Gezien ik die foto's van mijn vuurwerk online zette, is er geen sprake van inbreuk op privacy. En wettelijk overtreed ik de regels en mogen ze me dus traceren.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Goed dan aan de Politie die dit lees
Ik hoop dat je eer van je werk hebt want ik zou me dood schamen met zo'n baan
Ga echte criminelen vangen of zo
Trouwens NEO vraag me af wat er zou gebeuren als je het voor de rechter zou brengen.
Wordt het hier een soort N-Korea dat de overheid voor elke illegaal dingetje op het internet direct persoonsgegevens gaat opvragen?
Pak dan Geenstijl aan, maar nee de gewone burger met een vuurpijltje wordt weer gepakt.
Jezus,wat lullig voor je,en ook triest natuurlijk van de Politie.Die boete valt dan wel nog mee aangezien er 10 lawinepijlen bij zaten,al is het natuurlijk gewoon weggegooid geldquote:Op woensdag 11 november 2009 20:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mag ik iedereen op het volgende attenderen, misschien ook even in de OP zetten:
Vorig jaar heb ik foto's gepost van mijn illegale vuurwerk dat ik had gekocht. Op tweede kerstdag stonden ze tijdens ons kerstontbijt aan de deur: jawel, de politie.
Ik mocht mee naar het bureau, samen met mijn vuurwerk.
Moraal van het verhaal: als je al iets illegaals hebt, laat het niet op het internet weten want ze traceren je!
Ik was 230,- aan vuurwerk kwijt + een boete van 170 euro en daar heb ik nog geluk mee gehad (zaten 10 lawinepijlen wij)
Dat was vorig jaar toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gezien ik die foto's van mijn vuurwerk online zette, is er geen sprake van inbreuk op privacy. En wettelijk overtreed ik de regels en mogen ze me dus traceren.
Ik vind het ook zeer triest (en dan ook nog eens tijdens m'n kerstontbijt met m'n ouders) maar je kunt er niets aan doen.
Zoals gezegd, ik heb geluk gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 21:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jezus,wat lullig voor je,en ook triest natuurlijk van de Politie.Die boete valt dan wel nog mee aangezien er 10 lawinepijlen bij zaten,al is het natuurlijk gewoon weggegooid geld
Dat was afgelopen jaar jaquote:Op woensdag 11 november 2009 21:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch?![]()
Zo zie je maar, de politie leest hier gewoon mee.
Vind je het gekquote:Op woensdag 11 november 2009 22:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ja dat weet ik nog wel.Toen kreeg ik ineens allemaal PM'tjes of ik de ge-quote foto's wou weghalen omdat ze bang waren voor de politie.
Maar je had neem ik aan niet je adres erbij gezet, die zullen ze dus van FOK! (ip adress, provider etc)gehad hebben, of de plaatjes hostquote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
is er geen sprake van inbreuk op privacy
Mijn woonplaats stond toentertijd in m'n fobo en ik heb op een andere website eens m'n achternaam gepost en daar gebruikte ik dezelfde nickname als hier. Volgens het telefoonboek is er maar 1 iemand met die achternaam in mijn woonplaats.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar je had neem ik aan niet je adres erbij gezet, die zullen ze dus van FOK! (ip adress, provider etc)gehad hebben, of de plaatjes host
Ik zou t gevraagd hebben...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mijn woonplaats stond toentertijd in m'n fobo en ik heb op een andere website eens m'n achternaam gepost en daar gebruikte ik dezelfde nickname als hier. Volgens het telefoonboek is er maar 1 iemand met die achternaam in mijn woonplaats.
Het kan zijn dat ze providers hebben gevraagd enz, maar mss ook wat google-werk. Zal het nooit weten.
zeker geluk gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 20:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was 230,- aan vuurwerk kwijt + een boete van 170 euro en daar heb ik nog geluk mee gehad (zaten 10 lawinepijlen wij)
Tof... Maar bij het filmen van vuurwerk moet je de autofocus uit doen...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:53 schreef revpolen het volgende:
van dit jaar
http://www.vimeo.com/6973173
http://www.vimeo.com/6368553
![]()
mei weer terug naar chinawe hebben der zin in!!
Mogen ze dit zomaar doen jaa?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mag ik iedereen op het volgende attenderen, misschien ook even in de OP zetten:
Vorig jaar heb ik foto's gepost van mijn illegale vuurwerk dat ik had gekocht. Op tweede kerstdag stonden ze tijdens ons kerstontbijt aan de deur: jawel, de politie.
Ik mocht mee naar het bureau, samen met mijn vuurwerk.
Moraal van het verhaal: als je al iets illegaals hebt, laat het niet op het internet weten want ze traceren je!
Dat kost volgens mij wel wat geldquote:
Wat is het? Hoe heet het? Meer info gaarne!quote:
die zocht ik.quote:
zal het in mei doen..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof... Maar bij het filmen van vuurwerk moet je de autofocus uit doen...
Cool!quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef revpolen het volgende:
[..]
zal het in mei doen..
dan zit ik weer in liuyang bij de baas![]()
Jij koopt het voor je vriend?? Hij mag niet zelf vuurwerk kopen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:24 schreef PinkCake het volgende:
Ik koop weer een groot pakket siervuurwerk voor mijn vriend. Vindt ie nog steeds leuk. Ik vind het mooi om naar te kijken. Alleen zielig voor onze kat. Vorig jaar was het een kitten van een paar maanden oud en zat ze de hele nacht onder de bank verstopt.
Tenzij dat spul niet in de buurt te verkrijgen isquote:Op donderdag 19 november 2009 08:17 schreef navigator het volgende:
Nederlandse vuurwerk wordt ook nog steeds beter en met een beetje vergelijkend warenonderzoek op internet kun je voor rond de 40 euro een paar top 500 grammers op de kop tikken![]()
Bonfireworks, Pronk, Wolff, de ES van Brave en Wichers, toppers
Dat is echt een heul gave fotoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
KNALLUH! ZEAU HERD MÔGELUK!
[ afbeelding ]
Beetje reizen hoort er bij, zo groot is Nederland nu ook weer niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tenzij dat spul niet in de buurt te verkrijgen is
Als meneer bijv. in Noord-Holland woont kan ik me er wel wat bij voorstellen..quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Beetje reizen hoort er bij, zo groot is Nederland nu ook weer niet.
Hier op de grens maar 2dagen in het jaar,ik ben zelf 1keer gecontroleerd,maar toen had ik niets bij me.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef Anaaliseert het volgende:
woon op de grens met belgie maar strenge controles dit jaar!! (zuid-west Brabant) het beste is om smorgens door de weeks te gaan
Nee hoor, ik woon in Maastrichtquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als meneer bijv. in Noord-Holland woont kan ik me er wel wat bij voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koop gewoon lont bij een vuurwerkwinkel in belgiequote:Op maandag 23 november 2009 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe kan je het beste een lont verlengen? Gewoon zo'n normale lont van rotjes of iets dergelijks.
Vorig jaar al geprobeerd om 2 lontjes aan elkaar te binden met gewoon papiertape of gewone tape, maar zodra het vonkje bij de tape aan kwam ging het lontje uit.
voor die prijs heb ik geloof ik 100 meterquote:Op maandag 23 november 2009 17:26 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
koop gewoon lont bij een vuurwerkwinkel in belgie
10euro voor 10 meter ofso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |