Ga nu niet doen alsof jij een expert op het gebied van humor bent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
Hele slechte grappen wil ik in real life ook nog wel eens uitleggen. Juist omdat 'ie zo simpel en slecht is, heeft dat een absurd en komisch effect. Gelach gegarandeerd.
Daar ben je niet uniek in ofzo hoor. Ik weet niet of je dat denkt te zijn, maar dat doen vrij veel mensen zo. Waaronder ondergetekende.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
Hele slechte grappen wil ik in real life ook nog wel eens uitleggen. Juist omdat 'ie zo simpel en slecht is, heeft dat een absurd en komisch effect. Gelach gegarandeerd.
Ik weet niet of je het TR gelezen hebt, maar je mag best even eerlijk zeggen wat je vond, hoor. Je bent mod, en hebt een stem.quote:
Tegen de Modepolitie zeg je ook niet dat je het huidige mooi vindt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie lengte, staat me ook goed.
Ai ai ai, het is dus toch het excessieve gebruik van leestekens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, nee, eigenlijk niet
Ik vond zijn manier van posten niet geweldig, maar hij maakte me wel heel nieuwsgierig.
Een aantal weken later hebben we elkaar ontmoet en werd dat nieuwsgierige alleen maar erger.
Dus hebben we elkaar vaker ontmoet
Doe ik ook niet. Ik deel alleen een van mijn ervaringen. In de hoop dat jullie er wat van leren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga nu niet doen alsof jij een expert op het gebied van humor bent.
MILF leeftijdquote:
quote:
Denk het, ging ook net een pica van mezelf uploaden. ....maar goed.quote:
Je hebt PM schatje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het TR gelezen hebt, maar je mag best even eerlijk zeggen wat je vond, hoor. Je bent mod, en hebt een stem.
39quote:
van welke ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het TR gelezen hebt, maar je mag best even eerlijk zeggen wat je vond, hoor. Je bent mod, en hebt een stem.
pm even ppppleasssssssquote:
Nee, maar dat was dus ook wat ik deed / poogde te doen met die link. Het was niet zoals jij dacht dat het was / ik het bedoelde.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar ben je niet uniek in ofzo hoor. Ik weet niet of je dat denkt te zijn, maar dat doen vrij veel mensen zo. Waaronder ondergetekende.
Hehe, ik had hem nog in mijn cachequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |