quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMGGG, mag ik je handtekening voor m'n oma?!
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spannend worden op FOK!.quote:
Eens met Luurtje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kort haar zou je beter staan, want je hebt een schattig gezicht. En met kort haar ben je net iets stoerder.
Ligt er ook maar net aan hoe jij je haar dan draagtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik heb een nogal dikke kop, en dan lijkt ie nog dikker.
Ik wilde hem bijna niet maken wegens voorspelbaarheid. Ik ben volgens mij 1.82. En ik weet trouwens ook niet hoe lang m'n piemel is, ik heb hem nooit gemetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voorspelbaar. De punt staat verkeerd?
Ja, dan moet je niet zoveel chips vreten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik heb een nogal dikke kop, en dan lijkt ie nog dikker.
Helemaal niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kort haar zou je beter staan, want je hebt een schattig gezicht. En met kort haar ben je net iets stoerder.
waar gaat ditr nou weer over?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spannend worden op FOK!.
Leuk, helaas heb ik mijn chips net op dus dan maar wat popcorn makenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spanned worden op FOK!.
Waarover heb je een TR gedaan dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spannend worden op FOK!.
Je krijgt alweer 2 pluspunten erbijquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde hem bijna niet maken wegens voorspelbaarheid. Ik ben volgens mij 1.82. En ik weet trouwens ook niet hoe lang m'n piemel is, ik heb hem nooit gemeten. Wel gewoon voldoende is gebleken, en in ieder geval niet ondergemiddeld (ik heb op voetbal gezeten
).
Jij hebt geen smaak.quote:
Martijn en ik zijn even langquote:
Je bent kleinquote:
Op hoeveel sta ik nu?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je krijgt alweer 2 pluspunten erbij. Je bent iig langer dan me
.
En dat is hoelang?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
DAN IK, GRATENKUT!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Lang haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |