Zijn er veel controles dan?quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef Demarest het volgende:
De strenge vuurwerkcontroles ontwijk ik simpelweg door m'n vuurwerk te halen in Olen, grensoverschrijdingen geschieden via de A67. Ik ga voor zo'n 50 euro overwegend siervuurwerk aanschaffen denk ik.
Failquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
Bij vuurwerkplanet staan alle prijzen op 0,- euro, maar kun je wel bestellen
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef drumstickNL het volgende:
Er is voor 177.000 kilo aan vuurwerk in beslag genomen. Iemand hier die daardoor geen bestelling ontvangt?
Ilse natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee zorg wel voor me eigen shitquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef drumstickNL het volgende:
Er is voor 177.000 kilo aan vuurwerk in beslag genomen. Iemand hier die daardoor geen bestelling ontvangt?
België of Duitsland?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee zorg wel voor me eigen shit
handelaren
Wijf!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef Miam het volgende:
Ik had al wat mega sterretjes en morning glory, zo`n 6 pakjes..
Ik ga ook nog wat romeinse kaarsen aanschaffen en dan is het wel weer welletjes.
dankjequote:
Wat zat er in danquote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef drumstickNL het volgende:
Hee! Trok vandaag een kast los en vond een doos vol met vuurwerk.
Ik ging altijd naar omgeving Putte (Belgie), op de Putseweg/Scheldeweg schijnen ze nogal vaak te controleren dus je kan beter via snelwegen gaan.quote:
Ik nog geen één.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef Qunix het volgende:
Heb inmiddels 5 folders binnen van dit jaar!
ik ben hier zeker bij!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef WensMeester het volgende:
Vandaag/gister naar de vuurwerkshow van Intratuin Pijnacker geweest. Beetje een korte show, ze lieten alleen wat van de Diamond Collection en van hun eigen huismerk zien. Wel leuk spul met op het eind een vuurwerkshowtje waar ze alles tegelijk afstoken afgesloten met 4 SUPER harde knallen en een wall of fire (ofzoiets). Erg vet!
Aanstaande maandag (7 december) is er een vuurwerkshow van de Rijswijkse vuurwerkhal om 19:30 op de Generaal Spoorlaan (bij de Rijswijkse Schouwburg).
Meer Fok!kers die daarheen gaan?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:18 schreef revpolen het volgende:
[..]
ik ben hier zeker bij!
alleen is de show om 17 uur
quote:30-11-2009 : DEMO RIJSWIJKSE VUURWERKHAL VERPLAATST NAAR 7 DECEMBER!
Vandaag is bekend geworden dat de demo wordt geschoten op maandag 7 december!
Helaas moeten wij u melden dat de vuurwerkdemoshow
voor a.s. zondag 6 December 2009 NIET DOOR GAAT!
Ook wij vinden dit erg jammer, maar...
MAANDAG 7 DECEMBER 2009 om 19:30 uur gaat de show WEL DOOR!
Alleen bij te harde wind kan deze worden afgelast!
Houd daarom onze website in de gaten voor het laatste nieuws.
*shoof* *BAMMMM*quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
Die dingen doen één keer splash of spuiten ze langdurig/meerdere malen?
Da's geen geldquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:58 schreef Qunix het volgende:
Asian Thunder actiepakket!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
50 stuks voor 20 tot 30 euro!
Van welke importeur is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:11 schreef koenie95 het volgende:
koop dan binkies
6 voor 3 euro en knallen een stukje harder
Rot toch op. Jouw mening is niet de waarheid idioot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:44 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie niet.
Ik hoop dat jij je vingers, of zelfs een hand kwijtraakt door vuurwerk. Dit omdat vuurwerk ontzettend slecht voor het milieu is en ontzettende klereherrie maakt. Ik heb dus een gegronde reden dat ik hoop dat jij minimaal enkele vingers kwijtraakt. Voor straf zeg maar.
En waarom moet ik dood? Omdat ik liever heb dat jij vingers kwijtraakt, in plaats van dat jij zorgt voor overlast.
Vuurwerk is voor pubers.
En nu mond houden, ik heb gelijk.
Anders laat je je even opfokken door een overduidelijke trollquote:Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Rot toch op. Jouw mening is niet de waarheid idioot.
zo slechtquote:Op maandag 7 december 2009 19:20 schreef Qunix het volgende:
Ook tof van Marijn Vuurwerk:
[ afbeelding ]
Het Kabinetje!
Inderdaad.. best sneu eigenlijk.quote:
Echt he, die pijlen zijn bruut, maar toen der tijd 90 euro voor 4.quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-185511683302576434&q=ariane+pijl#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |