Nee, dat niet.quote:
Deed ik al kutalto van niksquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik doe alto en sluit me nergens bij aan
Als je écht alto wilt doen, zég je dat je je nergens bij aansluit, maar sluit je je eigenlijk overal bij aan en ben je alsnog de grootste meeloper ooit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik doe alto en sluit me nergens bij aan
Niet 8quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je écht alto wilt doen, zég je dat je je nergens bij aansluit, maar sluit je je eigenlijk overal bij aan en ben je alsnog de grootste meeloper ooit.
[..]
Niet 8
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, normaal was jij de lieve onschuldige niet oversekste jongen die niet met zijn Noorse meisjes naar bed zou gaan omdat hij inzag dat dat behoorlijk kansloos zou zijn.Of zei je dat alleen maar om een andere reden?
Ik richt The New Wave of Alternatism opquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je écht alto wilt doen, zég je dat je je nergens bij aansluit, maar sluit je je eigenlijk overal bij aan en ben je alsnog de grootste meeloper ooit.
[..]
Niet 8
Is het serieus alleen hier om?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, normaal was jij de lieve onschuldige niet oversekste jongen die niet met zijn Noorse meisjes naar bed zou gaan omdat hij inzag dat dat behoorlijk kansloos zou zijn.Of zei je dat alleen maar om een andere reden?
En van de ene dame ook naar de andere dame?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dat ben ik ook, maar soms gebeuren gewoon zulke dingen.
Als je 7 jaar iemand al spreekt maar nooit gezien heb en t klopt dan loopt zo iets gewoon uit de hand met een drankje erbijDat kan iedereen gebeuren.
De intenties om gelijk te neuken zijn dr nooit geweest tenminste. het een leidde gewoon naar het andere.
"Dingen kunnen veranderen."quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef mstr het volgende:
Lau is van bitcherig tegen bijna iedereen, naar bitcherig tegen Jimbo gegaan
Die allemaal gewoon hartstikke huppel zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik richt The New Wave of Alternatism op.. Alleen maar om altomeisjes te leren kennen
Verbodem voor duitsers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik richt The New Wave of Alternatism op.. Alleen maar om altomeisjes te leren kennen
Alto's zijn altijd de grootste groepen zich zich afsluitenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voel je niks vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die allemaal gewoon hartstikke huppel zijn
In het echt is ze lief.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef mstr het volgende:
Vrouwenquote:
"Dat kan iedereen gebeuren."quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
Als je 7 jaar iemand al spreekt maar nooit gezien heb en t klopt dan loopt zo iets gewoon uit de hand met een drankje erbijDat kan iedereen gebeuren.
De intenties om gelijk te neuken zijn dr nooit geweest tenminste. het een leidde gewoon naar het andere.
Duitse altodames zijn geil manquote:
Goede vooruitgang toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef mstr het volgende:
Toen ging Lau naar huis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar het verhaal is dus:
- Tijger neukt Limbo
- Stoppen met neuken
- Do neukt Tijger
- en toen?
Ik heb nooit gezegd dat ik beide geneukt hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
En van de ene dame ook naar de andere dame?
drank is geen excuusquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Dat kan iedereen gebeuren."
Ik weet niet of je het doorhad, maar als het goed is was je er zelf bij en deed je het ook zelf.
Maar ook nooit ontkent, terwijl ik het al 3x gezegd heb ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik beide geneukt heb
wat ik wel mooi vind is de roddels die binnen 24 uur verspreid zijndat zijn de mooie dingen
Whatever.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
Echt he. Best naïef te geloven dat er mannen zijn die naast bier, tieten en frituur niet constant aan seks denken.quote:
Je hebt het zelf op FOK! gezet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik beide geneukt heb
wat ik wel mooi vind is de roddels die binnen 24 uur verspreid zijndat zijn de mooie dingen
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar het verhaal is dus:
- Tijger neukt Limbo
- Stoppen met neuken
- Do neukt Tijger
- en toen?
En wat is nu het probleem?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhad, maar als het goed is was je er zelf bij en deed je het ook zelf.
ja, dat was ik zeker , maar ik ga niet liggen klagen als iemand waarmee je zn goede band heb zoiets opeens gebeurtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
die eigenlijk gewoon geen chicks waren.quote:
Ze praten alleen duits.quote:
WOWOW. Tijger neukt niemand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar het verhaal is dus:
- Tijger neukt Limbo
- Stoppen met neuken
- Do neukt Tijger
- en toen?
Vergeet niet dat hij PUB haatte en noooooit in zijn leven op een meet wilde komen (haha!!!!).quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Whatever.Het valt me gewoon op dat je instellingen, meningen en principes zijn veranderd na vrijdagnacht.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef RenRen- het volgende:
Ja hoi, katten, mijn bed raakt nu aardig vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |