pm?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ongeacht dat, misschien zijn het geen kloons, maar gewoon een stelletje relnichten die via msn het cool vinden om op internet te "rellen", bij 1 van de 2 had je duidelijk eenzelfde mening over als ik had, en ik weet niet of er uberhaupt naar het TR gekeken wordt, maar ik ben van mening veranderd, en vind het toch een goed idee om consequenties te geven aan dergelijk postgedrag.
Ik zie werkelijk niet in wat dergelijk gedrag toevoegt.
Kan dit niet even in het FB topic?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ongeacht dat, misschien zijn het geen kloons, maar gewoon een stelletje relnichten die via msn het cool vinden om op internet te "rellen", bij 1 van de 2 had je duidelijk eenzelfde mening over als ik had, en ik weet niet of er uberhaupt naar het TR gekeken wordt, maar ik ben van mening veranderd, en vind het toch een goed idee om consequenties te geven aan dergelijk postgedrag.
Ik zie werkelijk niet in wat dergelijk gedrag toevoegt.
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
Oh god Lamon, overweeg eens psychiatrische hulp.
Hij heeft ooit via Hara zoiets onder ogen gekregen, dat bepaalde users op msn aan het praten waren over relletjes/users, maar nu gebruikt hij die situatie voor users die daar helemaal niks mee te maken hebben (zoals ik). Leugens, leugens, leugens...quote:
Mijn vader is leiding gevende geweest op een pshygiatrische afdeling.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
Oh god Lamon, overweeg eens psychiatrische hulp.
Beter ga je weer kaal!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef gers het volgende:
owja en ik hou mien bril want ik ben een faalhaas kwa lenzen![]()
en mien kop is niet meer kaal
PICS!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef gers het volgende:
owja en ik hou mien bril want ik ben een faalhaas kwa lenzen![]()
en mien kop is niet meer kaal
en dat natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
JAJA LAMON DE INTERNETS ZIJN SERIEUZE ZAKEN
JA, WANT DIE OPMERKING VAN MIJ WAS OOK HEEL ERG SERIEUS EN NIET BEDOELD ALS SLECHT GRAPJE!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
JA, WANT DIE OPMERKING WAS OOK HÉÉÉÉÉL ERG SERIEUS EN OOK ÉCHT BEDOELD OM HAAR TE WILLEN BEKEREN!!!!
Interwebz en winnen....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
JAJA LAMON DE INTERNETS ZIJN SERIEUZE ZAKEN
Krijg humor, mens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, WANT DIE OPMERKING VAN MIJ WAS OOK HEEL ERG SERIEUS EN NIET BEDOELD ALS SLECHT GRAPJE!!!!
VOLGENS MIJ BEGRIJPEN WIJ ELKAAR NIET ZO GOED.
liever niet ben aan mijn privacy gehechtquote:
Mij ookquote:
Ik heb niet eens hyves.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik krijg alleen respectzz en Jekentmeniet Dingens op hyves.
Beetje jammer dat ik niet van dat volk hou
HEET JIJ MADDOX !!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Mozy het volgende:
Ik ben ooit bijna aangeklaagd vanwege gekloot op het internet.
Hoe kun je dit een grapje noemen? HOE?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat toch met mannen dat ze altijd lesbische vrouwen willen bekeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |