Alleen omdat ik vrijdag bij Do heb geslapen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef s0k het volgende:
[..]
Zo in de loop der tijd heb jij bij bepaalde mensen een imago opgebouwd als, hoe kan ik dit netjes zeggen: Matras.
Afvallen is sowieso niet verkeerdquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat ik nu heb.
Even cola light halen
qftquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof je daar moeite mee zou hebben
Mijn naam betekent Brave Bart.quote:
heuj ga mij ook eens antwoordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vrijdag bij Do heb geslapen?
Ligt eraan he!quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afvallen is sowieso niet verkeerd.
Hihi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Mn bierflesje is leegOm maar ff een basaal onderwerp aan te snijden.
Verwachte reactie:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
We kunnen twee SC's oprichten, eentje voor degenen die voor Lau en mij zijn, en een andere voor de Jimbo-aanhangers.
Ja, normaal was jij de lieve onschuldige niet oversekste jongen die niet met zijn Noorse meisjes naar bed zou gaan omdat hij inzag dat dat behoorlijk kansloos zou zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat je gewoon opeens heel anti doet
normaal was je nog wel liefMaar nu opeens
tof idee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
We kunnen twee SC's oprichten, eentje voor degenen die voor Lau en mij zijn, en een andere voor de Jimbo-aanhangers.
Mag ik dan een eigen SC met D_A enzo? Waar we gewoon normaal met elkaar omgaan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
Een oldbie-SCquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik dan een eigen SC met D_A enzo? Waar we gewoon normaal met elkaar omgaan?
What the fuckquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan he!
maar in mijn geval niet. Ik hoop nog 8 cupmaten af te vallen.
[..]
Hihi.
Hoeven de mods iig niet in te grijpen in die SC.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Verwachte reactie:
Wat zal het stil zijn bij die Jimbo-aanhangers.
Komaan zegquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Noortje. het volgende:
cup of omvangs-maten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan he!
maar in mijn geval niet. Ik hoop nog 8 cupmaten af te vallen.
[..]
Hihi.
HA jij snapt hetn ietquote:
Mods?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoeven de mods iig niet in te grijpen in die SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |