreef hornage het volgende:
Ik terwijl ik mijn gezicht voor helft blauw had geverfd, maar die nieuwe ervaring viel wel tegen....
Jij voelde met je rokje aan waarschijnlijk wel flink wat Freedom from down under of niet?
Ik hoop dat er geen slowchatters hier zitten die 'm nog niet gezien hebben....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |