abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73383448
quote:
Woensdag mogelijk stakingen in openbaar vervoer

RIJSWIJK - Ligt het aan de vakbond AbvaKabo FNV, dan rijdt er woensdagochtend in de spits geen openbaar vervoer in de steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Dat heeft een woordvoerder van de bond maandagmorgen vroeg gezegd.

bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)penbaar-vervoer.html
Het is toch ook niet te geloven met die klotevakbonden. Als ze hun zin niet krijgen dan worden er gelijk radicale middelen ingezet. Als ze gewoon op tijd met een voorstel waren geweest voor de SER, dan was er misschien niets aan de hand geweest. Nee, in plaats daarvan kan die Jongerius alleen maar de werkgevers de schuld geven en de handen in onschuld wassen.

Terecht dat het GVB zegt dat dit geen reden is om te staken! Staken is bedoeld als middel om de werkgever onder druk te zetten en niet de overheid. Laat ze maar lekker staken woensdag, dan kan de rechter zich erover buigen. Zou mooi zijn als een paar van die paupers die hier aan mee willen doen collectief ontslag krijgen! .
pi_73383457
Ik ga woensdag dan maar thuiswerken, als OV minnend Nederland opeens ook weer op de autoweg moet dan is het altijd een zooitje
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73383481
TVP, hoop dat ik die dag van Rotterdam naar Amsterdam kom (ja ik snap dat de treinen wel rijden)
  maandag 5 oktober 2009 @ 08:55:57 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73383514
Pfff, kunnen ze niet eens wat anders verzinnen dan OV-stakingen? Vermoeiende mensen. Ga wat nuttigs doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73383525
Ach ja, gewoon staken. Daar heb je ze echt mee
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:02:03 #6
262650 kitao
prikplaatje
pi_73383590
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:49 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Het is toch ook niet te geloven met die klotevakbonden. Als ze hun zin niet krijgen dan worden er gelijk radicale middelen ingezet. Als ze gewoon op tijd met een voorstel waren geweest voor de SER, dan was er misschien niets aan de hand geweest. Nee, in plaats daarvan kan die Jongerius alleen maar de werkgevers de schuld geven en de handen in onschuld wassen.

Terecht dat het GVB zegt dat dit geen reden is om te staken! Staken is bedoeld als middel om de werkgever onder druk te zetten en niet de overheid. Laat ze maar lekker staken woensdag, dan kan de rechter zich erover buigen. Zou mooi zijn als een paar van die paupers die hier aan mee willen doen collectief ontslag krijgen! .
Ga maar lekker lopen klaploper , wij halen de kastanjes wel uit het vuur voor betere sociale voorwaarden.
Platgooien die handel , zes weken minimaal.
megalomaniac
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:03:24 #7
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_73383602
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga woensdag dan maar thuiswerken, als OV minnend Nederland opeens ook weer op de autoweg moet dan is het altijd een zooitje
Die 10% extra mensen op de weg maakt het inderdaad een stuk vervelender op de weg.

Ben blij dat ik niet meer zo ver hoef naar mijn werk.
Werk nu zo dichtbij dat ik het makkelijk op de fiets af kan.
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:02 schreef kitao het volgende:

[..]

Ga maar lekker lopen klaploper , wij halen de kastanjes wel uit het vuur voor betere sociale voorwaarden.
Lijkt me geweldig.
Denk alleen dat het niet veel effect zal hebben, het is hooguit lastig als er geen OV is.
Er zijn gelukkig veel alternatieven.

[ Bericht 29% gewijzigd door DiRadical op 05-10-2009 09:11:09 ]
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_73383610
quote:

[..]

Ga werken man, in plaats van een onbetaalde (AOW)-rekening doorschuiven naar de volgende generaties.
pi_73383665
quote:

[..]

Staken en OV is wel heel oncreatief, als je al actie wilt kan je beter de mensen vrij laten reizen, dan heb je pas een win-win situatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_73383685
quote:
Als je gewoon goed je best doet krijg je vanzelf waardering van je baas. Daar hoef ik geen staking voor te organiseren .
pi_73383703
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:03 schreef justanick het volgende:
Ga werken man, in plaats van een onbetaalde (AOW)-rekening doorschuiven naar de volgende generaties.
Inderdaad!

Die oude generaties hebben het goed geregeld voor hunzelf en de jongere generaties kunnen niets, omdat alle rijkdom bij de oudjes zitten. En wij maar betalen. Laat ze lekker doorwerken tot 70, dat moeten wij tegen die tijd waarschijnlijk ook!
pi_73383712
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef raptorix het volgende:
Staken en OV is wel heel oncreatief, als je al actie wilt kan je beter de mensen vrij laten reizen, dan heb je pas een win-win situatie.
Mag niet meer van de rechter.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:14:22 #13
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73383740
Ze staken maar tot half 9, dus dat valt wel mee.
Stop the world, I want to get out.
pi_73383769
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Mag niet meer van de rechter.
Dan verzinnen ze maar iets anders creatiefs, overigens altijd zelfde volk wat moet staken, ik ben nu 12 jaar software engineer, maar nog nooit gehoord dat collega's gingen staken omdat loonsverhoging er een jaartje niet in zit.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:16:44 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_73383778
Geld dit ook voor de NS?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:17:26 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73383792
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:09 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Als je gewoon goed je best doet krijg je vanzelf waardering van je baas.
Haha, jij hebt overduidelijk nog niet al teveel ervaring met het echte leven.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:17:44 #17
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73383795
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:16 schreef Megumi het volgende:
Geld dit ook voor de NS?
Nee.
pi_73383820
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Lkw het volgende:

[..]

Haha en waarom niet? Dit is namelijk ook gewoon mijn ervaring.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:21:39 #19
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73383864
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Haha en waarom niet? Dit is namelijk ook gewoon mijn ervaring.
Haha, omdat het vaak niet zo is. In veel gevallen moet je vooral de juiste plooien in je bek kunnen trekken, niet al te kritisch zijn, nooit moeilijk doen, gemakkelijk en veel plastic praatjes kunnen verkopen, etc. Daarmee krijg je - zeker in bepaalde branches - veeeel meer waardering van je baas dan met je werk inhoudelijk goed doen. Op dat laatste heeft die baas vaak niet eens zicht, dus rekent hij je slechts af op hoe goed je jezelf verkoopt.
pi_73383913
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Lkw het volgende:
Jawel hoor. In het verleden hebben de vakbonden heel veel goede dingen gedaan en daar profiteren we in de maatschappij allemaal al. Maar door hun starre houding verliezen ze hun draagvlak. Het lijken een beetje stuiptrekkingen, omdat ze weten dat er steeds minder mensen lid worden.

Ze kunnen beter met nieuw beleid komen om ook jongeren te trekken, in plaats van kansloze acties te organiseren die alleen bedoeld zijn om hun traditionele achterban (50+-ers) tevreden te houden. Want daar komt het wel op neer. Het constructieve is compleet verdwenen!!

En natuurlijk proberen werkgevers altijd minder salaris te betalen. Dat is onderdeel van het spelletje. En als jij echt toegevoegde waarde hebt voor de baas, komt hij vast wel over de brug. Dus... doe je best en maak er wat van. De maatschappij biedt genoeg kansen.
pi_73383928
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:21 schreef Lkw het volgende:

[..]

Haha, omdat het niet zo is. In veel gevallen moet je vooral de juiste plooien in je bek kunnen trekken, niet al te kritisch zijn, nooit moeilijk doen, gemakkelijk en veel plastic praatjes kunnen verkopen, etc. Daarmee krijg je - zeker in bepaalde branches - veeeel mer waardering van je baas dan met je werk inhoudelijk prima doen. Op dat laatste heeft die baas vaak niet eens zicht, dus rekent hij je slechts af op hoe goed je jezelf verkoopt.
Jij hebt gewoon nog niet zo veel ervaring in het leven als ik dit zo lees. Nee staken als eerste middel, dat is de oplossing.
pi_73383932
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:21 schreef Lkw het volgende:

[..]

Haha, omdat het niet zo is. In veel gevallen moet je vooral de juiste plooien in je bek kunnen trekken, niet al te kritisch zijn, nooit moeilijk doen, gemakkelijk en veel plastic praatjes kunnen verkopen, etc. Daarmee krijg je - zeker in bepaalde branches - veeeel mer waardering van je baas dan met je werk inhoudelijk prima doen. Op dat laatste heeft die baas vaak niet eens zicht, dus rekent hij je slechts af op hoe goed je jezelf verkoopt.
Ah, nu is het in 1 keer in veel gevallen? Je moet er gewoon voor zorgen dat je de juiste skills hebt, betrouwbaar bent, en goed werk aflevert. En nee ik hoef niet te hielelikken bij me baas, als iets me niet bevalt zeg ik het gewoon, dat is niet meer als professioneel, en niets persoonlijks tegen hem, we willen immers allebei dat het goed gaat op de werkvloer.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:26:30 #23
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73383950
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:24 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Jawel hoor. In het verleden hebben de vakbonden heel veel goede dingen gedaan en daar profiteren we in de maatschappij allemaal al. Maar door hun starre houding verliezen ze hun draagvlak. Het lijken een beetje stuiptrekkingen, omdat ze weten dat er steeds minder mensen lid worden.

Ze kunnen beter met nieuw beleid komen om ook jongeren te trekken, in plaats van kansloze acties te organiseren die alleen bedoeld zijn om hun traditionele achterban (50+-ers) tevreden te houden. Want daar komt het wel op neer. Het constructieve is compleet verdwenen!!

En natuurlijk proberen werkgevers altijd minder salaris te betalen. Dat is onderdeel van het spelletje. En als jij echt toegevoegde waarde hebt voor de baas, komt hij vast wel over de brug. Dus... doe je best en maak er wat van. De maatschappij biedt genoeg kansen.
Zie mijn post boven die van jou voor een antwoord op je laatste alinea.
pi_73383983
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:26 schreef Lkw het volgende:
Zie mijn post boven die van jou voor een antwoord op je laatste alinea.
Die had ik gezien. Maar het lijkt er meer op dat je dit opschrijft naar aanleiding van een stukje persoonlijke frustratie. Natuurljik zijn er bedrijven waar het zo is zoals je beschrijft, maar wat let je? Er zijn duizenden andere bedrijven in Nederland waar je zo aan de slag kunt als het je niet bevalt!
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:28:54 #25
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73383988
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ah, nu is het in 1 keer in veel gevallen? Je moet er gewoon voor zorgen dat je de juiste skills hebt, betrouwbaar bent, en goed werk aflevert. En nee ik hoef niet te hielelikken bij me baas, als iets me niet bevalt zeg ik het gewoon, dat is niet meer als professioneel, en niets persoonlijks tegen hem, we willen immers allebei dat het goed gaat op de werkvloer.
Ja, in veel gevallen. Ik heb nergens beweerd dat het in 100 procent van de gevallen opgaat.

Maar jij zit zo te zien in de exacte hoek, daar is het misschien wat inhoudelijker, zou kunnen. Mijn beschrijving gaat echter voor veel gevallen wel op. Helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')