Fruit en chocola vind ik ook niet lekker nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:28 schreef Sombreros het volgende:
De combinatie fruit & chocola(vooral sinaasappel & chocola)
Is wel lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:28 schreef Sombreros het volgende:
De combinatie fruit & chocola(vooral sinaasappel & chocola)
quote:Reply
|
C1000 Papendrecht 20481
to Bianca
show details 10:09 AM (34 minutes ago)
Geachte mevrouw Via,
De C1000 melkchocolade met frambozen en biscuitreep is helaas door C1000 uit het assortiment gehaald. We kunnen deze dus niet meer bestellen.
We zullen uw mail doorsturen naar ons hoofdkantoor met het dringende verzoek deze beslissing te heroverwegen.
U kunt indien u dit wenst uw klacht ook bij de C1000 consumentenservice melden. U kunt dit doen via het gratis telefoonnummer: 0800- 0230363.
Het spijt me dat ik uw teleurstelling niet kan wegnemen.
Vriendelijke groet,
Hans van den Hurk
C1000 Westpolder
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:37 schreef tslh het volgende:
"We zullen uw mail doorsturen naar ons hoofdkantoor met het dringende verzoek deze beslissing te heroverwegen."
Dat worden zware vergaderingen voor het management komende week
Koop gewoon een stevige hamer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar pleegt mijn vriendin allerlei rare sexmisdaden voor.
Eensquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef mcintosh het volgende:
En kan er GVD een hangverbod komen voor jullie winkels zodat ik niet besprongen wordt door een kudde peuters die in de hinderlaag liggen bij de uitgang om GoGo's te bemachtigen!!
Zeker!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:37 schreef tslh het volgende:
"We zullen uw mail doorsturen naar ons hoofdkantoor met het dringende verzoek deze beslissing te heroverwegen."
Dat worden zware vergaderingen voor het management komende week
NEE! ALLEMACHTIG! LEES DAN OOK WAT DE KLACHT IS!quote:C1000 Consumentenservice
to me
show details 12:12 PM (53 minutes ago)
Onderwerp
Koek/Biskwie C1000 assortiment
Geachte mevrouw Via,
Onlangs hebben wij uw reactie omtrent bovenstaand artikel ontvangen en bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat het product niet aan de hoge kwaliteit heeft voldaan die u van de C1000 producten mag verwachten.
Klachten over onze C1000 producten worden zo zorgvuldig mogelijk afgehandeld. Om de oorzaak van de klacht te achterhalen is het noodzakelijk dat wij in het bezit komen van onderstaande gegevens:
De streepjescode van het product. Aan de had van de door u verstrekte gegevens is het product niet in het assortiment te vinden.
Wij verzoeken u binnen drie werkdagen de ontbrekende gegevens via de optie beantwoorden (reply) aan ons terug te sturen of het antwoord rechtstreeks te sturen aan het e-mail adres; SMA.Consumentenservice@schuitema.nl (onder vermelding van contactnummer 393659).
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Wat een paupersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:09 schreef Biancavia het volgende:
En een reactie van de algemene klantenservice (zie het dikgedrukte deel):
[..]
NEE! ALLEMACHTIG! LEES DAN OOK WAT DE KLACHT IS!![]()
![]()
![]()
quote:Beste Marga,
de reden dat u het product C1000 Melkchocolade Framboos en Biscuit niet in uw assortiment terug kunt vinden is wellicht de grondslag van mijn klacht.
Deze was namelijk dat het product uit het assortiment gehaald is!
Ik heb nog wel een afbeelding van het product gevonden:
http://www.c1000.nl/artic(...)4-acd78693415e-l.jpg
Nu is mijn vraag nog steeds waarom deze overheerlijke chocolade ineens niet meer verkrijgbaar is. Ik ben er zeer teleurgesteld over, het was immers mijn favoriete chocolade.
Is deze mogelijk ergens anders nog verkrijgbaar?
Met vriendelijke groet,
Bianca Via
quote:Onderwerp
Assortiment (CCS) Chocolade C1000
Geachte mevrouw Via,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. Wij stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze C1000 producten en diensten verder te optimaliseren.
Wij hebben uw vraag voorgelegd aan de inkoper van dit product.
Helaas moeten wij u melden dat dit product uit het assortiment is vanwege een te lage afzetmarkt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Wij hebben uw reactie tevens in ons registratie systeem vastgelegd.
Met vriendelijke groet,
Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Nou, je maakt wat mee in Papendrecht!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou meid, wat nu![]()
Gelukkig wel weer een avontuur rijker!
Precies.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, je maakt wat mee in Papendrecht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |