Nee, ik heb over alles een mening en ik heb een voorliefde voor vreemde situaties en 'avonturen'. En ik ben ook echt te open over alles, ik heb geen taboesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je dan een saaie drol? Kan ik me ook niet voorstellen. En ik begrijp ook niet dat BT geen avances richting jou heeft gemaakt
.
..quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je er uitziet
Sorry, zover was ik nog niet met nalezenquote:
Dit maar dan omgekeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt niet op Boris en je kijkt niet als een debiel
Even een totaal niet relevante vraag. Hoe lang ben je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb over alles een mening en ik heb een voorliefde voor vreemde situaties en 'avonturen'. En ik ben ook echt te open over alles, ik heb geen taboes.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, zover was ik nog niet met nalezen![]()
17.4cm.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even een totaal niet relevante vraag. Hoe lang ben je?
Ik las tattoes. Dat je het even weet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb over alles een mening en ik heb een voorliefde voor vreemde situaties en 'avonturen'. En ik ben ook echt te open over alles, ik heb geen taboes.
Kort haar zou je beter staan, want je hebt een schattig gezicht. En met kort haar ben je net iets stoerderquote:
Je kijkt niet als boris en je lijkt niet op een debiel?quote:
Het was ook verder niemand opgevallen dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, zover was ik nog niet met nalezen![]()
GMTA!
Fijn dat je me dat even vertelt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las tattoes. Dat je het even weet.
Ik winquote:
Ik had een andere reactie verwacht, maar deze is ook leuk gevonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kijkt niet als boris en je lijkt niet op een debiel?
Maar ik heb een nogal dikke kop, en dan lijkt ie nog dikker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kort haar zou je beter staan, want je hebt een schattig gezicht. En met kort haar ben je net iets stoerder.
Fok.rarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |