quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen. Daaronder vijf ruimtes voor jou om de antwoorden te typen. Wil je dat voor me doen?
vraag 1. Waarom steeds dit soort verhaaltjes in plaats van gewoon antwoord geven op vragen die ik je stel?
vraag 2. Waarom mij achterbaks noemen zonder daar een reden voor te hebben?
vraag 3. Waarom zo huilie doen terwijl ik je zelf vaak genoeg mensen zie afkraken?
vraag 4. Waarom zo huilie doen als 'het je worst zal wezen'?
vraag 5. Wat is je probleem met mij?
antwoord 1.
antwoord 2.
antwoord 3.
antwoord 4.
antwoord 5.
Weet jij nu precies waar het over gaat? Het enige dat ik heb begrepen is dat er een banaanvraag voor mij is, en een TR om mij. Maar niemand kan me vertellen wat er aan de hand is.quote:
Volgens mij heeft hij het niet door. Hoe kan je anders door blijven gaan en iedereen tegen zich in het harnas jagen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat iemand zó vol met leugens en hypocriet gelul kan zitten, zeg.En dan nog (tegen zichzelf vooral) volhouden dat hij zo'n modelburger is vol met goede eigenschappen.
Dat bedoel ik dan ook niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar goed ook, weg met dat ding. Dat geouwehoer wat je ermee krijgt.
Oké. Ik hoor het graag, als dat kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht op de pm in de inbox van KLB_modjes, want ik kan er ook niet helemaal wijs uit namelijk
Ik luister naar Neu! - Hallogallo, niet naar Lamon.!!!1quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Lamon. loopt bij een psychiater. Hoezo luistert er uberhaupt iemand naar hem?
Ik luister naar Brainpower.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |