Hartelijk bedankt!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef marcek het volgende:
Simpel, loop vanaf de treinen hoog catherijne verder op richting de winkels, volg de hoofdroute, ga bij de ingang van de v&d met de roltrappen naar beneden, ga de schuifdeuren voor je neus door, je bent nu op de vredenburg, steek het plein schuin naar links over en loop door richting de kentucky fried chicken en dan sta je volgens mij praktisch voor de deur, weet niet of het trouwens dezelde ingang als van het best western, maar het lijk er aan vast te zitten.
Huh vaag waar zit wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Q. het volgende:
En de Jaarbeurs nog op het Vredenburg:
[ link | afbeelding ]
En gezellig bevonden. Dat feestje gaat wel weer aan z'n eigen succes ten onder, elk jaar lijkt het wel drukker te worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aankomend weekend is er ook bokbierfestival op het ledig erf
Das de oude Jaarbeurs. Dat witte gebouw links van het midden met die ramen zit er nog steeds met o.a. de Bart Smit erin. Dat rechtergebouw is of gesloopt of omgebouwd tot dat lelijke Peek & Cloppenburggebouw. Deze foto is zeg maar genomen vanaf het muziekcentrum richting waar nu de Dixons / Bart Smit zit.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
Hallo Utrechters!
Ik ga morgen met mijn vriendin naar Utrecht naar Apollo hotel in de city center.
En wij weten niet precies hoe we daar naartoe gaan, normaal vraag ik het aan mensen en dan kom ik er wel uit. Maar mijn vriendin kan daar niet zo goed tegen![]()
Hoe doe je moeite om iets leuk te vinden dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef WTFbbq het volgende:
Ik vond het bokbierfestival niet zo'n succes eerlijk gezegd. Moet daarbij wel eerlijk zeggen: ik heb ook niet echt moeite gedaan om het leuk te vinden.
Veel bokbier drinken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe doe je moeite om iets leuk te vinden dan?
Was wel weer cool dit jaar. Jammer dat het na 20:00 zo belachelijk druk wordt, dat het niet meer te doen is. Overdag (zat/zon) prima te doen, lekker ouwehoeren en bokbiertjes proeven op één van de mooiste locaties van Utrecht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef WTFbbq het volgende:
Ik vond het bokbierfestival niet zo'n succes eerlijk gezegd. Moet daarbij wel eerlijk zeggen: ik heb ook niet echt moeite gedaan om het leuk te vinden.
Je moet ook wel de kant van de gracht en de Twijnstraat opkijken natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef speknek het volgende:
Ledig Erf een van de mooiste locaties van Utrecht? Met een drukke busbaan naast je en uitzicht op het spoor? Ik zou het dan toch eerder iets dieper het museumkwartier in zoeken.
Klonk wel leuk trouwens, maar ik had toen de Maliebaanloop. Nog geen 6km en ik was compleet gesloopt.
Aan het protesteren geweest ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef Nosh het volgende:
Zo, dat was een leuke wandeling door het centrum.
Ja, heerlijk muziekje erbij, gezellige mensen, lekkere soep!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef Nosh het volgende:
Zo, dat was een leuke wandeling door het centrum.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
Gebatst bij de stairway to heavenleuke wctjes. eerste keer utrecht!
Volgens mij hadden ze nog wel het zelfde aantal bieren in de aanbieding.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef zwahiel het volgende:
Bokbierfestival was idd weer leuk. Maar ligt 't aan mij of hadden we twee jaar geleden echt veeeeeeel meer bokbiertjes?!
Wilde zondag om kwart voor 9 mijn laatste munten opmaken was de bar al dicht, terwijl ze tot 9-en open zou den blijven. Munten terugnemen deden ze niet. Sta ik dan me 5 munten nog te kijken
Was er wel weer gezellig. Onder de heater met uitzicht op de Twijnstraat en de grachtHeerlijk!
Batsen in de S2H? Daar zijn echt nooit lekkere wijven te vinden, weet ik uit ervaring. Bats dan liever in de Dikke Dries, de Beurs of Heerenplein.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
Gebatst bij de stairway to heavenleuke wctjes. eerste keer utrecht!
Meh, sprak ook meer vanuit de vroegere ik. Tegenwoordig zit ik getrouwd thuis op de bankquote:
Volgens mij zijn dialecten in NL waarin batsen wat anders betekendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Meh, sprak ook meer vanuit de vroegere ik. Tegenwoordig zit ik getrouwd thuis op de bank![]()
Maar dan nog zou ik geen vrouw uit de S2H batsen.
Zoals wat dan? Ik kan het alleen als synoniem voor neuken namelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:54 schreef lost95 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dialecten in NL waarin batsen wat anders betekend
Slaan/Beukenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:54 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Ik kan het alleen als synoniem voor neuken namelijk.
Ik was gister dus met Rrro in de hapeeeeeeee...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:23 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Batsen in de S2H? Daar zijn echt nooit lekkere wijven te vinden, weet ik uit ervaring. Bats dan liever in de Dikke Dries, de Beurs of Heerenplein.
Eindelijk! De komende tien jaar is het stationsgebied de grootste bouwput van Nederland... Persoonlijk vinnik dat altijd wel leuk, als er nieuwe dingen worden gebouwd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef DomPerignon het volgende:
Heej, er wordt nu eindelijk gebouwd in die bak zand op het Vredenburg! Nou ja bijna dan. Werd tijd zeg.
http://bouwput.blogspot.com/
Ik geloof het pas als ze echt aan het bouwen zijn. Van Oosten is alweer in hoger beroep en kan het nog tegenhouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef DomPerignon het volgende:
Heej, er wordt nu eindelijk gebouwd in die bak zand op het Vredenburg! Nou ja bijna dan. Werd tijd zeg.
http://bouwput.blogspot.com/
Het is goed dat de boel opnieuw word gebouwd, alleen jammer dat het zo lang moet duren. Tot 2030!! Dan is iedereen gewoon 21 jaar ouder! Tegen die tijd is alles wat nu gebouwd word alweer verouderdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Eindelijk! De komende tien jaar is het stationsgebied de grootste bouwput van Nederland... Persoonlijk vinnik dat altijd wel leuk, als er nieuwe dingen worden gebouwd!
Dat is het al voordat het gebouwd is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het is goed dat de boel opnieuw word gebouwd, alleen jammer dat het zo lang moet duren. Tot 2030!! Dan is iedereen gewoon 21 jaar ouder! Tegen die tijd is alles wat nu gebouwd word alweer verouderd
Hehe ja, dan ben ik 47. Op zich nog genoeg tijd om er naar te kijken (hoop ik dan).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het is goed dat de boel opnieuw word gebouwd, alleen jammer dat het zo lang moet duren. Tot 2030!! Dan is iedereen gewoon 21 jaar ouder! Tegen die tijd is alles wat nu gebouwd word alweer verouderd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef MissHobje het volgende:
Kolere das toch niet normaal
Nouja wie weet lopen ze erop voorruit.
Gast dan ben je al bijna bejaardquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:23 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Hehe ja, dan ben ik 47. Op zich nog genoeg tijd om er naar te kijken (hoop ik dan).
Ja, tegen die tijd stop ik al bijna met werken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:00 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Gast dan ben je al bijna bejaard
Meh, heb Alec Empire in Enschede gezien tijdje geleden, vond het maar wat saai. Daarnaast heeft hij een beetje last van het Tiestosyndroom: 'IK WIL JULLIE HORUUUH'quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
Zaterdag:
http://www.dbstudio.nl/live.php?id=766#766
Kan alleen maar gaaf worden.
Ja zin in, alleen al het fet dat ze ook lekker hun ATR-dingen gaan doen en voor vijf euro in de DB's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
Zaterdag:
http://www.dbstudio.nl/live.php?id=766#766
Kan alleen maar gaaf worden.
Ik vond de Rechtbank sowieso niet slecht qua etenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef thingamajig het volgende:
De club sandwich van De Rechtbank kan ik trouwens aanbevelen voor lunch
De Rechtbank is echt voor bazen! Ben daar een keer gaan eten en heb de kreeftenschotel op. Wat een bazenvoedsel!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vond de Rechtbank sowieso niet slecht qua eten
Van buurenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef warrel het volgende:
Hallo, parttime Utrechtse hier. Dinsdag wil ik graag uit eten, maar waar kan dat gezellig, niet te duur, en knus? Het soort keuken maakt niet heel veel uit, als het maar geen vis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |