ja die zijn inderdaad lekker!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:09 schreef larry_flynt het volgende:
Net voor het eerst een dommetje op (soort bonbon met domtoren erop). Erg lekker.
iemand dumpen tijdens kerstquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:21 schreef timbob het volgende:
Ik ben al 3 keer gedumpt met kerst... Ben benieuwdwat deze kerst voor me in petto heeft...
Ik kreeg een doosje met Dommetjes van de Universiteit toen ik afstudeerde, maar echt lekker vond ik ze niet. Then again, ik vind Vockingworst erg lekker, wat andere mensen weer totaal niet kunnen waarderen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:09 schreef larry_flynt het volgende:
Net voor het eerst een dommetje op (soort bonbon met domtoren erop). Erg lekker.
Mooi verlichte Oude Gracht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
De vraag is wel, waarom zit TS zo op Kerst te wachten?
Dan open we gewoon een nieuw topic: Utrecht XXXVI - tellen af naar tweede kerstdagquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef lost95 het volgende:
Nu moeten jullie niet opeens allemaal gaan posten, anders haalt dit topic de kerst niet eens
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef lost95 het volgende:
Vorige topic: Utrecht XXXIV - It's Vocking great!
Nou, de rit terug van de Uithof naar CS duurde anders aardig langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef MissHobje het volgende:
Wat een aanfluiting die file vrije dag vandaag
alhoewel het voor in de stad geslaagd zou zijn.
Grote stad als in Rotterdam of Amsterdam? (quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:41 schreef WTFbbq het volgende:
Hmm, nog even mijn neus laten zien voordat ik verhuis naar de grote stad. Ik zal het sticht missen, maar ben ook blij als ik weg ben.
Godver! En dat lees ik nu...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef Syb-rund. het volgende:
Kay dot treedt morgen op in het hippie hol ''de acu'' op de voorstraat ( 5 euries, om negen uur gaat het open
en van 8 - 10 oktober is er ook nog het Eat This Festival in Theater Kikker met o.a Troum, Gas, en nog wat meuk
Goh, gevat hoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:28 schreef thingamajig het volgende:
Grote stad als in Rotterdam of Amsterdam? ()
Of een ECHTE grote stad?
Aankomend weekend is er ook bokbierfestival op het ledig erfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef speknek het volgende:
Oktoberfest in het Wilhelminapark was vet lachen.
Auw m'n hoofd.
Gezien de berichtenstroom schijnt het in de noordzee gestort te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Gripper het volgende:
Zoiets unieks gezien net! Er kwam heel snel een heel fel lichtje over ons huis vliegen hier in Zuilen, met een zwart staartje rook. Ongeveer 200 meter van ons vandaan doofde ie uit, vlak boven de huizen. Eerst dachten we aan vuurwerk, maar daarvoor ging ie echt veel te snel. Dat was dus gewoon een stuk ruimtepuin wat in Utrecht is neergestort (er is vast alleen wat stof neergedwarreld, hij brandde helemaal op) Tof!
edit: fok als bron van alle belangrijk wereldnieuwsMeerdere mensen melden dat ze zulke dingen hebben zien vliegen, ook in Houten, purmerend en Drachten.
![]()
er is in ieder geval veel klein puin gevallen als er overal lichtsporen zijn gezien. Wat ik heb gezien was misschien formaatje knikker ofzo. En dan toch zo felquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gezien de berichtenstroom schijnt het in de noordzee gestort te zijn
quote:Komende zaterdag klinkt er sciencefictionmuziek vanaf de Domtoren. Dat gebeurt ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van The Flying Dutch, de fanclub van Star Trek-liefhebbers.
De club spreekt van een absolute primeur in Nederland en wellicht in de hele wereld; niet eerder werd de muziek van Star Trek op een carillon ten gehore gebracht.
Het Star Trek-concert begint zaterdag om 10.30 uur. Achter het carillon zit Dombeiaardier Arie Abbenes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |