Prima. Er komt vast wel iemand anders op.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:10 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb wel een idee, maar moet een half uuurtje weg..... Dus ik laat hem nog even staan.
Dat is 'm. thomaster +1quote:
hmmmm zijn dat melktanden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:24 schreef thomaster het volgende:
Ik had geen idee, maar na dat stukje leek het me wel duidelijk
Wat zijn de premolaren?
Ja, bij benadering had ik hem beter ook niet kunnen beantwoorden, ik werd weggeroepen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:31 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Had ik hem net zo goed kunnen beantwoorden
het zijn inderdaad kiezen, maar welke?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Aangezien "molar" het Engelse woord is voor KIES lijkt het me iets daar mee te maken te hebben. Verder geen verstand van het gebit
Ja, de twee (of acht in totaal dus) kiezen die achter de hoektanden zitten. Ook wel valse kiezen genoemd, omdat ze niet de eigenschappen hebben van echte kiezen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:46 schreef conleche het volgende:
o dan is het woord pre het andere voor. Dus de voorste kiezen??
Oui ouiquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
Vernissage
Ik had het vorige week ergens!! Was het lekkerste van het hele diner!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft mijn moeder weleens gemaakt voor 't kerstdiner. Prosecco met een bolletje sorbetijs
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ergens!! Was het lekkerste van het hele diner!
Spoom was echt heerlijk en de rest was bagger!! Dus beidequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]En zegt dat iets over de spoom of over de rest van het diner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |