Jouw omzetting is ook okquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben even zo vrij geweest om hem zelf ook eens naar z/w om te zetten en zo zou ik het hebben gedaan: http://i36.tinypic.com/1pe6f6.jpg
't Klopt inderdaad wel dat in jouw z/w versie de nerf van het blad heel goed zichtbaar is, op zich heeft dat ook wel weer wat.
Gaaf idee, jouw herfstbeesten. Deze is inderdaad beter dan die andere.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
@HiepHoi backwards: ik zou gaan voor de kleurenversie, vind ik mooi vervreemdend omdat het een beetje lijkt alsof het water naar zwart-wit is omgezet.Vind ik dan.
![]()
@ Chanty: neem kinderen!![]()
![]()
Ik ga trouwens voor déze herfstbok, want ik was niet tevreden over die andere:
[ afbeelding ]
Mooie foto.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:53 schreef ioHpeiH het volgende:
[..]
Jouw omzetting is ook ok![]()
Eigenlijk heb ik maar beslist dat de kleuren versie beter is. Dat is toch de herfst. Er lagen helaas geen rode blaadjes, dat was nog sterker geweest denk ik.
Rode blaadjes![]()
[ afbeelding ]
Wat ik jouw idee dan qua compo? heb er nog meer liggen maar vond zelf deze het leukstequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef Ruud het volgende:
1 is fraai ja, al kon ie qua compositie wel wat beter
Eens kijken of er van een weekje Zuid Limburg iets bruikbaars tussen zit bij mij
Jij hebt toch al wel ingezonden mag ik hopen???quote:
quote:
Het stoort mij een beetje dat de boom ongeveer in het midden staat, camera iets naar rechts zou beter zijn i.m.o. (ook omdat dan die fel witte wolk grotendeels wegvalt)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat ik jouw idee dan qua compo? heb er nog meer liggen maar vond zelf deze het leukste
Die boom in het midden was een bewuste keuze, heb ze ook anders maar vind dit juist wat hebben. En die witte wolk stoort me ook totaal niet, vind wat wolkjes juist leukerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het stoort mij een beetje dat de boom ongeveer in het midden staat, camera iets naar rechts zou beter zijn i.m.o. (ook omdat dan die fel witte wolk grotendeels wegvalt)
Okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die boom in het midden was een bewuste keuze, heb ze ook anders maar vind dit juist wat hebben. En die witte wolk stoort me ook totaal niet, vind wat wolkjes juist leuker![]()
Ik ga zo maar eens insturen dan
Oh en daar is dan eindelijk mijn regengrrrrrr
Sorry.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je wilt me nog even aan het twijfelen brengen he
Tafeltjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef Omniej het volgende:
Damn, wat een gave foto is dat Chanty.Je eerste dus.
Met de compositie is niets mis, vind het juist mooi dat die boom in het midden staat, én dat die spleet in het hout van het bankje(?) precies uit de linkerhoek komt lopen. De scherptediepte is perfect en de kleuren zijn wat mij betreft ook fantastisch... De lucht, 't gras en die rode boom steken mooi af tegen dat bankje en die dorre blaadjes.
Sorry, maar ik vind 3 echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je wilt me nog even aan het twijfelen brengen he
Ik heb al ingezonden jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 3 echt heel erg mooi. 1 ook wel, maar 3 heeft 'iets'. Soort rust, en meer herfstgevoel. Nu hoop ik maar dat je al ingezonden hebt
.
Er springen er 2 uit, ga de 1e insturen denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef Ruud het volgende:
Eens kijken of er van een weekje Zuid Limburg iets bruikbaars tussen zit bij mij
't Is een beetje lastig te beoordelen op dit formaat, maar die grote druppel links boven lijkt goed scherp te zijn hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:53 schreef P_B het volgende:
Even een hele suffe vraag... Is mijn foto scherp genoeg?
Door een "ontploft" moederbord noodgedwongen al een week moeten stoeien met een oude laptop die al begint te zuchten als je met de cursor richting Lightroom gaat, laat staan als ie een foto 1:1 moet laten zien. En het scherm is in de categorie "mwoah". Zeker bij dit soort druppel-foto's luistert de scherpte heel nauw maar ik zie het gewoon echt niet. Ik gok / hoop op borderline net wel...
Help!
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie, maar ik ben toch eigenwijsquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Chemiu het volgende:
@Ruud: Ik zou voor 2 gaan. Vind de lijnen erg bijzonder lopen en het heeft net wat meer dan een 'gewone' boom. Al is die boom ook erg mooi!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
1: Hydraulix (5 punten) De sfeerecht een plaatje voor aan de muur
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef Ireth het volgende:
1 Hydraulix 5 punten (de foto zuigt me gewoon naar binnen.. wil hem aan mijn muur!)
quote:
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Tip van de week & uitsmijter voor de zaterdagavond.....
Vergeet niet te stemmen! En al helemaal niet als je zelf hebt ingezonden.
Ben het volkomen met je eens, misschien inzenders een pm sturen als reminder al is dat waarschijnlijk teveel moeitequote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef P_B het volgende:
Ook van hier een welgemeend gefeliciteerd voor de winnaars!![]()
[..]
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.
Waar ik trouwens ook nog wel nieuwsgierig naar ben: ben ik nou gek / heb ik weer eens iets gemist of is de foto van IceBeach een 3D-render?
Puntenaftrek bij de volgende inzendingquote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Soohr het volgende:
wellicht achteraf van deelname uitsluiten als men niet stemt.
Niet iedereen heeft z'n pmbox aan staan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben het volkomen met je eens, misschien inzenders een pm sturen als reminder al is dat waarschijnlijk teveel moeiteJe kunt mensen niet echt verplichten helaas.
Dat zou betekenen dat mensen buiten FOT niet meer mee mogen doen als ze een keer vergeten zijn om te stemmen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Soohr het volgende:
wellicht achteraf van deelname uitsluiten als men niet stemt.
Tsja, 't is heel stom, maar je kunt mensen niet verplichten en het invoeren van puntenaftrek of uitsluiting gaat denk ik ook niet werken. Ik ben in september bijvoorbeeld ook glad vergeten te stemmen, terwijl ik in die maand wel mee had gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef P_B het volgende:
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.quote:Waar ik trouwens ook nog wel nieuwsgierig naar ben: ben ik nou gek / heb ik weer eens iets gemist of is de foto van IceBeach een 3D-render?
Uitsluiten van deelname! Kom ik tenminste een plekje hoger...quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.
Ik doelde ook alleen op de lopende wedstrijd,quote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zou betekenen dat mensen buiten FOT niet meer mee mogen doen als ze een keer vergeten zijn om te stemmen.
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bonuspunten op de eigen inzending als je wel hebt gestemd.
Even better.quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
Hmmmmmquote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
soms he heb ik die welquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ik vind dat op zich wel een goed idee.
Ja, dat is ook helemaal waar! Ik weet dat iemand dit vorige keer opperde bij deze discussie, maar ik ben het met je eens: da's helemaal niet handig voor het goede beeld.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
goed plan.quote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef OA het volgende:
Een mailtje is een goed idee, maar uiteraard kunnen we er op de FP ook wel wat aandacht aan besteden. Zoals gezegd is er elke maand een oproep om mee te doen. We kunnen het bericht 1 of 2 keer omhoog schoppen en de tekst+titel iets aanpassen als het stemmen begint.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef OA het volgende:
We (FP en PR) gaan er 2 berichten op de FP aan besteden. Een voor de wedstrijd en een voor het stemmen.
Uiteraard kunnen de FOT-mods ook nog iedereen mailen, als ze daar zin in hebben!
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
Uitstekend idee! Ik vind het erg irritant dat er mensen wel meedoen maar gewoon niet stemmen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Dat viel mij ook op, ineens zijn veel bomen helemaal kaalquote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Ik ging bijna op mijn snufferd met de fietsquote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Hoe had je dat voor ogen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Nee, hij bedoelt dat je zélf extra punten krijgt voor jouw foto, als je ook gestemd hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe had je dat voor ogen?
Diegene die instuurt en meestemt kan extra punten geven aan z'n favo foto?
Zoiets?
De foto van Hydraulix is inderdaad heel mooi. Maar naar m.i. niet passend bij de thema. Ik vond dat deze foto ook in de lente of zomer geschoten had kunnen wordenquote:Op maandag 2 november 2009 16:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat ik de foto van Hydraulix geweldig vind. Helemaal mijn smaak qua foto's, plaatjes, etc.
.
( Niet dat de rest niet mooi is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |