Heb even gekeken: 'wild life' is bijna goed en 'seen and unseen' is volgens mij fout..quote:burning down the house
the lady dont mind
take me to the river
once in a lifetime
psycho killer
slippery people
and she was
Road to nowhere
Wild life
seen and unseen
ik zei toch dingetje???quote:
klopt!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
mash
quote:Eenis een elektronische component, een halfgeleider die licht uitzendt als er een elektrische stroom in doorlaatrichting doorheen wordt gestuurd.
Sorryquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:00 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Had je even moeten bevestigen dat dingetje iig goed was..
skittelman +1quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:02 schreef skittelman het volgende:
LED
je had het over een hit... volgens o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dingetje is het geen hit. hij heeft zelfs niet eens in de top40 gestaan... zulke vragen worden hier niet zo snel geraden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Dingetje - Vaandeldrager
no prob, gewoon een tip voor als je de weer een vraag mag stellenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn excuses.
nee deze speler is iets langer, geen onbekende (ex-international)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:13 schreef Mark het volgende:
Sneijder?
Dat is de speler van Evertonquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
heitinga?
en die is dus getrouwd met de zus van een Nederlandse voetballer (linkspoot)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
heitinga?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
zenden!
nog een schilder dan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:35 schreef conleche het volgende:
Ja Breitner!! een Nederlander geboren rond 1850 en een van mijn lievelingsschilders!![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
vincent van gogh?
dat was wel weer genoeg cultuur voor vandaagquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:45 schreef conleche het volgende:
Ik ken het doek niet maar het doet me denken aan de stijl van Cézanne?
quote:
Ik kon er niet bij zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ja ze is echt heel goed!! Ik was eerder dit jaar bij een concert van haar in de Melkweg!!
[u]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Tromp?
Dat maakt het antwoord compleet!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:16 schreef De_Hertog het volgende:
Allemaal twee keer olympische spelen gehouden?
dan hoort londen er eigenlijk niet thuisquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de grote steden Los Angelos, Londen, Parijs en Athene enerzijds en de kleinere plaatsen Lake Placid, St. Moritz en Innsbruck anderszijds?
bijna is niet helemaalquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan hoort londen er eigenlijk niet thuisdie hebben er (bijna)3
Natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:32 schreef skittelman het volgende:
Neuschwanstein natuurlijk!
gebouwd door die gek lodewijk :p
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef PhysicsRules het volgende:
1984: Sarajevo?
warmquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:00 schreef conleche het volgende:
D'r was iets. Met Amerika en Rusland. De één boycotte de ander. Maar wie nu precies weet ik niet meer.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
in 1976 boycotte de een de ander. in 1980 was het uiteraard andersom. Blijkbaar werd in 1984 de strijdbijl begraven.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ja dan werden die spelen van '84 geboycot door Rusland.. misschien organiseerden die een eigen Spelen?
Amerikanen niet zekerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:16 schreef ScottTracy het volgende:
Maar die Russen zaten natuurlijk ook helemaal vol met anabolen
En natuurlijk Dr. Frasier Cranequote:
spelerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Een trainer?
nouja voor deze ene keer dan..quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Olympisch Stadion van Moskou?
conleche +1quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef conleche het volgende:
ahorn
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef conleche het volgende:![]()
Stand AKQ # 1753
1 slaveloos
2 Cobra4
1 iggyinthehouse
3 skittelman
3 conleche
2 PhysicsRules
1 De_Hertog
1 ScottTracy
1 GimmeGore
quote:
Stand AKQ # 1753quote:
Prima. Er komt vast wel iemand anders op.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:10 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb wel een idee, maar moet een half uuurtje weg..... Dus ik laat hem nog even staan.
Dat is 'm. thomaster +1quote:
hmmmm zijn dat melktanden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:24 schreef thomaster het volgende:
Ik had geen idee, maar na dat stukje leek het me wel duidelijk
Wat zijn de premolaren?
Ja, bij benadering had ik hem beter ook niet kunnen beantwoorden, ik werd weggeroepen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:31 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Had ik hem net zo goed kunnen beantwoorden
het zijn inderdaad kiezen, maar welke?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Aangezien "molar" het Engelse woord is voor KIES lijkt het me iets daar mee te maken te hebben. Verder geen verstand van het gebit
Ja, de twee (of acht in totaal dus) kiezen die achter de hoektanden zitten. Ook wel valse kiezen genoemd, omdat ze niet de eigenschappen hebben van echte kiezen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:46 schreef conleche het volgende:
o dan is het woord pre het andere voor. Dus de voorste kiezen??
Oui ouiquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
Vernissage
Ik had het vorige week ergens!! Was het lekkerste van het hele diner!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft mijn moeder weleens gemaakt voor 't kerstdiner. Prosecco met een bolletje sorbetijs
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ergens!! Was het lekkerste van het hele diner!
Spoom was echt heerlijk en de rest was bagger!! Dus beidequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]En zegt dat iets over de spoom of over de rest van het diner?
Yep!quote:
quote:
ST +1quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
Jerry Lee lewis
Jerry Lee lewis was ooit kwaad dat ie niet het hoofdprogramma was op een festival.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:48 schreef ScottTracy het volgende:Zo kreeg Great Balls of Fire een geheel nieuwe dimensie...
[
Juistquote:
quote:
Hmja, daar lijkt 'ie toch meer opquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:12 schreef tomtomaat het volgende:
Joop Alberda?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:12 schreef tomtomaat het volgende:
Joop Alberda?
Stand AKQ # 1753quote:
gister gezien, goeie filmquote:
Onassisquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:08 schreef tomtomaat het volgende:
Christina Onansis?
PR +1quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:24 schreef skittelman het volgende:
koolstof vezel
die heb ik er inderdaad niet tussen gezet (anders werd hij wel erg makkelijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Dexter?
+1quote:
snap nog steeds niet dan Debra en Dexter (in real life) een koppel zijn, dexter verdient beterquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Je zette er wel zijn zus tussen, daardoor wist ik het, en door Laguerta
Het eerste seizoen is al een hele tijd geledenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
snap nog steeds niet dan Debra en Dexter (in real life) een koppel zijn, dexter verdient beter
en dan je vince masuka niet herkende, een kanslozer karakter kan ik me niet zo snel voorstellen
psssstorrentpssstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is al een hele tijd geledenIk wacht nog steeds op het 2e op tv
perfect geformuleerd!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:09 schreef skittelman het volgende:
zune die wannabee ipod van M$?
Ik heb downloadlimietenquote:
quote:
aj deze vraag had ik duidelijker moeten stellen,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Een bittorrent client
slaap zequote:
dat had ik je ook kunnen vertellen, maar dat vroeg je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
aj deze vraag had ik duidelijker moeten stellen,
je antwoord is goed PR dus je krijgt de punten
echter voor banaantjeEE devoor het meest complete antwoord!
Stand AKQ # 1753
1 slaveloos
2 Cobra4
1 iggyinthehouse
5 skittelman
5 conleche
5 PhysicsRules
1 De_Hertog
4 ScottTracy
1 GimmeGore
1 Ofyles2
1 erkel
1 thomaster
2 nightcowboy
3 tomtomaat
1 tong80
1 Rucebo
2 lubje25
1 BanaantjeEE
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:30 schreef erkel het volgende:
Golf van Aden?
ach ja je antwoord was correct maar had eigenlijk verwacht de opvolger van azureus. maar torrentclient is ook goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen, maar dat vroeg je niet. Azareus was prima, Vuze is klote-bloatware.
Ik gebruik nu µTorrentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
ach ja je antwoord was correct maar had eigenlijk verwacht de opvolger van azureus. maar torrentclient is ook goed
tjah gebruik nog vuze maar ben op zoek naar iets nieuws. mn Mac word traag van Vuze (ja je leest het goed een Mac die traag word)
ik gebruik gewoon bittorrent. Geen poespas, gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
ach ja je antwoord was correct maar had eigenlijk verwacht de opvolger van azureus. maar torrentclient is ook goed
tjah gebruik nog vuze maar ben op zoek naar iets nieuws. mn Mac word traag van Vuze (ja je leest het goed een Mac die traag word)
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:47 schreef PhysicsRules het volgende:
A Capella
Ja pff zeg dan meteen parlandoquote:
i r baboonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Twee punten in één post, volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan.![]()
Hoe heet de tegenstrever van I.M. Weasel?
Jeejquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
1 Yurithemaster
quote:
iggy +1quote:
quote:De serie gaat over de belevenissen van de inwoners en buren van Ramsay Street, een doodlopende straat met riante huizen die voor de Australische begrippen huizen voor de middenklasse zijn. De soap zelf heeft een eigen stijl gericht op het hele gezin en is niet te vergelijken met de Amerikaanse soaps. Hilarische misverstanden, humoristische toestanden en gezonde concurrentiestrijd zijn aan de orde van de dag in Ramsay Street, maar ook wel de gebruikelijke drama's zoals relatieconflicten, slechte werkverhoudingen en affaires.
Een aantal bekende sterren hebben ingespeeld, bijvoorbeeld Kylie Minogue, Jason Donovan, Natalie Imbruglia, Alan Dale, Delta Goodrem en Guy Pearce. Ook Russell Crowe heeft ooit een klein rolletje in de serie gespeeld. Eind jaren '80 vormden Kylie en Jason het meest populaire koppel ooit in Ramsay Street.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
Maandje geleden, van een zoontje
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef tomtomaat het volgende:
Neighbours?
iggy +1quote:
PhysicsRules +1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Algemene Vereniging Radio Omroep
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef skittelman het volgende:
Alfred J Kwak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |