quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen verdeeldheid, maar ze steken allemaal hun hand op om wat te willen zeggen...![]()
Dat lijkt me een groter kippenhok, dan de huidige Tweede Kamer
Ego.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat toch met mannen dat ze altijd lesbische vrouwen willen bekeren
linkjequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heeft hij al gegeven. Hetzelfde als voor Fas.
En toen heb ik zelfs nog een aanvulling gegeven
Het gaat over mij toch? Ik heb meerdere malen aan Lamon geprobeerd uit te leggen dat ik alleen dit account gebruik, waar ik toestemming voor heb. En ik heb hem keurig netjes gevraagd wat nou zijn probleem met mij is. Ik heb het geprobeerd maar hij lijkt het fatsoen te ontberen om netjes antwoord te geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan niet zo snel kloons ofzo vinden
Ouch, door een wesp gestoken en een allergische reactie gehad?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wt zijn omtrek is.
Hij is ongeveer zo dik als een cola blikje.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ouch, door een wesp gestoken en een allergische reactie gehad?
HET IS EEN DUUUUUDEquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
De enige die ik zou doen zonder pics ben jij.
Nee. Ik ben zelf ook nogal groot. dus hij is ook wat groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ouch, door een wesp gestoken en een allergische reactie gehad?
In de herfstvakantie weer naar disney villagequote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
De enige die ik zou doen zonder pics ben jij.
quote:
Waar zie je dat hier gebeuren?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat wil niet altijd wat zeggen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben zelf ook nogal groot. dus hij is ook wat groter dan gemiddeld.
Niet allemaal, alleen dit soort lesbo's:quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Plus lenzen ipv bril en geen kale kop.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ze moest gewoon geneukt worden, je hebt gelijk.
Nee, maar het is wel zo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil niet altijd wat zeggen hoor
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet allemaal, alleen dit soort lesbo's:
[ afbeelding ]
Deze zijn bijvoorbeeld niet voor niks verbannen naar de vrouwenwereld:
[ afbeelding ]
Ongeacht dat, misschien zijn het geen kloons, maar gewoon een stelletje relnichten die via msn het cool vinden om op internet te "rellen", bij 1 van de 2 had je duidelijk eenzelfde mening over als ik had, en ik weet niet of er uberhaupt naar het TR gekeken wordt, maar ik ben van mening veranderd, en vind het toch een goed idee om consequenties te geven aan dergelijk postgedrag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan niet zo snel kloons ofzo vinden
Daar ben je dan ook een vrouw voor. Een vrouw met een verkeerde (lees: vrouwelijke, op fancy tijdschriften gebaseerde) kijk op dingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
IQM, ik ben het echt niet eens met je PM. Maar ik ben te moe om goede tegen argumenten te bedenken.
EN ik ben beroemd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Siniti het volgende:
MOZY IS EEN HOMO MOZY IS EEN HOMO HAHAHAHA
Die willen mannen toch in elk geval eerst even zien? voordat ze ze bekeren dan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet allemaal, alleen dit soort lesbo's:
JA, WANT DIE OPMERKING WAS OOK HÉÉÉÉÉL ERG SERIEUS EN OOK ÉCHT BEDOELD OM HAAR TE WILLEN BEKEREN!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ze moest gewoon geneukt worden, je hebt gelijk.
Nou nou zeg!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
JA, WANT DIE OPMERKING WAS OOK HÉÉÉÉÉL ERG SERIEUS EN OOK ÉCHT BEDOELD OM HAAR TE WILLEN BEKEREN!!!!
msn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ongeacht dat, misschien zijn het geen kloons, maar gewoon een stelletje relnichten die via msn het cool vinden om op internet te "rellen", bij 1 van de 2 had je duidelijk eenzelfde mening over als ik had, en ik weet niet of er uberhaupt naar het TR gekeken wordt, maar ik ben van mening veranderd, en vind het toch een goed idee om consequenties te geven aan dergelijk postgedrag.
Ik zie werkelijk niet in wat dergelijk gedrag toevoegt.
Ik bekeer geen lesbo,squote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die willen mannen toch in elk geval eerst even zien? voordat ze ze bekeren dan.
Er moet wel bekeken worden of we ze terug willen hebben in de hetero wereld en wij (mannen) tijd en aandacht vrij moeten en willen maken voor dit soort vrouwenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die willen mannen toch in elk geval eerst even zien? voordat ze ze bekeren dan.
Inderdaad, jezus zeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
JA, WANT DIE OPMERKING WAS OOK HÉÉÉÉÉL ERG SERIEUS EN OOK ÉCHT BEDOELD OM HAAR TE WILLEN BEKEREN!!!!
Gisteren hadden we het erover dat zo'n vent flikker zou zijn waarop zo'n meisje iets zegt van 'dan zou ik een probleem hebben' ofzo waarop ik zei: Jij hebt hem homo gemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar je bent nog steeds maagd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef gers het volgende:
owja en ik hou mien bril want ik ben een faalhaas kwa lenzen![]()
en mien kop is niet meer kaal
pm?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ongeacht dat, misschien zijn het geen kloons, maar gewoon een stelletje relnichten die via msn het cool vinden om op internet te "rellen", bij 1 van de 2 had je duidelijk eenzelfde mening over als ik had, en ik weet niet of er uberhaupt naar het TR gekeken wordt, maar ik ben van mening veranderd, en vind het toch een goed idee om consequenties te geven aan dergelijk postgedrag.
Kan dit niet even in het FB topic?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
Oh god Lamon, overweeg eens psychiatrische hulp.
Hij heeft ooit via Hara zoiets onder ogen gekregen, dat bepaalde users op msn aan het praten waren over relletjes/users, maar nu gebruikt hij die situatie voor users die daar helemaal niks mee te maken hebben (zoals ik). Leugens, leugens, leugens...quote:
Mijn vader is leiding gevende geweest op een pshygiatrische afdeling.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
Oh god Lamon, overweeg eens psychiatrische hulp.
Beter ga je weer kaal!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef gers het volgende:
PICS!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef gers het volgende:
en dat natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
JAJA LAMON DE INTERNETS ZIJN SERIEUZE ZAKEN
JA, WANT DIE OPMERKING VAN MIJ WAS OOK HEEL ERG SERIEUS EN NIET BEDOELD ALS SLECHT GRAPJE!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Interwebz en winnen....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
JAJA LAMON DE INTERNETS ZIJN SERIEUZE ZAKEN
Krijg humor, mens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, WANT DIE OPMERKING VAN MIJ WAS OOK HEEL ERG SERIEUS EN NIET BEDOELD ALS SLECHT GRAPJE!!!!
VOLGENS MIJ BEGRIJPEN WIJ ELKAAR NIET ZO GOED.
liever niet ben aan mijn privacy gehechtquote:
Mij ookquote:
Ik heb niet eens hyves.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik krijg alleen respectzz en Jekentmeniet Dingens op hyves.
Beetje jammer dat ik niet van dat volk hou
HEET JIJ MADDOX !!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Mozy het volgende:
Ik ben ooit bijna aangeklaagd vanwege gekloot op het internet.
Hoe kun je dit een grapje noemen? HOE?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
PMquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef gers het volgende:
[..]
liever niet ben aan mijn privacy gehecht
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Mozy het volgende:
Moet je maar niet 'zuigen slet' zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Mozy het volgende:
Je bedoelt dat je vader zo gek is als een deur of watquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader is leiding gevende geweest op een pshygiatrische afdeling.
En die gast is zelf zo gek als een deur.
linkfail.quote:
Nee.quote:
Alleen mensen voor wie ie bedoelt is kunnen 't zien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo leuk dat de mensen van die site niet toestaan dat je 'm hotlinkt.
Jazeker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vader zo gek is als een deur of wat
40k klootzakjes?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Toen ik 12 was heb ik ooit een forum met 40.000 klootzakjes getrolled, en dat vonden ze niet leuk.
Dus toen zat mijn inbox vol met berichtjes van advocatenbureaus.
Ik zie 'm, hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen mensen voor wie ie bedoelt is kunnen 't zien.
baasquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Toen ik 12 was heb ik ooit een forum met 40.000 klootzakjes getrolled, en dat vonden ze niet leuk.
Nee, doe ik niet aan, en ik heb geen zin om een achterbakse rel te veroorzaken zoals alle anderen hier met hun zielige achterbakse gedrag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pm?
Ik ben nieuwsgierig en wil het topic niet vervuilen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
OMG!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
WTF. Mozy heeft hetzelfde haar als ik 3 jaar terug had.
Sekswoordenboek.nl?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ze waren irritant.
Dus ik ga dan irritant terug doen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet aan, en ik heb geen zin om een achterbakse rel te veroorzaken zoals alle anderen hier met hun zielige achterbakse gedrag.
Ik heb het gehad met BigKahuna en IQM, die beiden tig maal over de scheef gegaan zijn, en ik vind dat daar best concequenties aan vast mogen zitten, en dat is het, niets geheimzinnigs of interessants aan.
En verder hoef ik niets uit te leggen, als ze het niet met me eens zijn zie ik vanzelf de consequenties voor mezelf op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |