Rolling Stones?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Frederick_Blah het volgende:
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar er zou dus een oudere maar grote band naar Pinkpop komen? Eentje die er nog nooit heeft gestaan en die het festival binnen no time zou doen uitverkopen.
Depeche Mode .. ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Frederick_Blah het volgende:
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar er zou dus een oudere maar grote band naar Pinkpop komen? Eentje die er nog nooit heeft gestaan en die het festival binnen no time zou doen uitverkopen.
KISS voldoet aan die beschrijving. Ze hebben een nieuwe CD (Sonic Boom) uit die door critici goed ontvangen is en hebben zelfs al een Europese tournee bevestigd in de maanden mei en juni.
Yeah rightquote:
Kiss zal pinkpop toch niet doen uitverkopen ? Daarnaast passen ze ook niet echt bij pinkpop.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Frederick_Blah het volgende:
KISS voldoet aan die beschrijving. Ze hebben een nieuwe CD (Sonic Boom) uit die door critici goed ontvangen is en hebben zelfs al een Europese tournee bevestigd in de maanden mei en juni.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef Frederick_Blah het volgende:
Fred Durst: "We will go worldwide w this tour and have been asked to headline most of 2010 festivals."
Nieuw album zit er ook aan te komen. Een hattrick voor Limp Bizkit op PP? Zou mooi zijn.
Coldplay hopelijk niet, die was deze zomer al overal. Moeten eerst maar een nieuw album en toer gaan bedenken.quote:
Sowieso heel Coldplayquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:08 schreef superjojo het volgende:
[..]
Coldplay hopelijk niet, die was deze zomer al overal. Moeten eerst maar een nieuw album en toer gaan bedenken.
Inderdaad. Hoorde laatst een interviewtje met Sarah Bettens op 3fm bij Annemiek dat ze weer bezig zijnquote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tweet:
Nog 32 dagen tot de officiële bekendmaking van de eerste 2 namen. Over 34 dagen start de voorverkoop voor #pp10
ik gok er btw op dat K's Choice weer komt. CD wordt nu ingespeeld en gereleased in 2010 en Jan is altijd al fan geweest van Sarah ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |