Vanmiddag zag ik vanuit de auto de kleuren al erg mooi worden! Dus met een week moet dat helemaal goed te doen zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
Wachten tot de kleuren wat beter worden.
Ik was vanmiddag door het park aan het hardlopen. Over kastanjes en beuken nootjes. En bruine bladeren. Tis zo jammer dat ik volgende week een maand naar Vietnam ga. Dus voor mij geen herfst foto's...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik vanuit de auto de kleuren al erg mooi worden! Dus met een week moet dat helemaal goed te doen zijn!
foto met lange sluitertijd van de klok die je een uur terugzetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef ..bennie het volgende:
Gewoon een zwarte foto insturen, dat is herfst, stomme klok anders, lange donkere zwarte nachten.
Als je geen zin hebt wil ik er nog wel een keer heen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Noxa het volgende:
Tis zo jammer dat ik volgende week een maand naar Vietnam ga.
Dan ben ik benieuwd wat inzendt bij het thema winterquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef ..bennie het volgende:
Gewoon een zwarte foto insturen, dat is herfst, stomme klok anders, lange donkere zwarte nachten.
n hele witte foto inzendenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat inzendt bij het thema winter
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan woon je niet in Nederland. Dan kan je beter een hele bruine foto insturen.
Het is nog even wennen dat ik op plaatsen kan posten waar posten niet zo gepast isquote:
Ook geweest? Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnamquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt wil ik er nog wel een keer heen hoor
Vietnam![]()
Eind deze maand volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ook geweest? Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnam. Tegen die tijd een showcase.
Zal kijken of ik van de week de herfst nog pakkend op de plaat kan krijgen. Wanneer gaat die klok een uur terug?
25 oktoberquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ook geweest? Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnam. Tegen die tijd een showcase.
Zal kijken of ik van de week de herfst nog pakkend op de plaat kan krijgen. Wanneer gaat die klok een uur terug?
Ja, 2 maanden. Een van de mooiste landen waar ik tot nu toe geweest benquote:
Ben benieuwd, helaas had ik nog geen DSLR toen ik er was.quote:Ik heb er wel zin in hoor. Ik kom terug met hele mooie sfeer impressies van Vietnam. Tegen die tijd een showcase.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef Xilantof het volgende:
Herfst!
Iedereen ziet het, iedereen zit er midden in, iedereen kan het fotograferen.
quote:
Ah da's onze nieuwe fotmod?quote:
Laat haar maar lekker in PUB blijven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah da's onze nieuwe fotmod?![]()
Herfst... brrrrr moet ik toch nog naar buiten
Je weet het nooit me onze fot leiders, altijd weer verrassend nieuw beleidquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker in PUB blijven.
Wees creatief, Gaoxing! De herfst van je leven, herfstgevoel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Potdorie, was ik net weer enthousiast mee aan het doen....
De herfst van je leven...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Wees creatief, Gaoxing! De herfst van je leven, herfstgevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |