Vanmiddag zag ik vanuit de auto de kleuren al erg mooi worden! Dus met een week moet dat helemaal goed te doen zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
Wachten tot de kleuren wat beter worden.
Ik was vanmiddag door het park aan het hardlopen. Over kastanjes en beuken nootjes. En bruine bladeren. Tis zo jammer dat ik volgende week een maand naar Vietnam ga. Dus voor mij geen herfst foto's...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik vanuit de auto de kleuren al erg mooi worden! Dus met een week moet dat helemaal goed te doen zijn!
foto met lange sluitertijd van de klok die je een uur terugzetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef ..bennie het volgende:
Gewoon een zwarte foto insturen, dat is herfst, stomme klok anders, lange donkere zwarte nachten.
Als je geen zin hebt wil ik er nog wel een keer heen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Noxa het volgende:
Tis zo jammer dat ik volgende week een maand naar Vietnam ga.
Dan ben ik benieuwd wat inzendt bij het thema winterquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef ..bennie het volgende:
Gewoon een zwarte foto insturen, dat is herfst, stomme klok anders, lange donkere zwarte nachten.
n hele witte foto inzendenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat inzendt bij het thema winter
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan woon je niet in Nederland. Dan kan je beter een hele bruine foto insturen.
Het is nog even wennen dat ik op plaatsen kan posten waar posten niet zo gepast isquote:
Ook geweest? Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnamquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt wil ik er nog wel een keer heen hoor
Vietnam![]()
Eind deze maand volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ook geweest? Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnam. Tegen die tijd een showcase.
Zal kijken of ik van de week de herfst nog pakkend op de plaat kan krijgen. Wanneer gaat die klok een uur terug?
25 oktoberquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ook geweest? Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnam. Tegen die tijd een showcase.
Zal kijken of ik van de week de herfst nog pakkend op de plaat kan krijgen. Wanneer gaat die klok een uur terug?
Ja, 2 maanden. Een van de mooiste landen waar ik tot nu toe geweest benquote:
Ben benieuwd, helaas had ik nog geen DSLR toen ik er was.quote:Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnam. Tegen die tijd een showcase.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef Xilantof het volgende:
Herfst!
Iedereen ziet het, iedereen zit er midden in, iedereen kan het fotograferen.
quote:
Ah da's onze nieuwe fotmod?quote:
Laat haar maar lekker in PUB blijven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah da's onze nieuwe fotmod?![]()
Herfst... brrrrr moet ik toch nog naar buiten
Je weet het nooit me onze fot leiders, altijd weer verrassend nieuw beleidquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker in PUB blijven.
Wees creatief, Gaoxing! De herfst van je leven, herfstgevoel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Potdorie, was ik net weer enthousiast mee aan het doen....
De herfst van je leven...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Wees creatief, Gaoxing! De herfst van je leven, herfstgevoel...
Nou uhh... het begint toch wel midden augustus te worden hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:35 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, niet ik, he?![]()
En Gaoxing vast ook niet, hoor!
![]()
Hahaha nee ik zal de laatste zijn die hier mod wordtquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
[..]
Ah da's onze nieuwe fotmod?![]()
Herfst... brrrrr moet ik toch nog naar buiten
En bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker in PUB blijven.
Mooi, wat zijn die lichtjes?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef blue_funk het volgende:
Gefeliciteerd winnaars van september![]()
Herfst
[ afbeelding ]
(Foto van een paar dagen geleden...)
is dat een bos?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil deze herfst weer eens naar Delfs Hout in Delft. Kan me daar prachtige plaatjes herinneren van een paar jaar terug!
Ik denk dat je toch nog twee verbeterpuntjes moet doorvoeren. Ten eerste moet je bij het scheren je scheerapparaat aanzetten, en ten tweede zou het helpen als je er dichterbij zou staan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:45 schreef ..bennie het volgende:
Hier een belichtingstestzelfportretje met herfstkleuren van gisteren om alvast in de stemming te komen.
[ afbeelding ]
bos/park inderdaad. Aan de zijde van de Ikea. Vanaf de A13 zie je het liggen.quote:
Je kan dan het beste naar Knus toe rijden en vanaf daar gaan wandelen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bos/park inderdaad. Aan de zijde van de Ikea. Vanaf de A13 zie je het liggen.
Ik kan dit wel waarderenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nog eentje, inderdaad ook met wat groen.![]()
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:38 schreef ElizabethR het volgende:
TPVpVT
Op het terrein van Ashford Castle kleurt het al heel aardig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouwvandalen, ik vind beide foto's hartstikke mooi en de tweede dus erg goed gevonden.
Blue_Funk, die eerste is fantastisch!!
Damn, dan is ie wel heeeeeeeeel onscherpquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
ER, ik dacht bij die laatste foto dat het een hertje was (heel even). Dat zou wel een topfoto geweest zijn.
Mijn idee, wat doe je!quote:
Persoonlijk vind ik de 3e het mooist. Het eenzame bankje met die hangende takken en bladeren, warme licht vanaf de zijkant, beetje dat zachte dromerige. Erg mooi beeld! De 1e heeft met dat water ook wel wat maar door de bewerking is er heel wat detail in de highlights verdwenen (vooral links in het groen en rechts aan de rand). Het had zo mooi kunnen zijn met al dat fijne detail van blaadjes en de verschillende kleurtinten die er in zitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:38 schreef ElizabethR het volgende:
TPVpVT
Op het terrein van Ashford Castle kleurt het al heel aardig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouwvandalen, ik vind beide foto's hartstikke mooi en de tweede dus erg goed gevonden.
Blue_Funk, die eerste is fantastisch!!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef Aeariel het volgende:
Wat past er nou meer bij de herfst dan paddestoelen?
[ afbeelding ]
Had je geen umberrella bij je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:19 schreef umberrella het volgende:
Ik dacht vandaag, ik ga ff het bos in... nieuwe lens... herfstfoto's schieten voor de wedstrijd. Ben nu terug en zo ontzettend nat van de regen, met enkel wat paddestoelen.
Na het eten maar eens zien of ik wat kan posten
Zeer terecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Xilantof het volgende:
[stemtopic] september 2009, mooie locaties
De derde winnaar...
Yay! Dankquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Xilantof het volgende:
[stemtopic] september 2009, mooie locaties
De derde winnaar...
daar waaide t te hard voor!quote:
Nou inderdaad! En ik had het nog niet gezegd, maar alle winnaars: gefeliciteerd!quote:
Misschien kun je ze hier overtuigen dat het regenseizoen er aankomt en dat het dan voor Arubaanse begrippen wel echt herfstachtig is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:32 schreef Dya het volgende:
Helaas en Gelukkig is het in Aruba geen Herfst...
Helaas: Omdat ik dan niet kan meedoen
Gelukkig: Omdat de zon me prima bevalt![]()
Zitten al erg mooie foto's tussen!
Succes!
Daar zit wat in..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tootoo het volgende:
[..]
Misschien kun je ze hier overtuigen dat het regenseizoen er aankomt en dat het dan voor Arubaanse begrippen wel echt herfstachtig is?Niemand heeft dan vast dat type herfst foto
Roep het niet al te hard... ik herinner me nog heel goed dat ik tijdens mijn stage opo Curacao op een gegeven moment mijn kamer een uur lang kon dwijlen omdat ie een beetje blank stondquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:01 schreef Dya het volgende:
[..]
Daar zit wat in..
Het regen seizoen is volgens mij wel al begonnen.. maar merk er helemaal niks van..
Zit hier nu 6 weken .. en heb pas 1 keer regen gehad.. een uurtje.
Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk, (maar stiekem liever niet)
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Tootoo het volgende:
[..]
Roep het niet al te hard... ik herinner me nog heel goed dat ik tijdens mijn stage opo Curacao op een gegeven moment mijn kamer een uur lang kon dwijlen omdat ie een beetje blank stondDat was tijdens het einde van de regenperiode eind janurari / begin februari
(niet offtopic allemaal hoor, het gaat immers om regen, wat hoort bij herfst)
Ds de komende keer dat het regent moet jij een vette foto nemen, keurig in de herfst dus
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef umberrella het volgende:
Ik denk niet dat dit m gaat worden... maar ik wilde mn marilyn monroe paddo niet onthouden:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik de achtergrond te storend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:06 schreef Smetske81 het volgende:
Ben aan het denken of ik deze foto zal insturen.
[ afbeelding ]
Herfst hoeft natuurkijk niet puur natuur te zijn. Toch?
Ohquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:04 schreef Tootoo het volgende:
Het is vorig jaar net iets voor de herfst geschoten, maar het had al stiekem wel een beetje weg van wat herfst achtige kleuren... Wilde hem nog wel met jullie delen dus
[ afbeelding ]
Ow en ER en Blue Funk: beide gefecliteerd ook! Beide mooie platen!
Ja hoor Gao.... ik ben naar buiten gegaan en heb mijn camera wat in het rond gegooid op autodrive stand en toen had ik ineens 35623 foto's van de herfstquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Gaoxing het volgende:
Joh, erg vroeg ER! Maar ja, het is natuurlijk ook wel heel erg makkelijk in Ierland he.....![]()
![]()
Je gaat blaadjes rood verven??quote:Ik ben al blij dat ik een idee heb
Ik was er 11 maanden geleden, en op de foto's zie je niet eens dat het winter is, er zijn gewoon weinig bomen, wel veel weiland en sloten. En molens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:29 schreef Kremers het volgende:
De Zaanse schans lijkt mij ook wel leuk om als herfstonderwerp te gebruikenIk weet alleen niet of de herfstkleuren daar goed zichtbaar zijn.
Inderdaad Bonaire.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Omniej het volgende:
Toch nog best lekkere kwaliteit voor een telefooncameraatje.
Ook een mooi eiland overigens (Bonaire?), doet me weer terugverlangen naar Curacao.(zelfde soort begroeiing e.d... erg herkenbaar
)
quote:
MevrouwVanDalen, is dit de inzending?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:50 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Netsplitter, is dit je vragenuurtje?
En nee, ik ben er nog niet uit.
quote:[b]
XimuL, moeten wij gaan kiezen voor je?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef XimuL het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn keuze al gemaakten ingezonden (de 1ste foto)
lekker, alleen heb ik t idee dat de scherpte niet echt op t blad ligtquote:
hij is een beetje grijzig, zou graag wat meer contrast erin zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef Aeariel het volgende:
Wat past er nou meer bij de herfst dan paddestoelen?
[ afbeelding ]
de paddenstoelen doen me t meest, maar ga eens op ooghoogte ermee, dan word t veel spannenderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Ruud het volgende:
Afgelopen dagen even op pad geweest:
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3530/4011401831_a8a81de0c6_b.jpg
[ afbeelding ]
Groter: http://farm3.static.flickr.com/2485/4012169882_3c38468093_b.jpg
[ afbeelding ]
Groter: http://farm3.static.flickr.com/2506/4012171726_79c8dffe22_b.jpg
Maar volgende week de hele week de tijd, dus ik weet het nog niet
jammer van t blad bovenin rechts, dat stoort me een beetje bij de eerste fotoquote:
leuk idee, idd wat nat, misschien nog eens proberen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf vind ik het blad te glimmend, heb hem ingesmeerd met olie en daarna met natgespoten met plantenspuit. door de olie blijven het meer individuele druppeltjes. misschien had ik het ook mooier gevonden als het grotere druppels waren,.. wat vinden jullie er van?
ze lijken op elkaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom natuurlijk net om de hoek kijken en van bewerken heb ik nog helemaal geen kaas gegeten. Maar wel ben ik er vanmorgen op uit gegaan om wat herfstige kiekjes te schieten.
Tot nu toe heb ik er 2 en standaard een beetje bewerkt met picasa. Wees lief voor meWat vinden jullie er van?
foto's zijn klikbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag ben ik ook nog een keer weggeweest maar daar zitten volgens mij mooiere tussen.
quote:
Ik vind de kleur meer hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef ioHpeiH het volgende:
Pas ook mooie herfst foto's gemaakt. Ik twijfel of ik zwart-wit of kleur het mooiste vindt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja, de grotere versies staan hier http://www.flickr.com/photos/iohpeih/
quote:
Deze omzetting was een bewuste keuze, omdat de nerf van het blad er zo lekker uit springt. Lekker de donkere kant van de herfst benadrukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
![]()
Van de twee foto's die hierboven zijn gepost vind ik de kleurenversie het mooist, máár, met een betere z/w omzetting zou hij in z/w ook erg fraai kunnen zijn denk ik.
Nu vind ik het blad in de z/w versie veel te donker, terwijl hij er in de kleurenversie echt uitspringt.
Ik ben even zo vrij geweest om hem zelf ook eens naar z/w om te zetten en zo zou ik het hebben gedaan: http://i36.tinypic.com/1pe6f6.jpgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef ioHpeiH het volgende:
[..]
Deze omzetting was een bewuste keuze, omdat de nerf van het blad er zo lekker uit springt. Lekker de donkere kant van de herfst benadrukken.
Bedankt voor het commentaar, tof dat er hier zo actief gereageerd wordt
De grijstinten komen er veel beter uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben even zo vrij geweest om hem zelf ook eens naar z/w om te zetten en zo zou ik het hebben gedaan: http://i36.tinypic.com/1pe6f6.jpg
't Klopt inderdaad wel dat in jouw z/w versie de nerf van het blad heel goed zichtbaar is, op zich heeft dat ook wel weer wat.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
LovelyLady, ik vind 1 het leukst, cotrast tussen het rode blad en de blauwgrijze ondergrond is leuk. Vind ik.![]()
@ Kamermans, ik vind het blad niet eens te nat. Ik denk alleen dat iets in de toning de foto wel lekkerder kan maken. Dat idee geeft de foto me.
Ik denk dat ik in het kader van herfst en bok voor deze ga:
[ afbeelding ]
Deze heeft wel een leuke DOFquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
@HiepHoi backwards: ik zou gaan voor de kleurenversie, vind ik mooi vervreemdend omdat het een beetje lijkt alsof het water naar zwart-wit is omgezet.Vind ik dan.
![]()
@ Chanty: neem kinderen!![]()
![]()
Ik ga trouwens voor déze herfstbok, want ik was niet tevreden over die andere:
[ afbeelding ]
Jouw omzetting is ook okquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben even zo vrij geweest om hem zelf ook eens naar z/w om te zetten en zo zou ik het hebben gedaan: http://i36.tinypic.com/1pe6f6.jpg
't Klopt inderdaad wel dat in jouw z/w versie de nerf van het blad heel goed zichtbaar is, op zich heeft dat ook wel weer wat.
Gaaf idee, jouw herfstbeesten. Deze is inderdaad beter dan die andere.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
@HiepHoi backwards: ik zou gaan voor de kleurenversie, vind ik mooi vervreemdend omdat het een beetje lijkt alsof het water naar zwart-wit is omgezet.Vind ik dan.
![]()
@ Chanty: neem kinderen!![]()
![]()
Ik ga trouwens voor déze herfstbok, want ik was niet tevreden over die andere:
[ afbeelding ]
Mooie foto.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:53 schreef ioHpeiH het volgende:
[..]
Jouw omzetting is ook ok![]()
Eigenlijk heb ik maar beslist dat de kleuren versie beter is. Dat is toch de herfst. Er lagen helaas geen rode blaadjes, dat was nog sterker geweest denk ik.
Rode blaadjes![]()
[ afbeelding ]
Wat ik jouw idee dan qua compo? heb er nog meer liggen maar vond zelf deze het leukstequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef Ruud het volgende:
1 is fraai ja, al kon ie qua compositie wel wat beter
Eens kijken of er van een weekje Zuid Limburg iets bruikbaars tussen zit bij mij
Jij hebt toch al wel ingezonden mag ik hopen???quote:
quote:
Het stoort mij een beetje dat de boom ongeveer in het midden staat, camera iets naar rechts zou beter zijn i.m.o. (ook omdat dan die fel witte wolk grotendeels wegvalt)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat ik jouw idee dan qua compo? heb er nog meer liggen maar vond zelf deze het leukste
Die boom in het midden was een bewuste keuze, heb ze ook anders maar vind dit juist wat hebben. En die witte wolk stoort me ook totaal niet, vind wat wolkjes juist leukerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het stoort mij een beetje dat de boom ongeveer in het midden staat, camera iets naar rechts zou beter zijn i.m.o. (ook omdat dan die fel witte wolk grotendeels wegvalt)
Okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die boom in het midden was een bewuste keuze, heb ze ook anders maar vind dit juist wat hebben. En die witte wolk stoort me ook totaal niet, vind wat wolkjes juist leuker![]()
Ik ga zo maar eens insturen dan
Oh en daar is dan eindelijk mijn regengrrrrrr
Sorry.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je wilt me nog even aan het twijfelen brengen he
Tafeltjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef Omniej het volgende:
Damn, wat een gave foto is dat Chanty.Je eerste dus.
Met de compositie is niets mis, vind het juist mooi dat die boom in het midden staat, én dat die spleet in het hout van het bankje(?) precies uit de linkerhoek komt lopen. De scherptediepte is perfect en de kleuren zijn wat mij betreft ook fantastisch... De lucht, 't gras en die rode boom steken mooi af tegen dat bankje en die dorre blaadjes.
Sorry, maar ik vind 3 echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je wilt me nog even aan het twijfelen brengen he
Ik heb al ingezonden jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 3 echt heel erg mooi. 1 ook wel, maar 3 heeft 'iets'. Soort rust, en meer herfstgevoel. Nu hoop ik maar dat je al ingezonden hebt
.
Er springen er 2 uit, ga de 1e insturen denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef Ruud het volgende:
Eens kijken of er van een weekje Zuid Limburg iets bruikbaars tussen zit bij mij
't Is een beetje lastig te beoordelen op dit formaat, maar die grote druppel links boven lijkt goed scherp te zijn hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:53 schreef P_B het volgende:
Even een hele suffe vraag... Is mijn foto scherp genoeg?
Door een "ontploft" moederbord noodgedwongen al een week moeten stoeien met een oude laptop die al begint te zuchten als je met de cursor richting Lightroom gaat, laat staan als ie een foto 1:1 moet laten zien. En het scherm is in de categorie "mwoah". Zeker bij dit soort druppel-foto's luistert de scherpte heel nauw maar ik zie het gewoon echt niet. Ik gok / hoop op borderline net wel...
Help!
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie, maar ik ben toch eigenwijsquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Chemiu het volgende:
@Ruud: Ik zou voor 2 gaan. Vind de lijnen erg bijzonder lopen en het heeft net wat meer dan een 'gewone' boom. Al is die boom ook erg mooi!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
1: Hydraulix (5 punten) De sfeerecht een plaatje voor aan de muur
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef Ireth het volgende:
1 Hydraulix 5 punten (de foto zuigt me gewoon naar binnen.. wil hem aan mijn muur!)
quote:
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Tip van de week & uitsmijter voor de zaterdagavond.....
Vergeet niet te stemmen! En al helemaal niet als je zelf hebt ingezonden.
Ben het volkomen met je eens, misschien inzenders een pm sturen als reminder al is dat waarschijnlijk teveel moeitequote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef P_B het volgende:
Ook van hier een welgemeend gefeliciteerd voor de winnaars!![]()
[..]
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.
Waar ik trouwens ook nog wel nieuwsgierig naar ben: ben ik nou gek / heb ik weer eens iets gemist of is de foto van IceBeach een 3D-render?
Puntenaftrek bij de volgende inzendingquote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Soohr het volgende:
wellicht achteraf van deelname uitsluiten als men niet stemt.
Niet iedereen heeft z'n pmbox aan staan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben het volkomen met je eens, misschien inzenders een pm sturen als reminder al is dat waarschijnlijk teveel moeiteJe kunt mensen niet echt verplichten helaas.
Dat zou betekenen dat mensen buiten FOT niet meer mee mogen doen als ze een keer vergeten zijn om te stemmen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Soohr het volgende:
wellicht achteraf van deelname uitsluiten als men niet stemt.
Tsja, 't is heel stom, maar je kunt mensen niet verplichten en het invoeren van puntenaftrek of uitsluiting gaat denk ik ook niet werken. Ik ben in september bijvoorbeeld ook glad vergeten te stemmen, terwijl ik in die maand wel mee had gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef P_B het volgende:
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.quote:Waar ik trouwens ook nog wel nieuwsgierig naar ben: ben ik nou gek / heb ik weer eens iets gemist of is de foto van IceBeach een 3D-render?
Uitsluiten van deelname! Kom ik tenminste een plekje hoger...quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.
Ik doelde ook alleen op de lopende wedstrijd,quote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zou betekenen dat mensen buiten FOT niet meer mee mogen doen als ze een keer vergeten zijn om te stemmen.
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bonuspunten op de eigen inzending als je wel hebt gestemd.
Even better.quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
Hmmmmmquote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
soms he heb ik die welquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ik vind dat op zich wel een goed idee.
Ja, dat is ook helemaal waar! Ik weet dat iemand dit vorige keer opperde bij deze discussie, maar ik ben het met je eens: da's helemaal niet handig voor het goede beeld.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
goed plan.quote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef OA het volgende:
Een mailtje is een goed idee, maar uiteraard kunnen we er op de FP ook wel wat aandacht aan besteden. Zoals gezegd is er elke maand een oproep om mee te doen. We kunnen het bericht 1 of 2 keer omhoog schoppen en de tekst+titel iets aanpassen als het stemmen begint.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef OA het volgende:
We (FP en PR) gaan er 2 berichten op de FP aan besteden. Een voor de wedstrijd en een voor het stemmen.
Uiteraard kunnen de FOT-mods ook nog iedereen mailen, als ze daar zin in hebben!
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
Uitstekend idee! Ik vind het erg irritant dat er mensen wel meedoen maar gewoon niet stemmen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Dat viel mij ook op, ineens zijn veel bomen helemaal kaalquote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Ik ging bijna op mijn snufferd met de fietsquote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Hoe had je dat voor ogen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Nee, hij bedoelt dat je zélf extra punten krijgt voor jouw foto, als je ook gestemd hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe had je dat voor ogen?
Diegene die instuurt en meestemt kan extra punten geven aan z'n favo foto?
Zoiets?
De foto van Hydraulix is inderdaad heel mooi. Maar naar m.i. niet passend bij de thema. Ik vond dat deze foto ook in de lente of zomer geschoten had kunnen wordenquote:Op maandag 2 november 2009 16:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat ik de foto van Hydraulix geweldig vind. Helemaal mijn smaak qua foto's, plaatjes, etc.
.
( Niet dat de rest niet mooi is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |