Tja dat is een regel he. Net als je niet door rood mag rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom mogen ze hun shirt eigenlijk niet uitdoen?
het wordt beschouwd als tijdrekken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom mogen ze hun shirt eigenlijk niet uitdoen?
Ben ik het niet mee eens, dat was het eerst wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Emotie van het moment? Al zag je Calabro vandaag eerst twijfelen en daarna alsnog zijn shirt uittrekken, dan vind ik het ook gewoon stom.
Zou wel vet zijn als je zo blij bent dat je de trein hebt gehaald!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Strani het volgende:
Ook niet onwaarschijnlijk dat deze regel is ingevoerd door druk van de sponsors. Ik zou als bedrijf ook niet blij zijn wanneer ik goed geld betaal voor m'n merk op je shirt, en jij trekt dat dan uit op het moment dat het echt telt.
Inderdaad absurd gedrag..als ik net op tijd de trein haal ga ik ook niet uit blijheid zonder shirt de hele trein doorrennen.
Dat ga ik een keer doen. DIT ZWEER IK!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Strani het volgende:
Inderdaad absurd gedrag..als ik net op tijd de trein haal ga ik ook niet uit blijheid zonder shirt de hele trein doorrennen.
Ja dat is helemaal dom inderdaad. Hij doet het nogal vaak als trainer moet je hier gewoon keihard tegen optreden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Emotie van het moment? Al zag je Calabro vandaag eerst twijfelen en daarna alsnog zijn shirt uittrekken, dan vind ik het ook gewoon stom.
Dat.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat.
En omdat het een sport is voor de allerlaagste soort in de samenleving.
Mooi. Welkom.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef moomoo het volgende:
[..]
Dat ga ik een keer doen. DIT ZWEER IK!
Mwah, vind het eerder een commercieel iets -> Als je scoort is de sponsor positief vol in beeld en dan word het shirt uitgetrokkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:12 schreef Hogeland het volgende:
[..]
het wordt beschouwd als tijdrekken.
mmm tjah jij kunt dat wel vinden, maar tijdrekken was de uitleg van de FIFA toen de regel ingevoerd werd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, vind het eerder een commercieel iets -> Als je scoort is de sponsor positief vol in beeld en dan word het shirt uitgetrokken
Dat kan, mijn uitleg heb ik echter ook eens op TV gehoord. FIFA zal zich ook niet willen profileren als de hoer van de commercie, dat ze dit zijn boeit ze dan weer minder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef Hogeland het volgende:
[..]
mmm tjah jij kunt dat wel vinden, maar tijdrekken was de uitleg van de FIFA toen de regel ingevoerd werd.
bronquote:"In het belang van het hooghouden van de discipline, heeft het bestuur besloten dat van nu af aan, zulke praktijken verboden zijn tijdens een wedstrijd", aldus de officiële verklaring, die de FIFA opstelde tijdens de vergadering in Parijs.
Dat was iets anders.. hij scoorde een penalty en trok zijn shirt uit.. om 5 minuten later een hele stomme handsbal te maken..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:15 schreef kL0j00h het volgende:
Gewoon emotie. Kan dat wel begrijpen. Als als je niet zo vaak geel krijgt, kun je dat best een keer hebben. Weet je wanneer het dom is? Als je al geel hebtNet zoals lazovic een keertje bij PSV. Dan heb je echt geen hersens.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Strani het volgende:
Ook niet onwaarschijnlijk dat deze regel is ingevoerd door druk van de sponsors. Ik zou als bedrijf ook niet blij zijn wanneer ik goed geld betaal voor m'n merk op je shirt, en jij trekt dat dan uit op het moment dat het echt telt.
Dat is het idd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef Lekiamh het volgende:
Omdat ze dom zijn.
Dat dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:39 schreef Chain_Reaction het volgende:
Veel spelers voetballen voor hun eigen ego en de centen.. Dat ze hun club / teamgenoten duperen met een gele kaart, schorsing whatever zal ze een worst wezen als ze denken de show te stelen door hun shirtje uit te doen.
Is al een keer gebeurd, volgens mij was dat in Frankrijk tijdens een Champions League duel. Speler kreeg alsnog geelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:44 schreef EchoAlpha het volgende:
Als er een voetballer is met een beetje humor trekt hij gewoon 2 dezelfde shirts aan. Na het scoren een van de shirts uittrekken en kijken wat er gebeurt
flauwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:26 schreef Angelob het volgende:
[..]
Is al een keer gebeurd, volgens mij was dat in Frankrijk tijdens een Champions League duel. Speler kreeg alsnog geel
Ow ok... nou vooruitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat was iets anders.. hij scoorde een penalty en trok zijn shirt uit.. om 5 minuten later een hele stomme handsbal te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |