Too easy.quote:
Dacht dat jij heel pub-sc gehad had.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen seks gehad met Michel.
Boooooring...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar wel vetes. Minder hevig.
Ik ben ook jouw laffe kloon tochquote:
Wat dan wel?quote:
JA ! eigenlijk welquote:
Hoe kom je daar nou weer bij!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Dacht dat jij heel pub-sc gehad had.
En ja, ik zie mezelf als een passant, dus telt niet
[..]
Boooooring...
True,quote:
Wat ik had, en die hingen nog niet eens dichtbij mijn navelquote:
zijn dat voor dingen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DIE ZIJN LEKKER.
Niet die gast, maar dat spul.
Zo in de loop der tijd heb jij bij bepaalde mensen een imago opgebouwd als, hoe kan ik dit netjes zeggen: Matras.quote:
Dat je gewoon opeens heel anti doetquote:
Doe je in je melk, zoals e rstaattquote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zijn dat voor dingen dan?
Zwaarder betekent niet groterquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat ik had, en die hingen nog niet eens dichtbij mijn navelDie van dat plaatje zijn veel zwaarder dus groter.
Puberzaken hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True,
Maar wat is heir gaanden PUBBERS?
speculaas balletjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DIE ZIJN LEKKER.
Niet die gast, maar dat spul.
Jaquote:
'Anti doen'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat je gewoon opeens heel anti doet
normaal was je nog wel liefMaar nu opeens
"Had" ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat ik had, en die hingen nog niet eens dichtbij mijn navelDie van dat plaatje zijn veel zwaarder dus groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |