geen behoefte aan de rar?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
tvp voor de hyves van dat blonde mokkel uit RMV en dat kleine 11jarige hoertje uit Wegmisbruikers
dat had ik ook wel zelf mogen verzinnenquote:
Lesbisch ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Moest die meid ook meiden kiezen of is ze lesbo?
Ze moest ook kiezen dacht ik, ik zou het eigenlijk niet wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
die meid is van de verkeerde kantquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja, maak er een postkrik reeks van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Leuk topic , volgende week 13 topics?
Je kan sowieso in de OPquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef rene90 het volgende:
Volgende week wil ik ook in de OP...., alleen dan moet ik werken
Doe de tv gewoon even uit en over tien minuten weer aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef teamlead het volgende:
HvN is toch ook werkelijk te ergWat een tranentrekkerij
Simpele zielen nieuws.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef teamlead het volgende:
HvN is toch ook werkelijk te ergWat een tranentrekkerij
nee joh.. nu lach ik weesjes uit.. net een bejaarde... top-tvquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Doe de tv gewoon even uit en over tien minuten weer aan
Morgen kan je het terugzienquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar kan je zien hoeveel posts je vandaag had want ik heb er triest veel volgens mij
Top Oss bestaat helemaal niet meer lul!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |