Pech gehad. eten is lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet zoveel chips vreten.
Egoquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom willen mannen grote piemels?
Crane.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef remlof het volgende:
Wtf? Oorlogsheld (83) verzon complete carrière
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
HAHAHAHA die TR van je is echt hilarisch Lamon!
Mag ik hem wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer lang haar aan het groeienquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel. Lang haar.Vrijwel alle jongens in Nederland hebben kort haar, en dan vaak ook nog van die stekelachtige kapsels.
Puhlease. Dit is veel beter.
Om dezelfde reden dat vrouwen een slanke taille willen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom willen mannen grote piemels?
Over welke Martijn hebben we het hier? ZH?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Martijn en ik zijn even lang
Mits ik de laatste 1/2 maanden niet gegroeid ben.
Op veelquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
DAN IK, GRATENKUT!JAAHAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tozz, als ik mijn punt terug heb van m'n taalvaardigheidstentamen, dan diss ik jullie allemaal.
Pics wanneer het op lengte is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben weer lang haar aan het groeien. Totdat ik het zat ben en weer kort doe waarna ik het weer laat groeien. Cyclus.
NEE!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben weer lang haar aan het groeien. Totdat ik het zat ben en weer kort doe waarna ik het weer laat groeien. Cyclus.
Hahaha. Ging die goed?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op veel.
[..]
JAAHAAA!
Tozz, als ik mijn punt terug heb van m'n taalvaardigheidstentamen, dan diss ik jullie allemaal.
jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Over welke Martijn hebben we het hier? ZH?
En dan kan ik weer trots zijn op je.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op veel.
[..]
JAAHAAA!
Ik heb haar met een slagquote:
Toen ik nog wat langer (niet tot op mijn schouders maar zeker ook niet heel kort) had, had ik een nog veel ergere babyfacequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel. Lang haar.Vrijwel alle jongens in Nederland hebben kort haar, en dan vaak ook nog van die stekelachtige kapsels.
Puhlease. Dit is veel beter.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb haar met een slag. En ik ga het niet stijlen. Dus nu heb ik zo'n surferskapsel terwijl ik gewoon stijl haar wil
.
Ik ben ook hilarisch, en binnen een paar minuten geschreven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Pics. Ik oordeel wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen ik nog wat langer (niet tot op mijn schouders maar zeker ook niet heel kort) had, had ik een nog veel ergere babyface
Nu is het redelijke kort en gewoon een beetje plat en aan de voorkant wat omhoog
Maar dit is ook kanker, ik weet eigenlijk niet wat een goed kapsel voor mij is![]()
pics.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen ik nog wat langer (niet tot op mijn schouders maar zeker ook niet heel kort) had, had ik een nog veel ergere babyface
Nu is het redelijke kort en gewoon een beetje plat en aan de voorkant wat omhoog
Maar dit is ook kanker, ik weet eigenlijk niet wat een goed kapsel voor mij is![]()
Hoezo dan? Ik had toestemming van remlof voor Otis2.0. Wat is je probleem eigenlijk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Over Otis2.0, en eventuele klonen, ik ben benieuwd wat het wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |