Zijn er veel controles dan?quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef Demarest het volgende:
De strenge vuurwerkcontroles ontwijk ik simpelweg door m'n vuurwerk te halen in Olen, grensoverschrijdingen geschieden via de A67. Ik ga voor zo'n 50 euro overwegend siervuurwerk aanschaffen denk ik.
Failquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
Bij vuurwerkplanet staan alle prijzen op 0,- euro, maar kun je wel bestellen
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef drumstickNL het volgende:
Er is voor 177.000 kilo aan vuurwerk in beslag genomen. Iemand hier die daardoor geen bestelling ontvangt?
Ilse natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee zorg wel voor me eigen shitquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef drumstickNL het volgende:
Er is voor 177.000 kilo aan vuurwerk in beslag genomen. Iemand hier die daardoor geen bestelling ontvangt?
België of Duitsland?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee zorg wel voor me eigen shit
handelaren
Wijf!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef Miam het volgende:
Ik had al wat mega sterretjes en morning glory, zo`n 6 pakjes..
Ik ga ook nog wat romeinse kaarsen aanschaffen en dan is het wel weer welletjes.
dankjequote:
Wat zat er in danquote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef drumstickNL het volgende:
Hee! Trok vandaag een kast los en vond een doos vol met vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |