quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk
Nou jammer, maar daar kom je niet meer van af
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maargoed, in bed hoeven we niet te praten.
WIE WIE WIEquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
WTF BOIS WE HEBBEN EEN BEROEMDHEID IN ONS MIDDEN.
Ik ben niet zo'n bad boy die een van z'n bitches 1x per week opbelt om te neuken, maar ik ben ook geen poezelig konijntjequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maargoed, in bed hoeven we niet te praten.
Ben je dan een saaie drolquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bad boy die een van z'n bitches 1x per week opbelt om te neuken, maar ik ben ook geen poezelig konijntje. Als je me zou irriteren zou ik er wat van zeggen.
Nee, aromatischquote:
Goed verhaal, broeder. Is er nog een climax of hou je het op deze cliffhanger?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
Bt en ik hebben een tijd terug besloten om maar geen stelletje te worden, want anders zou de mensheid niks meer na te streven hebben en zou het wel erg saai zijn op aarde, omdat gelijk met ons wereldvrede is bereikt.
Stinkt ze?quote:
Aye, ik zal maar wel even aan je huiswerk gaan zitten danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een eerste deeltentamen ja, morgen m'n tweede en verder krijgen wij cijfers voor de presentaties die we geven en de dingen die mijn groepsgenoten inleveren.
Ja da's zo zielig voor de rest, als ze zich realiseren dat perfectie al bereikt is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
Bt en ik hebben een tijd terug besloten om maar geen stelletje te worden, want anders zou de mensheid niks meer na te streven hebben en zou het wel erg saai zijn op aarde, omdat gelijk met ons wereldvrede is bereikt.
Ik weet niet eens hoe je er uitzietquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Mozy het volgende:
WAAROM VINDT IEDEREEN DAT IK OP BORIS LIJK?!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar hebben ze heul geen universiteit!
Nee, ik heb over alles een mening en ik heb een voorliefde voor vreemde situaties en 'avonturen'. En ik ben ook echt te open over alles, ik heb geen taboesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je dan een saaie drol? Kan ik me ook niet voorstellen. En ik begrijp ook niet dat BT geen avances richting jou heeft gemaakt
.
..quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je er uitziet
Sorry, zover was ik nog niet met nalezenquote:
Dit maar dan omgekeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt niet op Boris en je kijkt niet als een debiel
Even een totaal niet relevante vraag. Hoe lang ben je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb over alles een mening en ik heb een voorliefde voor vreemde situaties en 'avonturen'. En ik ben ook echt te open over alles, ik heb geen taboes.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, zover was ik nog niet met nalezen![]()
17.4cm.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even een totaal niet relevante vraag. Hoe lang ben je?
Ik las tattoes. Dat je het even weet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb over alles een mening en ik heb een voorliefde voor vreemde situaties en 'avonturen'. En ik ben ook echt te open over alles, ik heb geen taboes.
Kort haar zou je beter staan, want je hebt een schattig gezicht. En met kort haar ben je net iets stoerderquote:
Je kijkt niet als boris en je lijkt niet op een debiel?quote:
Het was ook verder niemand opgevallen dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, zover was ik nog niet met nalezen![]()
GMTA!
Fijn dat je me dat even vertelt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las tattoes. Dat je het even weet.
Ik winquote:
Ik had een andere reactie verwacht, maar deze is ook leuk gevonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kijkt niet als boris en je lijkt niet op een debiel?
Maar ik heb een nogal dikke kop, en dan lijkt ie nog dikker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kort haar zou je beter staan, want je hebt een schattig gezicht. En met kort haar ben je net iets stoerder.
Fok.rarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |