Tja dat is een regel he. Net als je niet door rood mag rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom mogen ze hun shirt eigenlijk niet uitdoen?
het wordt beschouwd als tijdrekken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom mogen ze hun shirt eigenlijk niet uitdoen?
Ben ik het niet mee eens, dat was het eerst wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Emotie van het moment? Al zag je Calabro vandaag eerst twijfelen en daarna alsnog zijn shirt uittrekken, dan vind ik het ook gewoon stom.
Zou wel vet zijn als je zo blij bent dat je de trein hebt gehaald!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Strani het volgende:
Ook niet onwaarschijnlijk dat deze regel is ingevoerd door druk van de sponsors. Ik zou als bedrijf ook niet blij zijn wanneer ik goed geld betaal voor m'n merk op je shirt, en jij trekt dat dan uit op het moment dat het echt telt.
Inderdaad absurd gedrag..als ik net op tijd de trein haal ga ik ook niet uit blijheid zonder shirt de hele trein doorrennen.
Dat ga ik een keer doen. DIT ZWEER IK!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Strani het volgende:
Inderdaad absurd gedrag..als ik net op tijd de trein haal ga ik ook niet uit blijheid zonder shirt de hele trein doorrennen.
Ja dat is helemaal dom inderdaad. Hij doet het nogal vaak als trainer moet je hier gewoon keihard tegen optreden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Emotie van het moment? Al zag je Calabro vandaag eerst twijfelen en daarna alsnog zijn shirt uittrekken, dan vind ik het ook gewoon stom.
Dat.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat.
En omdat het een sport is voor de allerlaagste soort in de samenleving.
Mooi. Welkom.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:40 schreef moomoo het volgende:
[..]
Dat ga ik een keer doen. DIT ZWEER IK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |