Tsja, 't is heel stom, maar je kunt mensen niet verplichten en het invoeren van puntenaftrek of uitsluiting gaat denk ik ook niet werken. Ik ben in september bijvoorbeeld ook glad vergeten te stemmen, terwijl ik in die maand wel mee had gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef P_B het volgende:
Toch wil ik hier nog even op inhaken...zonder de pret te bederven. Het gebeurd toch best vaak dat er minder stemmers zijn dan inzendingen. Op zijn minst van ik dat jammer te noemen. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen maar toch.
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.quote:Waar ik trouwens ook nog wel nieuwsgierig naar ben: ben ik nou gek / heb ik weer eens iets gemist of is de foto van IceBeach een 3D-render?
Uitsluiten van deelname! Kom ik tenminste een plekje hoger...quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat heb ik me eerlijk gezegd ook afgevraagd ja, het lijkt er in ieder geval behoorlijk sterk op, maar goed.
Ik doelde ook alleen op de lopende wedstrijd,quote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zou betekenen dat mensen buiten FOT niet meer mee mogen doen als ze een keer vergeten zijn om te stemmen.
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bonuspunten op de eigen inzending als je wel hebt gestemd.
Even better.quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
Hmmmmmquote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Ynske het volgende:
Geen pm, je hebt de emailadressen van de inzending. gooi daar gewoon een herinneringsmeeltje naar toe
soms he heb ik die welquote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ik vind dat op zich wel een goed idee.
Ja, dat is ook helemaal waar! Ik weet dat iemand dit vorige keer opperde bij deze discussie, maar ik ben het met je eens: da's helemaal niet handig voor het goede beeld.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
goed plan.quote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef OA het volgende:
Een mailtje is een goed idee, maar uiteraard kunnen we er op de FP ook wel wat aandacht aan besteden. Zoals gezegd is er elke maand een oproep om mee te doen. We kunnen het bericht 1 of 2 keer omhoog schoppen en de tekst+titel iets aanpassen als het stemmen begint.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef OA het volgende:
We (FP en PR) gaan er 2 berichten op de FP aan besteden. Een voor de wedstrijd en een voor het stemmen.
Uiteraard kunnen de FOT-mods ook nog iedereen mailen, als ze daar zin in hebben!
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee, dat trekt de puntentelling scheef, terwijl t gaat om de mening van de stemmers wat zij mooi vinden.
Uitstekend idee! Ik vind het erg irritant dat er mensen wel meedoen maar gewoon niet stemmen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Dat viel mij ook op, ineens zijn veel bomen helemaal kaalquote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Ik ging bijna op mijn snufferd met de fietsquote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Overigens had ik vanochtend pas echt het herfst gevoel. Het aantal bladeren is vanochtend dramatisch hoger dan afgelopen weken.
Hoe had je dat voor ogen?quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoezo? Als iedereen stemt is er niks aan de hand, dan krijgen ze allemaal die extra punten (ik noem maar wat: 5 punten extra als je ingestuurd hebt en stemt).
Nee, hij bedoelt dat je zélf extra punten krijgt voor jouw foto, als je ook gestemd hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe had je dat voor ogen?
Diegene die instuurt en meestemt kan extra punten geven aan z'n favo foto?
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |