Och Troel, bah, wat een narigheid.. Fijn dat je uiteindelijk in elk geval die datum hebt gekregen, maar het is wel vervelend dat ze toch weer gaan lopen schuiven met data en weken, daar zou ik ook wel ff beroerd van zijn denk ik.

hoor, ik las daarnet al dat je al wel weer aan het grijnzen gebracht was, dus dat is mooi

MsDynabyte, och nee toch, wat verdrietig! Ik ga gewoon heel hard duimen dat het een 'gewone' bloeding is zeg maar, en dat de zwangerschap niet ophoudt hiermee.. Sterkte!

Aoraki, fijn dat de centimeters nu beter waren
Sorbootje een
En Twinkly, bij mij is het probleem ook niet dat ik op de benen ben aangekomen ofzo, bij mij gaan de bovenste randen van de broek zelf (dus niet van de buikband) knellen óf de buikband met elastiek komt nog maar tot halverwege mijn buik en dat zit ook bluh. Ik ga gewoon lekker nog een joggingsbroek erbij kopen denk ik, dan ben ik maar lekker oncharmant

Asy en de rest, ik ga me zo ook eens bemoeien met jullie topic, haha!
Ooowww, Takkémbah!! Wat liehief! Geweldig zeg, heb je een goed gevoel overgehouden aan de bevalling wel? Ik hoop het, het resultaat mag er in elk geval wezen

Lijnloos, ik hoop dat de rust heeft geholpen

En bij mij stond er nog geen meubel in (sterker nog, het zeil moest nog gelegd worden zelfs) maar ze heeft er helemaal niets over gezegd of gedaan.. Ben in elk geval blij dat je voor je gevoel iets aan die halve dagen hebt, op deze manier is het wat makkelijker te accepteren denk ik

Simmu, waaauuww, wat gaaf zeg, gefeliciteerd, en wat leuk, weer een aanstaande tweelingmama in dit topic

Welkom!
Hiero lekker bijgetukt (maar nog steeds wel moei

) en ik heb net zo'n überschattig zwempakje voor beeblief gescoord bij Oeke!

Ben helemaal fan

Owja, en ik heb een leuke nieuwe el cheapo-duimring gekregen van lief, omdat ik nu echt vocht vast begint te houden past de ene na de andere ring niet meer, maar ik voel me al zo ontheemd zonder mijn eigen kleding, mijn eigen ondergoed en mijn eigen lijf dat ik er eigenlijk een beetje naar van werd dat ik nu ook al zonder ringen door het leven moest.. Lieffie he?