Ohw ik vergat *fapfapfap*quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:01 schreef Moozzie het volgende:
Denk patroon van F04
*moffen geluid horen*
SCHNELL EINZ TOpiCFF MACHEN!!111!1!![]()
!1! EinZE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
Ik hoor dat ding niet eens...Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis met een daverend applausquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Mooie compositie inderdaad. Ik vind het outro een beetje inspiratieloos.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis me teen daverend applaus
Smaken verschillen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis me teen daverend applaus
Het aantal BPM had wel wat hoger gekund. Toch geef ik het luchtalarm deze keer een 7½.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis met een daverend applaus
Nee daar was de componist te gretig voor, je merkte aan alles dat hij geforceerd speelde, maarja hij is jong en heeft talentquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Smaken verschillen..
Maar deze komt niet in m'n top 5.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Het aantal BPM had wel wat hoger gekund. Toch geef ik het luchtalarm deze keer een 7½.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee daar was de componist te gretig voor, je merkte aan alles dat hij geforceerd speelde, maarja hij is jong en heeft talent
Goed opgemerkt, het is zo typisch voor al de jonge luchtalarmcomponisten, die moeten vrijwel zonder uitzondering de kracht van de eenvoud nog ontdekken en leren waarderen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee daar was de componist te gretig voor, je merkte aan alles dat hij geforceerd speelde, maarja hij is jong en heeft talent
Meer er dient gezegd te worden dat de meer ervaren componist ook niet alles is. Bij deze groep merk je dat de sleur er in komt en ze spelen dan ook soms inspiratieloos. Dit merkte ik vooral in de zomermaanden van 2008quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, het is zo typisch voor al de jonge luchtalarmcomponisten, die moeten vrijwel zonder uitzondering de kracht van de eenvoud nog ontdekken en leren waarderen.
2008 was sowieso een slechte zomer voor de ware luchtalarmfetishist. Veel korte afgeraffelde optredens en van de plannen om luchtalarmcomponisten uit het buitenland te laten komen voor de broodnodige nieuwe frisse geluiden is ook weinig gekomen wegens intern gesteggel in de uitnodigingscommissie. Jammer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Meer er dient gezegd te worden dat de meer ervaren componist ook niet alles is. Bij deze groep merk je dat de sleur er in komt en ze spelen dan ook soms inspiratieloos. Dit merkte ik vooral in de zomermaanden van 2008
Inderdaad, na afloop van dergelijke composities was menig keren boo-geluiden te horen in de straat. Iets wat ik nooit had verwacht na het succesjaar 2006 en 2007quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
2008 was sowieso een slechte zomer voor de ware luchtalarmfetishist. Veel korte afgeraffelde optredens en van de plannen om luchtalarmcomponisten uit het buitenland te laten komen voor de broodnodige nieuwe frisse geluiden is ook weinig gekomen wegens intern gesteggel in de uitnodigingscommissie. Jammer.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb het gehoord. Ik werd er wakker van.
Luchtalarms gaan toch niet af voor een aanslagquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
Ik blijf me altijd afvragen wanneer iemand op de eerste maandag van de maand om 12:00 een aanslag gaat plegen.
Hoe weten we dan of er een aanslag gepleegd is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Luchtalarms gaan toch niet af voor een aanslag. Het is een rampenalarm.
Staat de volgende dag in de krantquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe weten we dan of er een aanslag gepleegd is?
Begrijpelijk, maar zeker niet chique. Als het je niet bevalt dan klap je wat minder luid of ga je niet staan. Maar die man (ik moet zeggen dat ik nog geen slecht optreden van een vrouw heb ervaren, al schijnt het optreden van 5-6-2006 door Marloes Frerikke, niet geweldig was, maar toen was ik op vakantie, maar dit geheel terzijde) doet wel hetgeen waar vele anderen zich te goed voor voelen of die bang zijn niet op het juiste moment te pieken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Inderdaad, na afloop van dergelijke composities was menig keren boo-geluiden te horen in de straat
Shownieuwsquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
frontpage.fok.nlquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lekker op tijd als er chemische troep door de lucht heen vliegt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Staat de volgende dag in de krant
Dan weet je het helemaal te laatquote:
Ik ben van mening dat het boo-geroep mag. Zoals ik eerder vermelde in 2006 en 2007 ontving Taco van der Velde, de beste componist ooit naar mijn smaak, regelmatig staande ovaties van mensen die het huis uitliepen en zijn naam maar luidkeels bleven roepen. Na zijn drankprobleem in 2008 ging het zoals gezegd veel minder, maar ook dan heeft het volk het recht om zijn mening over Taco van der Velde te uiten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar zeker niet chique. Als het je niet bevalt dan klap je wat minder luid of ga je niet staan. Maar die man (ik moet zeggen dat ik nog geen slecht optreden van een vrouw heb ervaren, al schijnt het optreden van 5-6-2006 door Marloes Frerikke, niet geweldig was, maar toen was ik op vakantie, maar dit geheel terzijde) doet wel hetgeen waar vele anderen zich te goed voor voelen of die bang zijn niet op het juiste moment te pieken.
Maarja, het verval van nederland is breder dan dit.
Krant kopen kost weer geld..quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Staat de volgende dag in de krant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |