Ohw ik vergat *fapfapfap*quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:01 schreef Moozzie het volgende:
Denk patroon van F04
*moffen geluid horen*
SCHNELL EINZ TOpiCFF MACHEN!!111!1!![]()
!1! EinZE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
Ik hoor dat ding niet eens...Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis met een daverend applausquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Mooie compositie inderdaad. Ik vind het outro een beetje inspiratieloos.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis me teen daverend applaus
Smaken verschillen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis me teen daverend applaus
Het aantal BPM had wel wat hoger gekund. Toch geef ik het luchtalarm deze keer een 7½.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vond juist het begin zwak, maar op het eind kwam een sterke comeback, gevolgd in dit huis met een daverend applaus
Nee daar was de componist te gretig voor, je merkte aan alles dat hij geforceerd speelde, maarja hij is jong en heeft talentquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Smaken verschillen..
Maar deze komt niet in m'n top 5.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Het aantal BPM had wel wat hoger gekund. Toch geef ik het luchtalarm deze keer een 7½.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |