quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Sackboy het volgende:
Waarom praat je Engels dan? Je bent toch in Nederland?
En toch hebben ze daar wel relaxte kleren (merken), Nudie, Junk de Luxe, Cold Method, Jc Ragsquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Daar hebben ze 1.5 persoonslid per vierkante meter in dienst. Verschrikkelijk. Ik wimpel de ene af en er staat alweer een nieuwe semi-hippe Indo met gekleurde Nike Airmax klaar om me dingen aan te bevelen.
Ja, maar ik kan me toch niet over dat vreselijk irritante personeel heenzettenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef Seam het volgende:
[..]
En toch hebben ze daar wel relaxte kleren (merken), Nudie, Junk de Luxe, Cold Method, Jc Rags
Of dat ze op wacht gaan staan bij de enige spiegel die de winkel rijk is, zodat ze bij iedereen die een pashokje uitkomt kunnen zeggen dat het je echt 'helemaal toppie' staat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Daar hebben ze 1.5 persoonslid per vierkante meter in dienst. Verschrikkelijk. Ik wimpel de ene af en er staat alweer een nieuwe semi-hippe Indo met gekleurde Nike Airmax klaar om me dingen aan te bevelen.
Treffend omschreven. Credits.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
En dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Biels het volgende:
En je legt niet even uit wat je eigenlijk wil hebben? Autist.
HERKENBAAR. Ik werd gewoon opgewacht voor het pashokje/spiegel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of dat ze op wacht gaan staan bij de enige spiegel die de winkel rijk is, zodat ze bij iedereen die een pashokje uitkomt kunnen zeggen dat het je echt 'helemaal toppie' staat.
Simpelshirts/basisshirts/ondershirts/jemoedershirts.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:13 schreef afcajos het volgende:
Hoe moet ze je dan noemen, knul?
Jij gaat kleren kopen voor het personeel? Als ik in een winkel ben let ik er niet eens op. Ik koop de spullen die ik wil en ben weg. Ik ga er geen koffie zitten drinken ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me toch niet over dat vreselijk irritante personeel heenzetten. Dus ga ik maar naar de Score.
Ik durf de MaW alleen in tijdens koopzondag of koopavond inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me toch niet over dat vreselijk irritante personeel heenzetten. Dus ga ik maar naar de Score.
Nee, V&D is meer classic en herfstkleuren, Men at Work is meer van de 'hippe' kleuren en kleding.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
Is de Men at Work een beetje als de V&D? Ik kom er nooit.
Men At Work is een beetje zoals Jack & Jones, Open32 en Score. Van die semi hippe kledingquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
Is de Men at Work een beetje als de V&D? Ik kom er nooit.
Ik was al benieuwd wie deze keer de foto zou plaatsen. Gefeliciteerd je bent de gelukkige!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Hoax, TS draagt geen shirts.
[ afbeelding ]
Zo vervelend inderdaad, wat doen die mensen daarquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Men at Work.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |