abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74314882
Bonuspunten op de eigen inzending als je wel hebt gestemd.
  maandag 2 november 2009 @ 14:09:47 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74314957
Toch is een pm misschien wel het beste idee. Dat kan in een keer naar alle inzenders tegelijk, en het is een aardige herinnering, maar geen verplichting (je zou maar weg zijn tijdens de stemperiode en terugkomen en je mag niet meer meedoen de volgende maand ).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74315206
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef P_B het volgende:
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.
Tsja, 't is heel stom, maar je kunt mensen niet verplichten en het invoeren van puntenaftrek of uitsluiting gaat denk ik ook niet werken. Ik ben in september bijvoorbeeld ook glad vergeten te stemmen, terwijl ik in die maand wel mee had gedaan.

Een reminder via PM zou bij mij in dit geval wel nuttig zijn geweest, misschien is dat dus nog wel de beste oplossing. Zo pak je in elk geval de mensen mee die 't stemtopic gewoon over het hoofd zien of er niet meer aan denken (mits ze hun PM aan hebben staan natuurlijk). Er is niet altijd opzet in 't spel.
quote:
Waar ik trouwens ook nog wel nieuwsgierig naar ben: ben ik nou gek / heb ik weer eens iets gemist of is de foto van IceBeach een 3D-render?
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.
pi_74315238
Eigenlijk zijn alle mitsen en maren al genoemd. Uitsluiten is vrij rigoureus, foto terugtrekken uit de stemming gooit de puntentelling in de war, etc. Maar het blijft gewoon jammer. Je hoopt stiekem dan toch op de verantwoordelijkheid en goedheid van de mens...
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.
Uitsluiten van deelname! Kom ik tenminste een plekje hoger...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_74315321
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:

Dat zou betekenen dat mensen buiten FOT niet meer mee mogen doen als ze een keer vergeten zijn om te stemmen.
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik doelde ook alleen op de lopende wedstrijd,
bij een volgende maand iedereen weer gelijke kansen
pi_74315630
Ik ben voor een pm, uitsluiten van deelname vind ik gelijk zo rigoreus.
  maandag 2 november 2009 @ 14:47:25 #232
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_74316159
Op de frontpage wordt wel aandacht besteed aan de foto wedstrijd. Elke maand volgens mij weer een nieuws item die oproept om mee te doen.

Kan er dan (naast PM, waar ik zowiezo voor ben, omdat je toch nog een paar mensen extra bereikt) niet ook een oproep tot stemmen komen op de frontpage? Gewoon een leuk artikeltje en eventueel ook de winnaars van de vorige wedstrijd ofzo. Meer publiek erbij betrekken.

Ik denk dat er best wat mensen zijn die het wel interessant vinden, maar enkel de oproep om mee te doen op de frontpage zien, en daar niet aan mee (kunnen) doen.

Die horen vervolgens de rest van de maand niks meer. Terwijl die misschien best willen stemmen.
NIEUW: Foto's!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 november 2009 @ 14:58:27 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74316546
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 november 2009 @ 15:00:25 #234
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74316611
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bonuspunten op de eigen inzending als je wel hebt gestemd.
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74316753
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
Even better.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 november 2009 @ 15:13:29 #236
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74317057
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Hmmmmm
Ik vind dat op zich wel een goed idee.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 november 2009 @ 15:13:56 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74317071
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hmmmmm
Ik vind dat op zich wel een goed idee.
soms he heb ik die wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74317193
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
Ja, dat is ook helemaal waar! Ik weet dat iemand dit vorige keer opperde bij deze discussie, maar ik ben het met je eens: da's helemaal niet handig voor het goede beeld.
pi_74317297
Een mailtje is een goed idee, maar uiteraard kunnen we er op de FP ook wel wat aandacht aan besteden. Zoals gezegd is er elke maand een oproep om mee te doen. We kunnen het bericht 1 of 2 keer omhoog schoppen en de tekst+titel iets aanpassen als het stemmen begint.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 15:25:53 #240
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74317476
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef OA het volgende:
Een mailtje is een goed idee, maar uiteraard kunnen we er op de FP ook wel wat aandacht aan besteden. Zoals gezegd is er elke maand een oproep om mee te doen. We kunnen het bericht 1 of 2 keer omhoog schoppen en de tekst+titel iets aanpassen als het stemmen begint.
goed plan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74318536
We (FP en PR) gaan er 2 berichten op de FP aan besteden. Een voor de wedstrijd en een voor het stemmen.
Uiteraard kunnen de FOT-mods ook nog iedereen mailen, als ze daar zin in hebben!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 november 2009 @ 16:02:17 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74318601
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef OA het volgende:
We (FP en PR) gaan er 2 berichten op de FP aan besteden. Een voor de wedstrijd en een voor het stemmen.
Uiteraard kunnen de FOT-mods ook nog iedereen mailen, als ze daar zin in hebben!
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 2 november 2009 @ 16:02:24 #243
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_74318606
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 2 november 2009 @ 16:06:00 #244
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_74318716
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 2 november 2009 @ 16:07:31 #245
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74318770
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Uitstekend idee! Ik vind het erg irritant dat er mensen wel meedoen maar gewoon niet stemmen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_74318861
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Dat viel mij ook op, ineens zijn veel bomen helemaal kaal
  Milf maandag 2 november 2009 @ 16:52:09 #247
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_74320247
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ging bijna op mijn snufferd met de fiets .

Ik wilde nog zeggen dat ik de foto van Hydraulix geweldig vind . Helemaal mijn smaak qua foto's, plaatjes, etc. .
( Niet dat de rest niet mooi is )
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 november 2009 @ 17:00:09 #248
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74320489
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Hoe had je dat voor ogen?
Diegene die instuurt en meestemt kan extra punten geven aan z'n favo foto?
Zoiets?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 2 november 2009 @ 17:02:29 #249
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74320568
Volgens mij werd er bedoeld dat je zelf punten extra krijgt als je naast inzenden ook nog stemt.

Ik vind het een stom systeem. Punten moet je krijgen omdat je een mooie foto maakt, niet omdat je stemt. Als je door omstandigheden niet stemt word je daar op afgerekend .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74320570
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoe had je dat voor ogen?
Diegene die instuurt en meestemt kan extra punten geven aan z'n favo foto?
Zoiets?
Nee, hij bedoelt dat je zélf extra punten krijgt voor jouw foto, als je ook gestemd hebt.

Op die manier worden mensen die niet meestemmen (maar wel een foto hebben ingezonden) dus benadeeld, wat 't stemmen moet motiveren.

Zelf voel ik hier niets voor overigens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')