abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:35:48 #61
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73548908
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:46 schreef Biancavia het volgende:
Ooooh...


[..]


Mevrouw Via.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:37:23 #62
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73548948
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Daar pleegt mijn vriendin allerlei rare sexmisdaden voor.
Koop gewoon een stevige hamer.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_73549473
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef mcintosh het volgende:
En kan er GVD een hangverbod komen voor jullie winkels zodat ik niet besprongen wordt door een kudde peuters die in de hinderlaag liggen bij de uitgang om GoGo's te bemachtigen!!
Eens
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_73569760
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:37 schreef tslh het volgende:
"We zullen uw mail doorsturen naar ons hoofdkantoor met het dringende verzoek deze beslissing te heroverwegen."

Dat worden zware vergaderingen voor het management komende week
Zeker!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73645022
En een reactie van de algemene klantenservice (zie het dikgedrukte deel):
quote:
C1000 Consumentenservice
to me

show details 12:12 PM (53 minutes ago)

Onderwerp
Koek/Biskwie C1000 assortiment

Geachte mevrouw Via,

Onlangs hebben wij uw reactie omtrent bovenstaand artikel ontvangen en bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat het product niet aan de hoge kwaliteit heeft voldaan die u van de C1000 producten mag verwachten.

Klachten over onze C1000 producten worden zo zorgvuldig mogelijk afgehandeld. Om de oorzaak van de klacht te achterhalen is het noodzakelijk dat wij in het bezit komen van onderstaande gegevens:

De streepjescode van het product. Aan de had van de door u verstrekte gegevens is het product niet in het assortiment te vinden.


Wij verzoeken u binnen drie werkdagen de ontbrekende gegevens via de optie beantwoorden (reply) aan ons terug te sturen of het antwoord rechtstreeks te sturen aan het e-mail adres; SMA.Consumentenservice@schuitema.nl (onder vermelding van contactnummer 393659).

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Rona Doff

Manager C1000 Consumentenservice
NEE! ALLEMACHTIG! LEES DAN OOK WAT DE KLACHT IS!
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:16:37 #66
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_73645254
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:09 schreef Biancavia het volgende:
En een reactie van de algemene klantenservice (zie het dikgedrukte deel):
[..]

NEE! ALLEMACHTIG! LEES DAN OOK WAT DE KLACHT IS!
Wat een paupers
pi_73773591
Oepsie
pi_73773606
quote:
Beste Marga,

de reden dat u het product C1000 Melkchocolade Framboos en Biscuit niet in uw assortiment terug kunt vinden is wellicht de grondslag van mijn klacht.
Deze was namelijk dat het product uit het assortiment gehaald is!

Ik heb nog wel een afbeelding van het product gevonden:
http://www.c1000.nl/artic(...)4-acd78693415e-l.jpg

Nu is mijn vraag nog steeds waarom deze overheerlijke chocolade ineens niet meer verkrijgbaar is. Ik ben er zeer teleurgesteld over, het was immers mijn favoriete chocolade.
Is deze mogelijk ergens anders nog verkrijgbaar?

Met vriendelijke groet,

Bianca Via
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73773689
wat een topic
pi_73774077
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een topic
Echt hé.
pi_74228092
Eindbericht:
quote:
Onderwerp
Assortiment (CCS) Chocolade C1000

Geachte mevrouw Via,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. Wij stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze C1000 producten en diensten verder te optimaliseren.

Wij hebben uw vraag voorgelegd aan de inkoper van dit product.
Helaas moeten wij u melden dat dit product uit het assortiment is vanwege een te lage afzetmarkt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.

Wij hebben uw reactie tevens in ons registratie systeem vastgelegd.

Met vriendelijke groet,

Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74228169
Nou meid, wat nu

Gelukkig wel weer een avontuur rijker!
pi_74228239
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou meid, wat nu

Gelukkig wel weer een avontuur rijker!
Nou, je maakt wat mee in Papendrecht!
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:29:48 #74
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74228285
Chocola, zo verslavend. Vooral melkchocola met hazelnoten, zo meteen maar weer een reep aanbreken.
pi_74228376
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou, je maakt wat mee in Papendrecht!
Precies.

Hoe vind je overigens de C1000 met de nieuwe baas?
pi_74228507
Ook al kan die chocolade me gestolen worden, toch een goede klacht. Stomme supermarkten die goede produkten uit het assortiment halen .
full stops and exclamation marks
pi_74228537
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef Biancavia het volgende:
Eindbericht:
[..]


Oh, nou, bestel het in bulk! Dan hebben zij weer een beetje een afzetmarkt, en jij mag heel veel chocolade eten. Win/win-situatie lijkt me. OK, misschien niet voor Conflict.
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')